Olen ollut seksibaarissa alaikäisenä. 15-vuotiaana.
Pääsin sinne sisälle, koska olin meikannut + pukeutunut siten että näytin vanhemmalta.
Minua ja kaveriani (molemmat 15), kysyttiin töihin kyseiseen baariin strippaamaan(tamperelainen kapakka, vieläkin olemassa).
Henkilökunta vielä kysyi, että "olemmeko varmasti 18", vaikka meidät siis oli jo päästetty sisään.
Jos olisin iskenyt ko. baarista vaikkapa kolmekymppisen miehen, ja harrastanut hänen kanssaan seksiä, olisiko se ollut miehen vika?
Vai pitääkö miehen aina tarkistaa tytön henkkarit, ettei ole alaikäisestä kyse?
Kommentit (12)
eräässä tamperelaisessa seksibaarissa vuonna 93' - 16-vuotiaana
harrastin seksiä kolmekymppisen miehen kanssa, olin teininä ihan pitelemätön ja tällekin miehelle valehtelin olevani 22vuotias..ei minusta ollut miehen vika.
en ymmärtänyt juttua. En ole käynyt baarissa sen jälkeen. Miksi alkoholi on niin namia tai räkäiset baarit?
mutta muissa bileissä ja klubeilla 15v lähtien. Koskaan ei kysytty papereita. Sen verran varovainen olin,etten suostunut miesten mukaan lähtee ennen kuin 16v. ;)
minulta kysytään papereita vieläkin. olen 28v. kun olen käynyt hakemassa vanhemmille viinipullon alkosta on kysytty papereita. ehkä näytän nuorelta koska en juo enkä polta. eli olisi teidänkin kannattanut jättää ne sexipaarit väliin
minulta kysytään papereita vieläkin. olen 28v. kun olen käynyt hakemassa vanhemmille viinipullon alkosta on kysytty papereita. ehkä näytän nuorelta koska en juo enkä polta. eli olisi teidänkin kannattanut jättää ne sexipaarit väliin
En minäkään juo enkä polta, en edes teininä saati nyt 3-kymppisenä. En edes alkoon menisi. ;) Bilettänyt olen jo 15 vuotta, mitä kuvittelet, että se on aiheuttanut minulle? Tosin ei minua seksibaarit (eikä paarit) ole kiinnostanut.
Pidätkö miehiä aivan eläiminä? Ehkäpä liikumme hieman eri piireissä, minä tai tuttavani emme ole koskaan olleet millään tavalla sakkolihasta kiinnostuneita. Ja kysymys on typerä, koska kapakan henkilökunta oli jo alunperinkin toiminut ammattitaidottomasti. Ei tällaisia asioita suullisilla vakuutteluilla hoideta. No pääsitkö sitten jonnekin strippaamaan, kun niin kovasti kerta halusit?
En väittänyt missään vaiheessa, että kaikkia miehiä kiinnostaisi sakkoliha. Pointti oli se, että jos mies tapaa alaikäisen tytön baarissa, jonne ei siis alaikäisten kuulu päästä, niin mielestäni miestä ei voi syyttää siitä jos hän tuossa tapauksessa harrastaa seksiä alaikäisen kanssa.
Ja ei, en halunnut strippaamaan. Henkilökunta tuli TARJOAMAAN meille ko. työtä, me emme sitä menneet kyselemään.
Ja siinä olet oikeassa, että henkilökunnan moraali ja ammattitaito oli täysin kyseenalainen.
Koska jälkeenpäin ajateltuna luultavasti tiesivät meidän olevan alaikäisiä. -ap
aika surkeeta näyttää jo viidentoista vanhana vanhalta akalta :D
onko 18-20v sitten vanha akka?! :D En minä 15-vuotiaana vanhalta näyttänyt vaan nuorelta naiselta, en miltään räkivältä teiniltä.
ei huomaa jo keskustelun perusteella tytön alaikäisyyttä. onhan se ihan erilaista keskustella lapsen kanssa kuin aikuisen
Pidätkö miehiä aivan eläiminä? Ehkäpä liikumme hieman eri piireissä, minä tai tuttavani emme ole koskaan olleet millään tavalla sakkolihasta kiinnostuneita.
Ja kysymys on typerä, koska kapakan henkilökunta oli jo alunperinkin toiminut ammattitaidottomasti. Ei tällaisia asioita suullisilla vakuutteluilla hoideta.
No pääsitkö sitten jonnekin strippaamaan, kun niin kovasti kerta halusit?