Haluaisitko olla kokoa 34?
Kommentit (75)
ei voi kovin paljoa olla
No, nyt olen raskaana, mutta tiedän palautuvani jälleen kokoon 34-32 imetysaikana. Ja minulle koko ei ole tarkoittanut koskaan muodottomuutta.
Nykyisellä pituudella haluaisin olla 38.
ja pituutta 157. On _todella_ vaikea löytää sopivia ja hyvin istuvia vaatteita näin pienessä koossa. Mielummin olisin ns. normikokoa eli 36-38, toki silloin saisi pituuttakin olla enemmän ;)
Ainakin mieluummin kuin 44 mitä nyt olen. :( Mutta kaikkein mieluiten olisin kokoa 38, mielestäni silloin näyttäisin sopusuhtaisimmalta ja terveeltä. Saa nähdä saavutanko sen vielä joskus... Pituutta siis 166cm.
Ja en todellakaan ole muodoton. En tosin ole kovin pitkäkään. Mutten lyhytkään.
Olisin aika luikero...
Nyt 38 ja hoikalta näytän.
ja tyytyväinen tähän. Olisin ihan eri ihminen jos olisin kokoa 36.
siihen hyvänolonpainoon, mutta ihmettelen että kaikki haluais olla pieniä ja laihoja. Miksi ette pidä itsestänne ja arvosta itseänne sellaisena kuin olette? Ihan kuin nainen olis sitä parempi mitä pienempi?
Nyt kokoa 36 ja laihtua vielä haluan...vauva kohta 1v ja nää lisäkilot repii mun hermot! Olen siis aina ollut kokoa 34 ennen lasta (172cm).
Nyt olen 85,5 kiloinen ja farkut on kokoa 46...
ja kyllä vaan vaatteet näyttää parhaimmalta kun olen tässä koossa!
Kaikkein mieluiten olisin kokoa 38, 40 olisi jo unelma mutta täytyy pyrkiä laihtumaan edes kokoon 42. Nyt viimeisilläni raskaana ja synnytyksen jälkeen on koko varmasti 44.
löytyi ihanasti alennusrekeistä kivoja vaatteita! Nyt on koko 38 ja tavoitteena koko 36. Ja pituutta 165, painoa nyt 63, eli kymmenen kg sais vielä lähteä.
mutta ei tää 36kaan paha ole. Mutt tämän isommaksi en halua.
pituutta 154 ja koko 32-34, riippuen valmistajasta.