Haluaisitko olla kokoa 34?
Kommentit (75)
Riippuu ihan vaattesta, jotkut 34:set käy mulle. Eniten mulla on kyllä koon 36 ja 38 vaatteita.
Pikemminkin haluisin olla kokoa 44!
täällä on taas kaikki misseistä misseinpiä ja malleista malleinpia.. :D
ihme homma kun vaatekaupoista on aina kaikki esim 50-52 kokoset vaatteet loppu..
ihmettelee usein alennusmyynneissä sitä, että vain isoja kokoja on jäljellä (eli l-xxl tai 42 ja isommat). Ja samaan aikaan isokokoiset valittavat ettei ole vaatteita. Alennusmyynneissä niitä kuulkaa olisi vaikka kuinka, harvoin löydän itselleni mitään kun kaikki ovat liian isoja
ihme homma kun vaatekaupoista on aina kaikki esim 50-52 kokoset vaatteet loppu..
ihmettelee usein alennusmyynneissä sitä, että vain isoja kokoja on jäljellä (eli l-xxl tai 42 ja isommat).
Alennusmyynneistä ei saa l-xl kokoja koskaan! Joo toki sitten jotain xxl-xxxxl kokosia löytyy, mutta yleisimmin käytetyt eli l-xl ei ole rätin rättiä!
ihmettelee usein alennusmyynneissä sitä, että vain isoja kokoja on jäljellä (eli l-xxl tai 42 ja isommat). Ja samaan aikaan isokokoiset valittavat ettei ole vaatteita. Alennusmyynneissä niitä kuulkaa olisi vaikka kuinka, harvoin löydän itselleni mitään kun kaikki ovat liian isoja
t. 166cm/52 kg ja todellakin käytän kokoa 34...joskus jopa 32;)
Mua suorastaan pännii se, ettei alesta löydä itselle mitään kun kaikki paikat tursuaa niitä yli-sioja vaatteita!:(
mutta en kyllä mahdu kokoon 34!! Koot 36-38 on just sopivat.
Nyt olen 36/38 ja tuo 34(/32) oli vaatekokoni ennen raskautta. Pituutta on 165cm, ja olen perusruumiinrakenteeltani hyvin hentoinen. En ehkä kuitenkaan halua takaisin 48-kiloiseksi, mutta 50-55kg olisi passeli. Nykyinen 60 menee siinä ja siinä minulle terveellisimmän painon suhteen. Koossa 42 olisin jo sairaalloisen lihava!
Olen täydellinen koossa 38-40, ikäisekseni olen jopa hoikka - painoindeksi normaali 22.
Olen 160 pitkä ja 32-34 koossa näytän hyvältä. Kuitenkin lihaksia ja muotoja. Ja vaatteita todellakin löytyy hyvin,joka lähtöön.
Tästä kyselystä sain taas pontta laihduttamiselle, virkisti muistia. Koossa 38-40 en ole kotonani. Kiitti :)
Vaatteideni yläosat ovat kokoa 36-38 ja alaosa kokoa 40. 38 olisi ihan sopiva :)
ja anorektikolta. Olisin todennäköisesti vakavasti sairas..
ja anorektikolta. Olisin todennäköisesti vakavasti sairas..
on 170cm ja 53kg, joten 42-kokoista minusta ei saa tekemälläkään. Tervetuloa kauppaan katsomaan kun sovitan vaatteita, 34 on se mitä useimmiten käytän, mutta myönnän että joskus myös 36 koko on hyvä