Outoja asioita, joiden haju on ihana?
Tai en nyt tiedä, onko outo vai ei.
Mutta minusta kumin haju on aivan huumaava. Esim. joidenkin kesä(kumi)kenkien haju on huumaava.Lisäksi bensa tuoksuu ihanalle ja jotkut tussit.
En nyt tietenkään näitä haistele huvikseni, mutta en kyllä kehtaisi missään myöntää, että nuo hajut ovat minusta ihania.
Onko teillä mitään, minkä haju on ihana, mutta ette sitä kehtaisi myöntää?
Kommentit (276)
-PARKKIHALLIT <3 AH EN KESTÄ
-kloorihöyry
-jotkut kirjat ja kuvastolehdet
Terva,play doh-tyyppinen muovailuvaha,havupuu,savu. Sitten vielä paistettu makkara (ironista sillä en syö lihaa)
Vanha puu ja nahka, pesusieni. <3
[quote author="Vierailija" time="29.09.2009 klo 17:38"]Tai en nyt tiedä, onko outo vai ei.
Mutta minusta kumin haju on aivan huumaava. Esim. joidenkin kesä(kumi)kenkien haju on huumaava.Lisäksi bensa tuoksuu ihanalle ja jotkut tussit.
En nyt tietenkään näitä haistele huvikseni, mutta en kyllä kehtaisi missään myöntää, että nuo hajut ovat minusta ihania.
Onko teillä mitään, minkä haju on ihana, mutta ette sitä kehtaisi myöntää?
[/quote] Tuskin mitenkään outoja. Bensan haju on ihana muutaman henkäyksen verran tankatessa. :) Korkeassa lämpötilassa pestyt märät lakanat. :) Kissan turkki silloin, kun itsellä on ollut huono päivä. :)
Kesämökin sauna, siinä on joku oma tuoksu jossa yhdistyy puun ja savun ja shampoon ja raikkaan ilman tuoksu. Tupakka ja sikari kun niiden tuoksu leijailee jostain kauempaa. Mäntysuopa kun pestään mattoja. Kevään tuoksu, jonka haistaa ensimmäisen kerran kun on vielä lunta maassa mutta illat on jo valoisia. Bensan haju kuumana kesäpäivänä joko veneestä tai moottoripyörästä.
Koiranpennun haukotus, ennenkuin ne on alkaneet syödä kiinteetä ravintoo.
Bensa.
Näiden lisäksi
Tupakka ennen kuin se on poltettu.
Marihuana tuoreena, ennen kuin se on poltettu.
Kahvinpurut ennen kuin niistä on keitetty kahvia.
Savuiset viskit kuten Laphroaig ym.
En käytä yllämainittuja tuotteita siis.
Tupakan savun haju. En itse polta mutta jostakin syystä pidän tuosta hajusta.
Lapsuudesta jäänyt mieleen muovailuvahan ja linoleum-levyn tuoksut^^
Muovitavara, ohh kun kävelee liikekeskuksessa lelukaupan ohi, se tuoksu!
Viilatun kynnen haju, hieman inhoten tykkään.
Se Play-Doh muovailuvaha haisee hyvälle ja öljypastelliliidut (sakura).
Jotkut luomivärit/meikkipaletit myös.
Bensa, uudet kumpparit, uudet autonrenkaat, uusi auto jne.
Tykkään juomisesta vaikka vaikka sit olen rajoittanutkin (voin olla juomattakin, tykkään vain siitä). Nettitestin mukaan sosiaalisten pelkojen tilanteeni olin noin 4/5. Minulla on kai kahvikuppineuroosi., tilanne rajoittaa elämääni, mutta koitan kuitenkin elää "normaalisti"ja vaikka miehellini näytin suuntaa-antavan tuloksen,niin hän ei kutenkaan rajua mitä s käytännössä minulta vaati. Minä niin rakastan näitä palstoja kun voi uskaltaa sano jotain sellaista mtä ei oikeasti uskalla sanoa.
Paistettu makkara, ihan se perus halpa kyrsä. Kesäisin kun kulkee omakotitaloalueella ja joka pihassa grillataan, mmmm. Ja olen 100% kasvissyöjä jo 20vuotta.
Voi pahus, ,väärä palsta :toivoopi edellinen
Autotalli, jossa on puuhattu autoja (ei säilytetty tavaraa), bensan viimeinen tuoksahdus tankkausta lopetellessa, asfaltti sateen jälkeen, jotkut pyöräkellarit, puusauna, tuoreeltaan leikattu nurmikko, vihta, pari tiettyä huuhteluainetta, miehen (oikea) partavesi, joulukuusi, puhtaat (kanin) purut, kanin turkki, uusi kuivahtanut maalikerrosta, uusi asunto tai auto. Uudet lakanat.
Elämäni miehet <3. Halailen tässä huopaa, jota mun rakas, jonka kanssa en aio enkä voi olla, ja jonka tapasin viimeistä kertaa, käytti viimeksi käydessään peittona. En vittu ikinä enää pese tätä huopaa, vaam haistelen sitä niin kauan, kun se tuoksuu mieheltä. Mut ei tää taida kovin outoa olla.
Nuotion savunhaju vaatteissa ja hiuksissa.
Kaikki omat ihon ominaistuoksut
Huvipuistossa leijailevat tuoksut
"Elävän" kaupungin iltailma
Kissan turkki ja anturat!
Omat pierut :D, uudet kirjat ja lehdet, oman ihon tuoksut, kissat tuoksuu ihanalle ja ihmisten päänahka/hiukset ;D
-huonekalukauppa+uudet huonekalut
-syksyllä maassa olevat lehdet varsinkin jos on satanut
-keväällä se "pölyn tuoksu" kun lumet alkaa sulaa
-kissanpentu
-uudet koulukirjat
-kellari