Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi häpeän miestäni?

Vierailija
27.09.2009 |

Siis jos ollaan juhlissa tai yhdessä jossain, niin koko ajan tuntuu että häpeän miestäni, en ole tyyyväinen häneen? Vaikka hänellä olisikin minun valitsemat vaatteet päällään. Niin silti.Tai jos joku tuttu tulee vastaan kävelyllä.

Meillä sellainen erikoinen tapaaminen,että oltiin puhelinyhteydessä ja tekstailtiin 1v ennen tapaamista. Mies ei halunnut tavata aikaisemmin.Sitten kun nähtiin niin oltiin sovittu että mennään hänen mökilleen. Muistan kun näin hänet ekan kerran niin olin pettynyt ja sitten kuitenkin menin mukaan ihan frendinä, olin todella vaivautunut ja pettynyt koska hän ei vastannut kuvitelmaani.Sitten kuitenkin mentiin mökille ja tunnelma oli vaivautunut ja otettiin siideriä ja juttu rupesi luistamaan kuten ennen tapaamista....ollaan oltu 10v yhdessä ja yt minulla on kriisi.En tiedä haluanko jatkaa enään.

Mies on mukava jne..ainakin joskus mutta minua vaivaa tämä tyytymättämyys.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi miespuolinen kaveri jota jostakin syystä häpesin jos tavattiin ihmisten ilmoilla. Se kummastutti minua ja halusin selvittää mistä asia johtuu. Niin vika on omassa päässäni eli ilmeisesti siis häpeän itsessäni jotakin asiaa jonka peilaan ystävästäni tms.

Joten aloin ajatella toisin eli tunnustin että asia on omassa päässäni, ja se onnistui.

Vierailija
22/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö naisista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla