Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys päiväkodista

Vierailija
26.05.2008 |

Voiko 8kk ikäistä lasta viedä vielä päiväkotiin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen periaatteessa voi, mutta hän on aivan liian pieni. Jää muiden jalkoihin ja saattaa istua koko ulkoilun yksin vaunuissa...

Vierailija
2/2 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitopaikka, kuin päiväkoti alle 1-vuotiaalle! Olisiko joku sukulainen/ isovanhemmat käytettävissä? Aika hurjaa se touhu noin pienille. ei riittävästi henkilökuntaa ja ei tule saamaan sitä syliä tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi