Linnut ei pidä naisista
Kommentit (15)
No sithän sä ap oot ihan kuin lintu. Pienet aivot, hauraat luut ja peniksen sijalla kloaakkiaukko.
Olen sitä mieltä, että tutkimusasetelma on pielessä.
Kyse ei ole geneettisestä pelosta vaan oppimisesta. Asuin metsässä ja ruokin kädestä tiaisia. Ne tulivat tyhjälle kädelleni istumaan kun ojensin käsivarren suoraksi. Ne olivat oppineet sen naapurin ruokittua lintuja alueella kädestään. Ruokkijan sukupuoli ei siis ollut ratkaiseva tekijä vaan oppiminen.
Voipi olla, että tutkimuslinnut pelkäsivät ja varoivat naisia koska naisia on enemmistö biologeista ja tirpat oli tottuneet siihen, että heitä otetaan ikävällä tavalla häkistä kiinni kokeisiin naisbiologien toimesta.
Kissat voivat olla vaaraksi linnuille, selvä juttuhan tuo on
Vierailija kirjoitti:
Samahan on todettu linnunaivoisista uusnatseista.
Uusnasut muistuttavatkin riikinkukkoja. Aina perse levällään kuin muita uroksia tulee paikalle.
Veikkaan, että naiset syövät enemmän lintuja, esim broilereita ja kalkkunoita. Hypoteesina minulla täten, että siat ja lehmät pelkäävät enemmän miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että naiset syövät enemmän lintuja, esim broilereita ja kalkkunoita. Hypoteesina minulla täten, että siat ja lehmät pelkäävät enemmän miehiä.
Ja kasviksetkin pelkäävät enemmän miehiä.
Lokit tulevat aina tarkastamaan mut läheltä ja päältä lentämällä. Yksi yritti joskus tulla isolla nokalla, mutta ehdin torjua tulon. Varisten kanssa helpompaa vaikka kova ääni. Rastaat olivat lähellä mua kun kissa meni ohi ja sitten menivät kissaa vakoilemaan.
Ihana logo ja ihana Riikka.
FlowerPower🌼🏵🌼🏵🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🏵🌼🏵🏵🌼🏵🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🌻🌼🌻🌼🏵🌼🏵🌼🌻🌼🌻🌼🏵🌼🏵🌼🌻🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🌻🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🌼🏵🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🏵🌼🌼🏵🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🏵🌼🏵🌼🏵🌼
🏵🌼🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🏵🌼🏵🌼🌼🏵🌼🏵🌼🏵🏵🌼🏵🌼🏵
🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵
Nyt puhuu raakku: viekää akat vuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kasviksetkin pelkäävät enemmän miehiä.
Enemmän kuin miehet kasviksia?
Linnut saattavat pelkää naisten varastavan munia. Linnut näkevät, että miehillä on kunnon munat omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Entä lampaat? Etsiytyvätkö ne persumiesten seuraan?
Vierailija kirjoitti:
Linnut saattavat pelkää naisten varastavan munia. Linnut näkevät, että miehillä on kunnon munat omasta takaa.
Tuo voisi päteä muualla kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Käkikin aina munii toisten pesiin loisimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä lampaat? Etsiytyvätkö ne persumiesten seuraan?
Oinonen hakeutui kylläkin hauveleiden seuraan....
Sinäkin pelkäät naisia.