hauskin/yllättävin fetismi miehellä?
Millaisiin olette törmänneet? Oletteko suostuneet?
Kommentit (18)
Mies halus katsella kun pissaan vessanpöntöllä
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:48"]
Mies halus katsella kun pissaan vessanpöntöllä
[/quote]
No suostuitko?
Ei noi kovin pahoja oli :D
Tosin toi vihannesjuttu on tosi outo!
Korkkarin korkoa halusi entinen nuolla ja saada peppuun. Oli välillä vähän turhan kinkyä makuuni, mutta sillä oli iso penis joten mikä ettei :)
Strap onia peppuun, kun miehellä naisten alusasut yllä. Suostuin tietenkin.
Halusi, että sängyssä on bataatteja, kesäkurpitsoita, tavallisia kurpitsoita ja muita isokokoisia vihanneksia. Näitä ei sinänsä käytetty aktissa, mutta niiden sängyssä oleminen kuulemma kiihotti.
Haluan pukeutua naisten vakosamettivaatteisiin. Kiihkeästi haluan myös naista, joka pukeutuu vakosamettisiin asuihin, ihan vaikka alusvaatteita myöten.
Mies kiihottui uimaleluista.
Juttu ei toiminut koska minua minua alkoi aina naurattaa uimaleluja muna pystyssä kyttäävä mies.
Tämä oli vielä sellainen stoalaisen luonteen omaava pukumies joten kontrasti oli huvittava.
Vierailija kirjoitti:
Juttu ei toiminut koska minua minua alkoi aina naurattaa uimaleluja muna pystyssä kyttäävä mies.
Tämä oli vielä sellainen stoalaisen luonteen omaava pukumies joten kontrasti oli huvittava.
Tykkään kun nainen painii ison uimalelun päällä. Olen usein paneskellut naista takaapäin uimalelun päällä.
Lisää kiihoitusta antaa vielä pikkushortsit ja se kun uimalelu jysähtää juuri oikealla hetkellä.
Mulla on pienestä pitäen ollut fetissi puhallettaviin uimaleluihin. Alkoi niin nuorena, että en silloin edes tiennyt mitään seksistä. Huomasin munan kovettuvan uimalelujen päälle kiivetessä. Opin saavuttamaan kliimakseja rantapalloa nylkyttämällä, vaikka sperma rupesi lentämään vasta vuosia myöhemmin.
Aina olen myös tykkännyt katsella naisia hypistelemässä uimaleluja tai ratsastamassa sellaisen päällä. Vaimon kanssa elävöitämme seksielämää niiden avulla. Vaimolla ei ole samanlaista fetissiä, mutta se osaa kyllä vedellä juuri oikeista naruista ja tehdä minut kiihotuksesta tolloksi. Meillä on usein rantapallo tai joku muu puhallettava lelu sängyssä kolmantena pyöränä.
Eka halusi nyrkkinaintia ja koira roolileikkejä , ei ollu mun juttu ja jätin sen Seuraava puolestaan halusi olla jääkiekkovarusteissa ja tämäkin jäi lyhyeen Urani päättyi ja löysin kivan naisen joka on aika suvaitsevainen jos käyn homosaunassa
🤬🦍💨👴🏻🔫💪
Vierailija kirjoitti:
Onkin varmaan hauska kaveri uimarannalla.
- Mitä vi ttua sä kyttäät muna pystyssä lapsia!!!
- Eiku noita uimaleluja mä vaan.
Yksi aikanaan tykkäsi hokea itsekseen "mä nussin sut puhki, nussin sut puhki" ja niin edelleen. Ja välillä se mumisi samaa juttua niin, ettei oikein saanut selvää, mutta fraasi oli aina tää sama.