Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ongelmana märkyys (siis minulla naisella)..

Vierailija
28.09.2009 |

Kostun helposti, nopeasti ja paljon.. suorastaan liian märäksi yhdyntää ajatellen. Ei oo kiva ku ei oo sitä tiettyä kitkaa ja alapää litisee! Välillä on saanut jo paperilla pyyhkiä... Onko tähän jotain muuta apua? Muilla samaa ongelmaa? Märkä toki vähän ollakkin mut liika on liikaa!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruskosteus on jatkuvasti. Eikä mitään pientä kosteutta sekään. Kiihotun helposti, kostun lisää, mutta samala paikat turpoavat piukeiksi. Ejakuloin reilusti, se voi tapahtua 2-3 kertaa yhden session aikana. Eipä ole mies valittanut. Ollaan tyytyväisiä, ettei tarvii mitään keinoaineita liukkauden lisäämiseksi :)

"Peruskosteus"

"Paikat turpoavat piukeiksi"

"ejakuloin reilusti"

"Sessio"

Hohhoijaa...pitkästyttää

Vierailija
22/42 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TUNNU KIVALTA. Ihan kuin olisin harrastanut suuseksiä itseni kanssa. Onneksi mieheni ymmärtää asian sanomattakin eikä tunge eritteistäni märkiä huuliaaan ja suutaan minun suulleni.

Täällä myös! Olemme pari M35 ja N29. Naiseni kostuu todella helposti. Suutelemisen jälkeen, kun koettaa pikkuhousun päältä, niin se on yleensä siinä vaiheessä jo läpimärkä. No, itselleni se vaan sopii. Usein aloitan suuseksillä, kiihottavaa kun lipaisee kielellä ensimmäisen kerran ja... No mutta, siitä tulikin mieleen; mitä mieltä olette, suuseksin jälkeen suutelemisesta? Meillä kun on tosiaan niin, että "alakerta" naisella on voimakkaasti märkä jo muutenkin niin saati suuseksin jälkeen. Sen jälkeen kun suudellaan niin onhan siinä kiimaiset tuokset huulilla. Mitä mieltä olette suutelemisesta suuseksin jälkeen? Itseäni ainakin kiihottaa todella paljon.

Mua taas kiihottaa tosi kovaa tuo, kun mies suutelee nuolemisen jälkeen ;) hmmmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat pois täältä! Näppäile www.waltdisney.com

Vierailija
24/42 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostun kyllä aluksi ihan normaalista, mutta vähän ajan päästä "kuivun" ja yhdynnästä tulee kivuliasta.

Vierailija
25/42 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös on vuosien varrella ollut onni ja ilo saada olla useamman märkäpimpsan kanssa.

Toinen kastuu heti kun vähän sillä silmällä katsoo. On mahtavaa, kun partneri on niin märkä, että lakanat kastuu alla. Kerran kumppani ratsasteli itsensä tärskyyn ja sitten aukesivat tulvaportit. Ei sillä, muutenkin oli märkä tapaus, mutta sitä kiimaliimaa hulvahti sitten parissa sekunnissa varmasti useampi desi ja kasteli kaiken patjaan asti. Niin, märempi parempi.

Vierailija
26/42 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi ja pipari on eri asia. nerd

Vierailija
27/42 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ilmoittauttuu nainen, joka on "liian" märkä. Pelkkä suutelu ja käsien vaeltelu vartalolla saa kostumaan. Nykyisellä kumppanillani on iso, joten hyväkin asia. Ejakuiloinkin :-) Eikä mua haittaa, vaikka mies suutelee suuseksin jälkeen. Otan joskus suihinkin kesken yhdynnän.

Vierailija
28/42 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se märkyys ole mikään ongelma. Vähän kun tarpoisi suossa, mutta ei seksin kuulu ollakaan mitään kevyttä puuhastelua.

