Mikä sinua PÄNNII juuri nyt?
Kommentit (30)
ja MIES menee tänään Madonnaa katsomaan Tallinnassa!! Eikä se edes ole mikään fani=(
Mut koska mies ei muista koskaan mitään mun menoja taitaa mennä tyttöjen ilta ja Madonnan keikka.
Mies sai kutsun extempore sunnuntai iltana. Eilen piti jo lähteä. Tälle päivälle ei saanut enää laivapaikkoja. Minä tietty töissä. Tosiaan, kun ei ollu suunnitelmissa, niin ei sitä vapaata voi noin vaan töistä ottaa ja lapsille hoitoa järjestää!
Niin ja mies yrittäjä, voi pitää "lomaa" sillon kun haluaa. No, saanpahan jotain kuulemmma tuliaiseksi;)
Olen ollut yh jo viisi vuotta, en kerta kaikkiaan ole tajunnut kuin vasta jälkikäteen, että olisi ollut hyviäkin miehiä tyrkyllä. Nyt kun luulen tajuavani, niin ketään minulle kelpaavaa ei ole.
Olen myöskin viisi vuotta ollut duunissa joka on alkanut tökkimään oikein todella.
Ja tosiaankin, olen asunut viisi vuotta samassa, liian pienessä kämpässä lasteni kanssa.
Sen voin todeta, että viisi vuotta sitten minulle on tapahtunut TODELLA paljon asioita, varmaan liikaa, kun näin on jumissa =D.
Ehkä se on hyvä, että olen nyt herännyt viisi vuotis unestani. Saapa nähdä mitä seuraavat viisi vuotta tuo tullessaan :)
Nyt tekemään viisivuotissuunnitelmaa!
Pistät paperille, missä tai mitä tahdot olla viiden vuoden päästä, ja siitä se lähtee. :D
Olen ollut yh jo viisi vuotta, en kerta kaikkiaan ole tajunnut kuin vasta jälkikäteen, että olisi ollut hyviäkin miehiä tyrkyllä. Nyt kun luulen tajuavani, niin ketään minulle kelpaavaa ei ole.
Olen myöskin viisi vuotta ollut duunissa joka on alkanut tökkimään oikein todella.
Ja tosiaankin, olen asunut viisi vuotta samassa, liian pienessä kämpässä lasteni kanssa.
Sen voin todeta, että viisi vuotta sitten minulle on tapahtunut TODELLA paljon asioita, varmaan liikaa, kun näin on jumissa =D.
Ehkä se on hyvä, että olen nyt herännyt viisi vuotis unestani. Saapa nähdä mitä seuraavat viisi vuotta tuo tullessaan :)
ollaan lomalla ja kritiikki kohdistuu MINUUN- epäreilua
niin hän herättää vauvan. Sitten vauva tulee taas meidän väliin nukkumaan, johon mies totee että koska sä pikkunen alat nukkumaan omassa sängyssä. Mulle on ihan sama vaikka nukkuis 16 vuotiaask. Kun ei meillä mitään siellä makkarissa kerran tapahdu. Vituttaa vieläkin...
En vain ole luotu tällaiseen organisointityöhön.
Ja alkaa tämä googlettaminen ja chattailu tympimään..
Aina aika ajoin pistää vituttamaan tää kituutus, mutta oma valinta osittain.
enkä saanut itseäni niskasta kiinni, että olisin lähtenyt Helsinkiin keikalle! Joo, olen arka, eikä mulla ollut kaveria kenen kanssa lähteä. Kadun tätä varmasti lopun ikää, tuskin Madonna enää Suomeen tulee.
raha-asiat hyvästi plussan puolella ja suunniteltiin yhtä kivaa juttua niin sitten tulla tupsahtaa puun takaa täysin yllättävä meno ja suunniteltu joudutaankin perumaan. Se PÄNNII!!
Huimaa ja heikottaa, kun paineet ovat luokkaa 93/55. Synnytin kuukausi sitten ja raskauden keskivälistä lähtien paineet oli ns. normaalit eli 110/65 ja loppuraskaudesta jopa vähän koholla eikä ollut yhtään tällainen heikko olo, mutta nyt viimeisen viikon ajan on taas tuntunut kovin huteralta.
Se, että määräaikainen sopimus estää suunnittelemasta elämää kunnolla. Työajoista ei päästä sopuun.
mies on aina menossa, ei koskaan kotona
Nyt lomalla on normaalia, että mies käy 3-4krt viikossa purjehtimassa ja minä edelleen hoidan lapsia aina vaan päivästä toiseen. Miehen mielestä hänen on pakko päästä - tottakai hän voi mennä aina kun huvittaa! (mikä vastuu??)
Entäs minä sitten, mulla menee hermo uhmaikäisen kanssa ja vajaan parivuotiaan, jonka jalat kyllä vie mutta varovaisuudesta ei ole vielä tietoakaan, mutta ei tule miehelle kysymykseenkään antaa mulle hetkeä omaa aikaa. Mustakin ois kiva edes kerran siivota koti rauhassa. En edes uskalla unelmoida sohvalle köllähtämisestä hyvän kirjan kanssa. Puhuminen ei auta.
Odotan niin hartaasti, että saan sen työpaikan jota hain, tahtoo pois kotiorjan/lastenhoitajan/keittäjän/siivojan ja patjan roolista..
ja Madonnan konsertti ois torstaina. Röh...
Kainalossa on näppy :(