Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nyt stailataan majavia" - siis mitä helvettiä?

Vierailija
29.09.2009 |

Oletteko te nähneet noita mainoksia? Olen pitänyt itseäni todella vapaamielisenä ja nähnytkin olen yhtä jos toista, mutta nyt meni kyllä kahvi väärään kurkkun. Onko "majavan tuunaaminen" - siis häpykarvojen ajeleminen/muotoileminen nykyään niin arkipäiväistä, että sitä mainostetaan esim. Helsingin sanomine nettisivujen etusivulla? Siinä on mukapuskittuneen "majavan" kuva, jota voi sitten virtuaalisesti trimmata osoitteessa

http://fiffi.rfsu.com/finland/.

Mä olen niin onnellinen, että elin teinivuoteni ajat sitten. Enää 35-vuotiaana mainos ei todellakaan hetkauta sillä, että pitäisi alkaa sutia tussuaan sen mukaan. Mutta silti aika hätkähdyttävää...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jokunen vanhanajan herrasmies käy vielä ajattamassa partansa tyylikkäästi.

Tukka hyvin, mutta beaver hompsottaa... ei kerro ihmisestä hyvää.

Vierailija
22/37 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapään karvoituksesta tehdä julkisen mainoksen jos asia niin tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt voimme iloisina lisätä listaa vielä pillukarvojenkin ajelun. Mitä vielä keksittäis?

Miltähän tällainen kampanja mahtaa tuntua ujosta teinitytöstä?

Olet epänormaali, ellet halua jakaa alapäätäsi koko maailman kanssa?

Vierailija
24/37 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääsi on kaikkien omaisuutta. Sellainen mielikuva tulee. Ei ole ihan sama miten sitä hoidat. Pitää stailata ja leikata jotta voit pitää itseäni täysivaltaisena kansalaisena.

Vierailija
25/37 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan se miehenkin

alapään karvoituksesta tehdä julkisen mainoksen jos asia niin tärkeä.

ettei kukaan halua sellaista tehdä.

Sama asia kuin itsensäpaljastelu, jos julkisesti tyrkytetään kuvaa miehen alapäästä. Toisin sanoen ei-toivottava näky. Toisin näyttää olevan naisten kohdalla.

Vierailija
26/37 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnan vapautta ei anneta. BB:ssä annettiin näitä tuotteita kokeiltavaksi asukkaille, joten selvästi nuorten asenteisiin yritetään tällä mainonnalla vaikuttaa.

Vierailija
27/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on sitä kansan valistusta! Aikoinaan valistettiin kondomin tärkeydestä ettei AIDS leviä, ennen turvavyönkäytön tärkeydestä autoillessa... Nyt tärkeä teema on naisten häpykarvojen siistiminen. Pitäähän siitä muistuttaa ja tiedottaa, kun kaikki eivät asiasta tiedä tai muista sitä!

Vierailija
28/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuu ja mainokset muuttuu. 20 vuotta sitten kaikki istui kauhuissaan naama punasena telkkarin eessä, kun tuli tamponi-mainos, sitten alettiin puhua emättimen ph-arvoon vaikuttavista hoidoista ja nyt tuunataan majavia :)

Mä olen 30v. enkä tiedä ketään omani ikäistä, joka ei tuunaisi majavaansa, joten miksi siitä ei saisi sitten ääneen puhua? :)

Vierailija
29/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan ole tykännyt pursuilevasta majavasta, vaan ajan suurimman osan pois kerran viikossa. Samoiten mun mies oli tottunut vähempään, eli ajaa aina pallit (ei hiosta) ja siistii myös yläpuolelta.

Ikää 38/43, ettei ole mitään teinihömpötystä meillä ainakaan!

Vierailija
30/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te nähneet noita mainoksia? Olen pitänyt itseäni todella vapaamielisenä ja nähnytkin olen yhtä jos toista, mutta nyt meni kyllä kahvi väärään kurkkun. Onko "majavan tuunaaminen" - siis häpykarvojen ajeleminen/muotoileminen nykyään niin arkipäiväistä, että sitä mainostetaan esim. Helsingin sanomine nettisivujen etusivulla? Siinä on mukapuskittuneen "majavan" kuva, jota voi sitten virtuaalisesti trimmata osoitteessa <a href="http://fiffi.rfsu.com/finland/." alt="http://fiffi.rfsu.com/finland/.">http://fiffi.rfsu.com/finland/.</a&gt; Mä olen niin onnellinen, että elin teinivuoteni ajat sitten. Enää 35-vuotiaana mainos ei todellakaan hetkauta sillä, että pitäisi alkaa sutia tussuaan sen mukaan. Mutta silti aika hätkähdyttävää...

Ja näissä kosmetologien mainoksissa se lopputuloksen vastuu siirtyykin tekijälle.

Vierailija
31/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan ole tykännyt pursuilevasta majavasta, vaan ajan suurimman osan pois kerran viikossa. Samoiten mun mies oli tottunut vähempään, eli ajaa aina pallit (ei hiosta) ja siistii myös yläpuolelta.

Ikää 38/43, ettei ole mitään teinihömpötystä meillä ainakaan!

mainoksen paheksujat polttaisivat karvanajokoneita roviolla. Vaan siitä. että mitä tarvitsee mainoksissa mainostaa ja millä tavalla.

Vierailija
32/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on sitä kansan valistusta! Aikoinaan valistettiin kondomin tärkeydestä ettei AIDS leviä, ennen turvavyönkäytön tärkeydestä autoillessa... Nyt tärkeä teema on naisten häpykarvojen siistiminen. Pitäähän siitä muistuttaa ja tiedottaa, kun kaikki eivät asiasta tiedä tai muista sitä!

ne lämmittävät ja estävät taudinaiheuttajia ja muuta sontaa kulkeutumasta suoraan limakalvoille. Eli majavan tuunauksilla ei ole mitään tekemistä terveyden hyvinvoinnin edistämisen kanssa.

Vierailija
33/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lämmittävät ja estävät taudinaiheuttajia ja muuta sontaa kulkeutumasta suoraan limakalvoille. Eli majavan tuunauksilla ei ole mitään tekemistä terveyden hyvinvoinnin edistämisen kanssa.

En mä ainakaan pildestä palele vaikkei karvoja olekaan, ja en istu paljaalla missään "sonta-kasassa" Hajuhaittakin on lähinnä karvallisten ongelma.

Joten höpöhöpö ja hölkynkölkyn...

P.s posliini ollut jo 10 vuotta enkä erityisemmin ole kärsinyt mistään ongelmista. Hiivatulehdus vainn ab-kuurin jälkeen ja muita tulehduksia ei ole ollut. Nuorena tytsinä oli muutamia emätin tulehduksia mutta silloin oli karvatkin. Eli sun teoria ainakin mulla toimi ihan toisin päin.

Vierailija
34/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuottamatonta "työtä", joka varmistaa yhteiskunnallisen sijoituksen tukeavsti nyrkin ja hellan väliin. Ettekö siskot tajua, miten meitä vedätetään. Luullaanko olevamme jotenkin erilaisia korseteissa kuristuneisiin esiäiteihin verrattuna? Think again.

Minusta tuollaiset mainokset ovat asenteellisia, esineellistäviä ja todella loukkaavia. Kyllä sen pitäisi olla jokaisen oma asia miten alapäänsä tuunaa tai on tuunaamatta.

Hiusten leikkuuta ja huoliteltua ulkonäköä ei voi mitenkään liittää "huoliteltuun" alapäähän, sillä eihän sitä ole tarkoituskaan esitellä kenellekään julkisesti. Tai niin olen ainakin tähän asti luullut ........

Ilmoitetaan vaan tuosta mainoksesta eteenpäin. Tuollaista sontaa ei pidä hyväksyä.

Vierailija
35/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalokarvojen poistamisesta! Molemmat sukupuolet!!!

Vierailija
36/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä vikkelää Jorma-matoa kuulu stailata, mutta nutriat trimmataan?

Tämäkö on sitä naisten tavoittelemaa tasa-arvoa?

Vierailija
37/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ois kokkaus ja siivous:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan