Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tykkäisitkä huonoa jos miehesi menisi kahville naisen kanssa joka

Vierailija
02.10.2009 |

elää parisuhteessa toisen naisen kanssa, eli on lesbo? Mieheni ei kertonut että menee kahville tämän henkilön kanssa. Yritti kyllä soittaa mutten vastannut kun puhuin toista puhelua.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi tykätä huonoa?

Vierailija
2/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ajattelutapa sulla. Eikö miehesi saa käydä kahvilla ilma sun lupaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään menisi kenenkään vieraan miehen kanssa kahville. Vaikka oisi mikä homppeli.. periaate kysymys.

ap.

Vierailija
4/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään menisi kenenkään vieraan miehen kanssa kahville. Vaikka oisi mikä homppeli.. periaate kysymys.

ap.

Vierailija
5/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään menisi kenenkään vieraan miehen kanssa kahville. Vaikka oisi mikä homppeli.. periaate kysymys. ap.

Vierailija
6/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta normaalit ihmiset ovat erkseen.

Vierailija
7/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuulla olisi alkanut huhut kiertämään, sitä tässä eniten pelkäisinkin.

ap.

Vierailija
8/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siis tästä yllä mainitsemastani asiasta.

ap

Vierailija
9/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi,homot ovat noin 100 kertaa parempia/hauskempia/luotettavimpia kavereita kun naiset. Mitä väliä jos käy lesbon kanssa kahvilla? Tuskin mun miestäkään haittais jos mä kävisin homon kanssa kahvilla. Luulen,että mieheni tietää,että olen ensinnäkin hetero ja toisekseen mä luulen myös että hän tietää mikä on lesbo ja mikä ei :DDD

Vierailija
10/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kahville vaikka sadan naisen kanssa, olenhan itsekin työpiakkani johtoryhmän ainoa nainen ja tosi usein miesten kanssa lounaalla, työmatkalla (ja näillä usein myös illalla baarissa) jne....

Vierailija
11/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen jopa hetero (ainakin aviomiehestä ja lapsista päätellen). OMG! Saa käydä ja saisi käydä vaikka nainen olisi lesbokin.

Eikä tulisi mieleenkään että mies kieltäisi minulta päiväkahvit miehen (homon tai heteron) kanssa.

Vierailija
12/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapaan viikottain mies puolisia ystäviäni. Käydään jopa baarissa yhdssä. Siis he ovat homppeleita.

Huomenna aamusta tulee yksi hakemaan minut ihan kotoa asti, viettämään yhteistä aikaa.

Ei ole mieheni valittanut, enkä usko häntä se häiritsevän.

Vierailija
13/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas? Tää kysymys ei nyt ihan aukee mulle. Siis ööö mikä oli se pointti? Ettei mies voi mennä naisen kanssa kahville - siis mitä sä pelkäät? Erityisesti jos tämä nainen on lesbo niin ei kai sulla mitään mustasukkaisuutta voi hirveesti olla kehissä?

Vierailija
14/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä jos joku oisi nähnyt heidät? takuulla olisi alkanut huhut kiertämään, sitä tässä eniten pelkäisinkin. ap.

Jos näet tutun miehen vieraan naisen kanssa kahvilla niin oletatko automaattisesti että heillä on jotain sutinaa keskenään? Minulle nimittäin ei tule tuon suuntaisia ajatuksia lainkaan. Varsinkin jos ihmiset ovat siellä kahvilassa aivan avoimesti, eivät yritä piilotella.

Siitä sitä puhetta vasta riittäisikin jos mies olisi miehen kanssa kahvilassa. Homoja siis varmasti! ;)

Vierailija
15/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hän tapaile heitä työajan jälkeen!

Tämäkään nainen ei ole työkaveri.

En ole mustis näille työkavereille enkä tälle mukavalle tytölle tippakaan, mutta siis ajattelen että jos joku näkee heidät niin juorut alkaa kiertämään.

ap.

Vierailija
16/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa hän kahvittelee.

Vierailija
17/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkälainen parisuhde sen jälkeen olisi?

Ihan oikeesti yritäppä kasvaa ja kehittää itsellesi itsetunto, ettei tarvitse alkaa rakentamaan tuollaisia linnoituksia ympärillesi! Siitä ei hyvää seuraa, kun niillä on tapana sortua :-(

18/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiehumassa :(

Vierailija
19/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei itse pitäisi siitä jos minä lähden jonkun miehen kanssa kahville. Hän kyllä luottaa minuun ja minä häneen, mutta siis periaate kysymys.

20/32 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 oli siis ap.