Lue keskustelun säännöt.
kysymys päiväkodista
26.05.2008 |
Voiko 8kk ikäistä lasta viedä vielä päiväkotiin?
Kommentit (2)
hoitopaikka, kuin päiväkoti alle 1-vuotiaalle! Olisiko joku sukulainen/ isovanhemmat käytettävissä? Aika hurjaa se touhu noin pienille. ei riittävästi henkilökuntaa ja ei tule saamaan sitä syliä tarpeeksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai sen periaatteessa voi, mutta hän on aivan liian pieni. Jää muiden jalkoihin ja saattaa istua koko ulkoilun yksin vaunuissa...