Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ongelmana märkyys (siis minulla naisella)..

Vierailija
28.09.2009 |

Kostun helposti, nopeasti ja paljon.. suorastaan liian märäksi yhdyntää ajatellen. Ei oo kiva ku ei oo sitä tiettyä kitkaa ja alapää litisee! Välillä on saanut jo paperilla pyyhkiä... Onko tähän jotain muuta apua? Muilla samaa ongelmaa? Märkä toki vähän ollakkin mut liika on liikaa!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri saman asian kanssa! Aina olen kostunut todella herkästi ja liian äkkiä olenkin ihan märkä :/ Kivaa kun jatkuvasti on housut märkänä vaikkei mitään ihmeempääkään tapahtuisi. Pienikin halu niin se riittää. Voisikohan olla jotenkin geneettistä. Itse en ainakaan tuohon mitään apua tiedä..

Vierailija
2/42 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittavatko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri saman asian kanssa! Aina olen kostunut todella herkästi ja liian äkkiä olenkin ihan märkä :/ Kivaa kun jatkuvasti on housut märkänä vaikkei mitään ihmeempääkään tapahtuisi. Pienikin halu niin se riittää. Voisikohan olla jotenkin geneettistä. Itse en ainakaan tuohon mitään apua tiedä..

No me naiset ollaan yksilöitä, mullakin housut on aina märkänä kun pienikin ajatus seksistä tulee mieleen. Olen joutunut käyttämään tenaleidiä pöksyissä että ei tipu lattialle nesteet. Asiantuntian mielestä olen herkkä ejakuloimaan, ja tämä märkyys johtuu siitä. Eikä siihen tuntunut löytyvän mitään lääkettä vielä kun naisten ejakulointi on vielä niin uutta ja tutkimatonta aluetta.

Vierailija
4/42 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostuu herkästi ja runsaasti. Mullekkin riittää pieni mielikuva niin pikkarit on märkänä heti kun ajatus vähänkin karkaa.. Vähän kiusallista toisinaan kun alapää ja housut on sitten ihan märkänä jos ei oo pikkuhousunsuojaa, joka mulla on kyllä melkein aina pöksyissä kun liikun ihmisten ilmoilla tai oon töissä. En oo itekkään tähän vaivaan sen kummempaa lääkettä vielä keksiny kun nuo pikkuhousunsuojat ja helpompi se on vaihtaakin kesken päivän kun housut :)

Vierailija
5/42 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2 vastaa, ei ole ketään mies kyllä valittanut.. Joskus vaan itsestä olisi tosiaan mukavampaa kun sitä kitkaa olisi enemmän. Ja tiedä sitten onko yleistä vai ei, mutta itse olen törmännyt miehiin, jotka aloittavat suuseksillä, jotta saisivat paikat märäksi. Kun on muutenkin valmiiksi ihan riittävästi..

Vierailija
6/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä märempi nainen sen parempi, vaimolla paikat niin märät että litisee ja lakanat aina seksin jälkeen ihan märät, myös pikkuhousut läpimärät hetkessä kun vähän kiusoittelee. En vaihtais mistään hinnasta märkää pimmpiä "tavalliseen", tykkään todella paljon.

Vierailija
7/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ylimääräinen märkyys menee ohitse jos pitkittää vaikka esilekkiä jonkin verran.

Vierailija
8/42 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pimpin pitää kostea olla,mutta on siinäkin vähän ongelma? Se tuntuu vähän liian väljältä jos ei ole ihan suuren suurta kikkeliä.

Vierailija
9/42 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään vikaa ole!Kyllä se miehestä vähän liian liukkaalta voi tuntua.Älä ihana nainen siitä välitä,monella pojalla on sellaisia naisia että pitää joka kerta laittaa rasvaa.Sinulla sentään toimii naiselliset naisen ns:vehkeet!

Hienoa! T:vexi

Vierailija
10/42 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös! Olemme pari M35 ja N29. Naiseni kostuu todella helposti. Suutelemisen jälkeen, kun koettaa pikkuhousun päältä, niin se on yleensä siinä vaiheessä jo läpimärkä. No, itselleni se vaan sopii. Usein aloitan suuseksillä, kiihottavaa kun lipaisee kielellä ensimmäisen kerran ja...

