Outoja asioita, joiden haju on ihana?
Tai en nyt tiedä, onko outo vai ei.
Mutta minusta kumin haju on aivan huumaava. Esim. joidenkin kesä(kumi)kenkien haju on huumaava.Lisäksi bensa tuoksuu ihanalle ja jotkut tussit.
En nyt tietenkään näitä haistele huvikseni, mutta en kyllä kehtaisi missään myöntää, että nuo hajut ovat minusta ihania.
Onko teillä mitään, minkä haju on ihana, mutta ette sitä kehtaisi myöntää?
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Nuuska. Sitä voi haistella kuin kallista viiniä ja viskiä, ihana haju. Huomasin tämän jo ennen kuin itse nuuskasin kun kaverilla oli.
Toinen kiva on ruosteenestoaine, auton alla kun öljymontussa suihkuttelee alustaan, tulee oikein mukava olo.
Nuuska +1, yllättävän mukavan tuoksuista
Tykkään bensan tuoksusta. Tykkään myös kainaloitteni aromista. Pidän sikarin tuoksusta. Kissan tuoksu on ihana.
Sokerina pohjalla: tykkään esinahkani tuoksusta.
Hiuslakka, tinneritussit, käsidesi ja bensa. Olen aivan hulluna näihin tuoksuihin ja haluaisin haistella niitä jatkuvasti! Mistä ihmeestä tämä johtuu? En siis halua päihtyä tai impata tms. haluaisin vaan tuoksutella.
Teroitettu lyijykynä, vesivärit, liidut ja tussit. Olin 3-vuotiaasta nuoreen aikuisikään asti himopiirtäjä ja noiden tuoksusta tulee lapsuus mieleen.
Mummo ja pappa asui aikanaan pientaloalueella jossa kesäiltaisin leijui leikatun nurmikon, lämpiävien saunojen ja pihagrillien tuoksu. Sahanpuruista ja höylänlastuista tulee myös mieleen lapsuus ja pappavainaan puuvaja.
Lapsuuskodin naapureiden luona oli ihan omanlainen ominaistuoksu josta tuli mieleen jokin yrttisekoitus, he kokkailivat paljon italialaista ruokaa joten varmaan se oli pinttynyt koko asuntoon.
Mulle tehtiin yhdessä vaiheessa useita nukutustoimenpiteitä, joskus juuri ennen kuin filmi katkesi, nenässä ja nielussa tuntui sellainen vähän hedelmäinen tuoksu/maku, johtui ilmeisesti jostain anestesia-aineesta.
Pakkasella ulkoilleen kissan tai koiran turkki. Entisen kissani pää ja maha tuoksui kielolta varsinkin silloin kun se kehräsi oikein onnellisena. Sen oma peitto tuoksui vielä pitkään sen kuoltua ja kävin aina imppaamassa sitä.
Vauvan Pampers vaipat puhtaana. Joku puuterimainen tuoksu. Tulee aina hyvä, puhdas olo - yhdistän siihen, kun vauva on pesty ja kuivissa vaipoissa? Toiset sanoo, että nimenomaan Pampersit haisee pahalta.
Kontaktimuovi, tulee mieleen koulukirjat ala-asteella. Haistelen töissä potilaskansioita (meillä on vielä käytössä), ne muovitaskusivut tuoksuu kouluajoilta!
Kaupassa jos satun huomaamaan tuorehiivan kylmähyllyssä, käyn haistamassa :D
Nukkuneen kissan masu.
Vauvan tuoksu. Sori väärä kommentti tällä foorumilla
Bensa, auton lasinpesuneste, permanenttitussit, kynsilakanpoistoaine😍
Vierailija kirjoitti:
Krapulapieru.
Hihi, pieru. Kaikein hassuinta, jos se on toisen. Hihi.
Vastapeseytyt Kissa tuoksuu hyvältä. Sitä tuoksua kun saisi pesuaineiden mukana.
Kylmä savusauna. Juuri leikattu ruoho kun ajaa moottoripyörällä. Piipputupakka.
Vauvan päälaki tuoksuu hyvälle.
Topsipuikon tummankeltainen pää kun viikon vaikut ongittu.
NUUH