Vierailija
29/42 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänää ekaa kertaa pimpsaa,se "räjähti"

Vierailija
30/42 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostun kyllä aluksi ihan normaalista, mutta vähän ajan päästä "kuivun" ja yhdynnästä tulee kivuliasta.

mistäköhän johtuu? Kun kiihotusvaihe on kuiten koko ajan päällä...ja mieli tekkee..

Vierailija
31/42 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla sama ongelma mutta sehän vaan minua kiihoittaa enemmän. Nauti siitä kun on märkä ei kuiva...

Vierailija
32/42 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen vaimo täällä enkä vaihtais mistään hinnasta hyvä että ollaan löydetty tuollaiset läträäjät.

Vierailija
33/42 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos nainen on liian märkä. Se on silleen, että kohtuus kaikessa. Ja aikas tavalla se myös vähentää sitä nautintoa......

Vierailija
34/42 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on pieni pyyhe mukana sänkyhommissa...mulla ongelmana suuren suuri kosteus ja mun miehellä ei oo mikään sairas leka... eli välillä toosaa tai munaa tulee kuivailtua sillä pyyhkeellä, tosiaan että sitä kitkaa tulisi hieman lisää.

Vierailija
35/42 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kostee että en enää tunne mitään. Se on niin ärsyttävää..

Vierailija
36/42 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiallinen märkyys on kyllä todella häiritsevää. ssusekistä en tykkää enää juuri ollenkaan ko. "vaivan" vuoksi - sittenhän sitä vasta märkä on, reidet ja lakanat ja kaikki...en tykkää yhtään.

muutenin mua on alkanut ällöttämään, että mies nuolee ensin mun pillua ja sitten naamaa.

itseasiassa mua jotenkin on alkanut kyllästyttämään ja ällöttämään kaikki muu seksiin liittyvä, paitsi paneminen.

Vierailija
37/42 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rakastan pillulimoja ja pidän sen mausta. toki meilläkin on pyyhe perseenalla. On taivaallista nuolla märkää pillua, naidessa se kirnuamisen äänikin kiihoittaa. Vaimoni osaa lypsytaidon jos hän ei naidessa saa orgasmia niin hoidan asian kielellä ja kädelläni.

Täällä on naisilla se liika kostuminen vaikea asia ymmärrän. Miehetkin voisivat ottaa tähän liian märkä asiaan kommentteja, onhan täällä muutama mutta enemmänkin voisi ollaM50+.

Vierailija
38/42 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2009 klo 10:56"]

mitä märempi nainen sen parempi, vaimolla paikat niin märät että litisee ja lakanat aina seksin jälkeen ihan märät, myös pikkuhousut läpimärät hetkessä kun vähän kiusoittelee. En vaihtais mistään hinnasta märkää pimmpiä "tavalliseen", tykkään todella paljon.

[/quote]

Minua on lykästänyt samasta ominaisuudesta "kärsivällä" vaimolla. Välillä pitää kesken puuhailujen kuivailla pimppaa, kun ei vaimon mielestä tunnu enää miltään koska on liian märkänä. Joku sanoi, että esileikin pidentäminen vähentää märkyyttä, mutta ei meillä. Pikemminkin se vain lisää sitä. Kaiken lisäksi vaimoni ejakuloi toisinaan, joten pitkän puuhailun jälkeen koko sänky tai sohva on läpimärkänä lemmennesteistä.

En ole valittanut :)

Vierailija
39/42 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan normaalitapaus. Kerran hartaan nuolemisen jälkeen miehen koko naama oli ihan tahmassa. Hän vaan nousi tyynesti ja kävi pyyhkimässä naamansa ja palasi takaisin. Varmaan olisi halunnut pyyhkiä muakin vähän kuivemmaksi. Se oli jotenkin härski tilanne, mutta toisaalta tosi yöks...No, edelleen yhdessä..

Vierailija
40/42 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta 15vuotias ja ainakun tulee poikaystävän kanssa edes suudeltua olen ihan märkänä... Poikaystävä laittoi käden sinne ja sanoi että olen ihan märkä ja heti rupesi hävettämään. Syytin häntä märkyydestäni ja hän sanoi olevansa ylpeä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi