Ketään ei kiinnosta samat asiat kuin minua
Pitäkää tunkkinne! En tee enää aloituksia.
Minä taas en jaksa koko ajan puhua anopeista ja vanhoista äideistä.
Kommentit (14)
Mistä aiheista halusit tehdä aloituksia tai keskustella.
Palstan mode vissiin nostaa joitain tyhmiä keskusteluja, kun taas monet uudet aloitukset katoavat.
Pitäkää tunkkinne?
En minäkään halua puhua vanhoista äideistä ja kuolleesta anopista.
Mua olis ainakin jonkun verran kiinnostanut mistä sinä olet kiinnostunut arvoisa aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Mua olis ainakin jonkun verran kiinnostanut mistä sinä olet kiinnostunut arvoisa aloittaja.
Kaikenlainen vaihtoehtoinen elämäntyyli ja sen harrastajat ja julkinen näkyvä toiminta. Ei yhtään ketään muuta kiinnosta, puolustaa tai arvostella numerologiaa, energiahoitoja, muita ihmejuttuja ja erilaisten "tärpättien" myymisellä rahan hankinta.
Esimerkiksi.
Huonosti voivat lapset nykyaikana kun on ehkäisyt ym. Ei olisi vaikka huumekotiin pakko pyöräytellä lapsia.
Tein aloituksen suomea kiertävästä, nyt lohjalla, meksikolaisesta parantavasta shamaanista. Lienen outoja mun löytöni netistä.
( Tukijana tuo lääkäri jonka työpaikan loppumisesta oli joskus 2021 paljon puhetta.)
Minä en ole kenenkään moraalinvartija. Keskustelu muiden tekemisistä on turhaa.
Olet siis sitä mieltä, että joku "kiertävä meksikolainen parantava shamaani" pitäisi ottaa tosissaan?
Ja sitten ihmettelet, ettei muita kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen vaihtoehtoinen elämäntyyli ja sen harrastajat ja julkinen näkyvä toiminta. Ei yhtään ketään muuta kiinnosta, puolustaa tai arvostella numerologiaa, energiahoitoja, muita ihmejuttuja ja erilaisten "tärpättien" myymisellä rahan hankinta.
Esimerkiksi.
Huonosti voivat lapset nykyaikana kun on ehkäisyt ym. Ei olisi vaikka huumekotiin pakko pyöräytellä lapsia.
Jos tuo on vaihtiehto niin ennemmin luen anopeista.
Mäpäs en olisi uskonut, että mua kiinnostavat samat asiat kuin Winneriä (elokuvat ja musiikki)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kenenkään moraalinvartija. Keskustelu muiden tekemisistä on turhaa.
Minusta kuitenkin vakava aihe herkkäuskoisten tai yksinkertaisten rahastaminen ja aivopeseminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi.
Huonosti voivat lapset nykyaikana kun on ehkäisyt ym. Ei olisi vaikka huumekotiin pakko pyöräytellä lapsia.Jos tuo on vaihtiehto niin ennemmin luen anopeista.
No sanos muuta. Tuskin kovin monella on samaistumispintaa meksikolaisiin shamaaneihin. Anoppi löytyy aika monelta. :D
No voi perse.