G: Minkä tekstiviestin sait viimeksi mieheltäsi?
Kommentit (43)
puol tuntii ja oon kotona. Tuonko heseltä ruokaa?
Maanantaina viimeksi sain mieheltä viestin "Pääsin kyydil kauppaan niin tulen sitten"
Meillä ei ole omaa autoa, ja itse olin lasten kanssa tuttavaperheen kanssa kyläilemässä korvessa, josta bussilla pois/kotiin pääseminen kesti ikuisuuden, joten pyysin, että jos mies kävisi kaupassa kotiuduttuaan, ettei mun tarvitsisi matkalta yrittää vielä kauppaakin etsiä, tai raahata muutenkin väsyneitä lapsia lähikauppaamme. Ja mahdollisille ihmettelijöille: "tulen" tarkoittaa mieheni kielessä menemistä minne tahansa, usein esim. viestittelee "tulevansa töihin" kun on sinne vasta menossa, tai vastaavaa.
"Shanghain kentällä jumissa, koneessa vikaa, en ehdi jatkolennolle, kotona vasta yöllä"
:(
Viimeisin tallessa oleva mulla (voi olla että on tullut jotain myöhemminkin, mutten nyt muista). Täss viesti kokonaisuudessan, välimerkki- ja kirjoitusvirheitä korjaamatta...
"Vasen on helppo vaihtaa. Siihen sopii sellainen keltainen lamppu joita on paperipussissa mikä tuli nyt vkl. Ota se ritilä sieltä pois. Siellä on harmaa lituska lipsauta sitä ja valoasetelma pois varo johtoa. Lamppu lähtee kiertämällä ja painamalla fi tarvi voimaa. Voin soittaa n 20 min päästä jos tarvii. Nyt hierotaan :)"
Arvaatte varmaankin, että mulla oli auton valojen kanssa ongelmata ;) Isäntä hierottavana.
"Ei tiedä". Tule vaikka sitten tänne. Ei mulla ainakaan mitään ideoita."
vaan oikein paljon, vaan niin minäkin sua...
eli pari viikkoa saattaa vielä siis mennä. No onneks ne sun kivut loppuu sen jälkeen kun vauva on syntynyt.
Et huomaakaan että missä, se sulautuu uuteen elämääsi niin luontevasti.
Ja mistä keskustelimme? Kunpa tietäisin. Mies suunnittelee lahjan hankintaa minulle ja tämä liittyy jotenkin siihen.
Olin veljellä iltakaffella ja mies ystävällisesti laittoi kaikki kolme aa-aa.. =)
Niinpä... Eikä tuo ilmakaan oo enää mikään kovin lämmin...
Olisi pitänyt olla ok muttei se jaksa korjata ennakoivaa tekstinsyöttöä.
Niinpä, et tee enää mitään.. EI MITÄÄN..
ja jos jotain on joskus tullut, siinä on ollut "ok" tai muuta vastaavaa. Itse(kin) inhoan tekstareiden lähettelyä ja mielummin puhun puhelimessa jos on jotain asiaa. Kieltämättä myönnän, että joku romanttinen tekstari silloin tällöin olisi aivan ihanaa, mutta eipä sellainen rakkaudenosoitus oikein itseltäkään luonnistu.
kun olin ohjeistanut että täytyy olla kotona yhdeksän aikaan että saa tehdä vauskin iltapuuhat.
Haetko Xx:n?