No mutta, siitä tulikin mieleen; mitä mieltä olette, suuseksin jälkeen suutelemisesta? Meillä kun on tosiaan niin, että "alakerta" naisella on voimakkaasti märkä jo muutenkin niin saati suuseksin jälkeen. Sen jälkeen kun suudellaan niin onhan siinä kiimaiset tuokset huulilla. Mitä mieltä olette suutelemisesta suuseksin jälkeen? Itseäni ainakin kiihottaa todella paljon.

Vierailija
11/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä märässä piparissa mättää...?! Itsellä, miehenä, vastakohdasta aika ikäviä muistoja. Vaimoni tuossa muutama viikko sitten halusi "runnoa" osan minua aika kuivaan paikkaan vierailulle. Lopputulos kipeä kalu ja sitä myöten aika sammunut kipinä pitkäksi aikaa mun osalta. Siis... Kyllä märkä pipari on paras pipari! Terv mies keski-iän kynnyksellä.

Vierailija
12/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on myös tuollainen ylikostuja. Parasta minusta tuossa helpossa kostumisessa on, että vaimon pimpsa tuoksuu aika helposti. Vaimosta sekin on pitkä miinus, mutta minusta plussa.

Eihän se nyt täydellistä ole, mutta paljon parempi kuin kuivuus.

Vierailija
13/42 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kastun todella helposti. Ei kyllä tarvitse minkäänlaisia esileikkejä! Joskus mies yrittää tulla mahdollisimman nopeasti sisälle, että olis edes hetki kitkaa... Mutta se on vain sekunti, kun olen jo märkä :) Mies on kehunut, tykkää kovasti märästä tavarasta. On kyllä "liian hyvälle tottunut". Miehen mielestä seksi on helppoa, kun saa milloin haluaa (minäkin haluan lähes aina), eikä tarvitse ensin "sytytellä" puolta tuntia...

Vierailija
14/42 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TUNNU KIVALTA. Ihan kuin olisin harrastanut suuseksiä itseni kanssa. Onneksi mieheni ymmärtää asian sanomattakin eikä tunge eritteistäni märkiä huuliaaan ja suutaan minun suulleni.

Täällä myös! Olemme pari M35 ja N29. Naiseni kostuu todella helposti. Suutelemisen jälkeen, kun koettaa pikkuhousun päältä, niin se on yleensä siinä vaiheessä jo läpimärkä. No, itselleni se vaan sopii. Usein aloitan suuseksillä, kiihottavaa kun lipaisee kielellä ensimmäisen kerran ja... No mutta, siitä tulikin mieleen; mitä mieltä olette, suuseksin jälkeen suutelemisesta? Meillä kun on tosiaan niin, että "alakerta" naisella on voimakkaasti märkä jo muutenkin niin saati suuseksin jälkeen. Sen jälkeen kun suudellaan niin onhan siinä kiimaiset tuokset huulilla. Mitä mieltä olette suutelemisesta suuseksin jälkeen? Itseäni ainakin kiihottaa todella paljon.

Vierailija
15/42 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös täällä samoin. ainakin ottiviikolla.

Vierailija
16/42 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se märkyys häviää,kun ikkää tullee lisää.Mut onhan se sit tiukempi

Vierailija
17/42 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessa kaikki löystyy. Paitsi pinna kiristyy.

Kyllä se märkyys häviää,kun ikkää tullee lisää.Mut onhan se sit tiukempi

Vierailija
18/42 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että huonot esileikit tuovat sen kuivuuden,jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta...

t.yksi jolla takana kuiva pano surkean tyypin kanssa

Vierailija
19/42 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaimolla kostuu normaalisit ei. Rasvaa täytyy käyttää. Kielellä saa tehtyä vaimolle orkun. Unelma olisi ejequloiva pipari. Puhdas kostea pimppa maistuis hyvälle.

Vierailija
20/42 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruskosteus on jatkuvasti. Eikä mitään pientä kosteutta sekään.

Kiihotun helposti, kostun lisää, mutta samala paikat turpoavat piukeiksi.

Ejakuloin reilusti, se voi tapahtua 2-3 kertaa yhden session aikana.

Eipä ole mies valittanut.

Ollaan tyytyväisiä, ettei tarvii mitään keinoaineita liukkauden lisäämiseksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä