Vaimo, olisitko miehesi ja minun kaveruudesta mustasukkainen? Olemme työkavereita ja
tulemme hyvin juttuun muutenkin. Olemme jutelleet monenlaisista asioista, syvällisestikin. Emme kuitenkaan pidä yhteyttä työajan ulkopuolella.
Miehesi on aikamoinen flirttailija ja on minussakin sitä vikaa. Pidämme monesti pientä flirttiä, sellaista kiusoittelua, nokittelua ja silmäpeliä. Miehesi tuntuu haluavan tehdä minuun hyvän vaikutuksen. Muuten en hänen tunteistaan tiedä enkä välitäkään. Itse myönnän olevani ihan pikkuisen mieheen ihastunut, mutta vain pikkuisen ja ehdottoman ei-vakavasti.
Oletko tästä (työ)kaverisuhteesta mustasukkainen?
Kommentit (23)
päivittäin ei kuulu niihin luonteenpiirteisiin, joita toivon miehelläni olevan.
Sinusta ajattelisin varmasti rumasti. Vaikket mikään ilkeä ihminen varmaankaan oikeasti ole. Tulisi sellainen fiilis, että olet hiukan helppo ja moraaliltasi epämääräinen kun flirttailet päivittäin varatun miehen kanssa. Samaa ajattelisin siis toki miehestäni.
Rupesi kiinnostamaan, että mistä kaikesta sitä mahdetaankaan olla mustiksia. :)
ap
tällä hetkellä en olisi.
Mutta jos meillä olisi avioliitossa kriisi meneillään, kyllä olisin mustasukkainen ja ainakin harmissaan, että mieheni flirttailisi (kiusoittelisi, nokittelisi ja silmäpelaisisi) häneen ihastuneen naisen kanssa. Aiankin jos hän ei satsaisi omaan suhteeseensa sillä hetkellä enempää so. hoitaa olevan suhteen ongelmia hakemalla huomiota muualta.
Rupesi kiinnostamaan, että mistä kaikesta sitä mahdetaankaan olla mustiksia. :)
ap
niinpä juuri ;)
Että ei kai sentään SINUSTA.
en minä olisi mustasukkainen, jos oma mieheni flirttailisi töissä. Ja varmasti flirttaileekin, on siellä sen verran vetäviä ja tyrkkyjä mimmejä.
Pointti: en ole mustis harmittomasta flirtistä tai edes pienestä ihastumisesta. Siitä tietenkin olisin, jos mies alkaisi jotenkin edistää asioita tuollaisessa tilanteessa. Fiksun etäisyyden voi säilyttää kaveruudesta ja flirtistä huolimatta, ja niin teen itsekin.
ap
Inhottavia tuollaiset naiset jotka flirttailevat varattujen miesten kanssa!!!!
On tosi ystävällinen persoona, mutta sillä lailla yksioikoinen, että jos se flirttaisi jollekin, sillä olisi ehdottomasti siinä myös yritystä takana. Tästä voidaan päätellä, että olisin ihan varmasti surullinen (onko se mustasukkaisuutta?), jos mieheni sulle flirttaisi. Olisi mulle aika sama, kuka se flirttailun kohde olisi, mutta se kertoisi jotain olevan vialla meidän suhteessa.
Inhottavia tuollaiset naiset jotka flirttailevat varattujen miesten kanssa!!!!
ap
...jos meillä olisi avioliitossa kriisi meneillään, kyllä olisin mustasukkainen ja ainakin harmissaan, että mieheni flirttailisi (kiusoittelisi, nokittelisi ja silmäpelaisisi) häneen ihastuneen naisen kanssa. Aiankin jos hän ei satsaisi omaan suhteeseensa sillä hetkellä enempää so. hoitaa olevan suhteen ongelmia hakemalla huomiota muualta.
En ole mustasukkainen flirttailusta tms. Minusta se on aika normaalia työpaikalla. Raja menee siinä, että aletaan olla tekemisissä työajan ulkopuolellakin ja se aika on niin kuin minulta pois.
Melko eroottinen tarina jälleen
sait paikkani väreilemään.
Ja huokumaan seksuaalisuutta.
mustasukkainen vaimo huokua? Ihan vähän vaan keskenään, ettei mies huomaa? Hiljaa huoun tässä AV:n ääressä mieheni työkaveriflirttaajan innoittamana... Uuh aah.
miehella tod nak jotain virityksia siella kuitenkin. itsekin tykkaan flirttailla ja olen vahan ihastunut yhteen duunikaveriini, joten...
ja vilauttelee paljasta reittä pomolleen.
Ja miehen työkaverinaisen mies haaveilee myös vilauttelevansa jotain naispuoliselle kollegalleen, jolla on tapana tulla kovin liki selittämään asioita. Nainen on selvästi vähän enemmänkin kuin ihastunut häneen, joten on vain ajan kysymys milloin tilanne etenee fyysiseksi.
ettei halua seksiä kanssasi sillä hänellä on vaimo ja lapsia.
Sitten sitä täällä itkettäisiin, kun "enhän minä mitään ole yrittänyt, kunhan hei anteeks oon ollut sille ystävällinen, kosk se kuuluu mun tapoihin, NIINKU1!! Hymph, mokomakin nörde!"
Hiveleekö omaa itsetuntoasi tilanne, ja vielä enemmän mahdollinen mustasukkaisuus?
Ei, kun kysyt tietysti siksi, että tietäisit pitäisikö ottaa välimatkaa mieheen, vai mitä ;)