ongelmana märkyys (siis minulla naisella)..
Kostun helposti, nopeasti ja paljon.. suorastaan liian märäksi yhdyntää ajatellen. Ei oo kiva ku ei oo sitä tiettyä kitkaa ja alapää litisee! Välillä on saanut jo paperilla pyyhkiä... Onko tähän jotain muuta apua? Muilla samaa ongelmaa? Märkä toki vähän ollakkin mut liika on liikaa!
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:37"]Minulla on ihana varattu mies salarakkaana . Hänen ajattelemisensakin saa jalovälin kostumaan. Ja mitä sitten vielä itse hommissa, olen ihan märkä, se on ärsyttävää. Liikaa märkyyttä. Itsestä tuntuu että vittuni on liian väljä kun itse haluaisin vähemmän kosteutta. Salasuhteeni ei valita, päinvastoin.
Oman mieheni kanssa en oikein kostu pahemmin. Täytyy ensin ajatella tätä salaista... niin alkaa vähän kostumaan. Mutta keskittyä pitää. Oi että .
N55 no onkos sulla kaveria joka haluais myös salarakkaan tääl ois pks 37 v äijä vastaavaa vailla.?
[/quote]
Minulla on ihana varattu mies salarakkaana . Hänen ajattelemisensakin saa jalovälin kostumaan. Ja mitä sitten vielä itse hommissa, olen ihan märkä, se on ärsyttävää. Liikaa märkyyttä. Itsestä tuntuu että vittuni on liian väljä kun itse haluaisin vähemmän kosteutta. Salasuhteeni ei valita, päinvastoin.
Oman mieheni kanssa en oikein kostu pahemmin. Täytyy ensin ajatella tätä salaista... niin alkaa vähän kostumaan. Mutta keskittyä pitää. Oi että .
N55