Outoja asioita, joiden haju on ihana?
Tai en nyt tiedä, onko outo vai ei.
Mutta minusta kumin haju on aivan huumaava. Esim. joidenkin kesä(kumi)kenkien haju on huumaava.Lisäksi bensa tuoksuu ihanalle ja jotkut tussit.
En nyt tietenkään näitä haistele huvikseni, mutta en kyllä kehtaisi missään myöntää, että nuo hajut ovat minusta ihania.
Onko teillä mitään, minkä haju on ihana, mutta ette sitä kehtaisi myöntää?
Kommentit (276)
Onkohan tää joku ihan mun oma outous. Mutta laskettelukeskuksissa on joku ihana tuoksu. Tunnistan sen kaikkialla.
Tuo koiran tassujen tuoksuttelu sai minut jotenkin liikuttuneeksi. Suloinen ajatus, että nuuskutatte mustienne tassuja.
Kerran totesin ystävättäreni luona että täällä tuoksuu aina niin kotoisalle ja tarkensin että jotenkin makealle. Ystävä siihen että ne on vauvan kakkavaipat roskapöntössä. Heh
mä oon kans "bensannuuskija", mutta raskaana piti pitää auton ovet ja ikkunat tiukasti kii tankatessa ja minä sisällä koska vannon, että jos olisin päässy siihe letkuun käsiks olisin juonut bensaa.
vähän vieläkin tulee kuolaa kielelle. huhhuh :D
niin, ja sit noi häkkivarastot, ruohonleikkurivarastot ja perunakellarit, hevosen hengitys, vauva.. näitä riittää
terva
ruuti
pikiöljy
vauvanuken pää
koiran tassut
maakellari
tulitikkuaskin raapaisupinta
pihka
vasta keritty lampaanvilla
popcornin tuoksu
70-luvulla kopiokoneet toimi jollain spriillä. Sininen kopiojälki..
Muistaako kukaan, jumalainen tuoksu =)
Spriikopioista muistan kuinka tuoreita nuuhkittiin koko luokan voimin ja opettaja aina kielsi. Sikari olikin mainittu mutta piipun polttaminen kuuluu samaan sarjaan. Pierusta puheenollen muistan kun isä sanoi että "omat pierut haisevat niin makealle". Lisäisin vielä Stokkan kahviosaston kahvipapujen jauhamisesta tulevan tuoksun, koko kahviosasto siis.
Uudet autot, tuore asfaltti ja lapsena tykkäsin siitä lipeän hajusta kun keväällä levitettiin teille liemenä ettei pölyä...
vauvanuken pää
kun sai uuden nuken ja avasi pakkauksen, se muovin tuoksu sai suorastaan pään pyörälle! Ihana! Mitähän myrkkyjä siitäkin jäi aivoihin... :D
Jonkun nuken muovinen pää tuoksuu sellaiselta oudon makealta, kuten joku sanoikin. Ja kissan karvaa ja polkuanturoita haistelin (silloin kun kissa vieli eli) oikein antaumuksella. Lapinkoiramme käpälöihin en ole saanut samanlaista addiktiota :-) Miesystäväni hiukan hikinen kainalo innostaa myös.
Ei ihana mutta koukuttava. Pakko haistella.
Samoin maakellari, scotch magic teippi, koiran tassut ja koiran silmien väli
-koiran tassut
-koiran korvat (meidän koiran korvat haisee hunajalle, mutta tiedän ettei kaikkien!)
-bensiini, tosin välttelen sen haistamista, koska ei ole terveellistä
-lapsuuteni autotalli. Saatoin joskus istua siellä vain haistelemassa ilmaa.
-jotkut pehmeät muovit, esim. sellainen täkin päällä oleva pakkausmuovi
maakellari
oma napa
iho auringonoton jälkeen
ihminen, joka tulee sisälle pakkasesta
kissan turkki
pienen vauvan pää/tukka
oman miehen puhdas ominaistuoksu eikä hien tuoksukaan ällötä (mun yks ex haisi tosi pahalle hikoillessa. Silloin rakastuneena sen asian sivuutti, mutta merkille laitoin kuitenkin. Tuoksun takia ei ainakaan yhteen ajauduttu, eikä kyllä erilleenkään...)
Karvasmanteli - esim. amarettoa on aivan mahtavaa impata.
Tupakat sytyttämättöminä - tuoksuvat rusinoilta.
Tulee lapsuus ja omat synttärit mieleen.