Mitä synkkiä salaisuuksia sinusta paljastuisi totuuden hetki -ohjelmassa?
Kommentit (15)
lähteä tuollaiseen ohjelmaan nolaamaan itseäni mahdollisen 50 000 eken vuoksi.
Mulla ei ole kuin yksi synkkä salaisuus. Tosin siitä en ole puhunut koskaan kenellekään, niin aika arpapeliä oisi, että siitä osaisivat kysyä.
Mä taas haluisin tohon ohjelmaan,en hakenut nyt,mutta jos se tulee vielä,niin haen. Mä itseasiassa voisin nolota itteni julkisesti,koska mieheni tietää kaiken minusta. Joten ei ole mitään menetettävää.
työpaikalta, Olen toivonut äitini kuolemaa, olen ollut toinen nainen, olen pettänyt ex-miestäni... Aika kesyä kuitenkin.
Olen varastanut, niin työpaikalta kuin kotoani ja kaverilta ja kaupasta. Olen nussinut parhaan ystäväni miehen kanssa kun ystävä sammui meidän sohvalle. Olen pettänyt miestäni ja suunnittelen parhaillaankin yhden miehen iskemistä. Olen kokeillut huumeita. Olen harrastanut ryhmäseksiä. Olen väärentänyt työtodistuksen. Olen ollut putkassa.
Onhan noita vaikka mitä juttuja mistä ei monikaan tiedä ja varmasti olisivat todella yllättyneitä kun saisivat tietää mitä tän mun "hyveellisen" ulkokuoren alla piilee.
mutta sellaisia kysymyksiä mun elämästä kyllä saisi, että pelkkä kyllä tai ei vastaus olisi vaikea antaa ilman, että musta ja mun tunteista saisi ihan sairasta kuvaa. On ollut vaikeuksia elämässä niin miehen kuin vanhempienkin kanssa ja varmaan miehen ulkomaalaisuudestakin saisi aimo kysymyksiä aikaan. Ja pettänytkin olen ja mitä kaikkea... Kaikelle tapahtuneelle on kuitenkin inhimilliset selitykset, mutta kyllä tai ei vastauksissa ne tosiaan olis aika karmivia juttuja. No, en tod. menisi tuohon ohjelmaan.
jos jostain syystä "joutuisin" ohjelmaan niin ei paljastuisi mitään erikoista eikä tarvisi hävetä
olen tosi tylsä hölösuu. Toisaalta tuo koko ohjelma on niin sairas etten siihen kyllä edes menisi. Koska voin kuvitella, että he kyllä osaavat vääristellä asioita mojovasti. Olen katsonut aikoinani pari osaa jenkki versiosta ja todennut että hullun hommaa ja tät suomi versiota en edes ole viitsinyt katsoa.
mutta noloja kyllä ainakin itselle. Ja ei kyllä olisi hyvä, että tulisi ilmi, koska olen pienellä paikkakunnalla yrittäjänä ja tosi aktiivinen järjestöihminen jne.
Mietinpä tähän muutaman:
- Olen polttanu pilveä kaksi kertaa.
- Olen ollut autossa mukana, kun pojat varastivat toisesta autosta bensaa.
- Olen suudellut toista miestä (siis yhtä miestä) pari kertaa humalassa ravintolassa tai jossain rappukäytävässä. Olen avioliitossa, hän avoliitossa ja mieheni paras ystävä (mm. bestman.9
No tässäpä näitä ja en tod ikinä menisi ko. ohjelmaan.
-
Sen verran synkkiä salaisuuksia voisi tulla esiin, että vaikka kieltäisin kaiken niin saisin heittää hyvästit ammatilliselle uskottavuudelleni. Nuo asiat tulivat elämääni ns. pyytämättä ja yllätyksenä, kun olin hyvin nuori, mutta silti.
Silti tuossa ohjelmassa voisi "paljastua" ikävän kuuloisia asioita jos oikein kysyisi. Lisäksi ainakin alkuperäisessä ohjelmassa kyseltiin ajatuksista, joita en haluaisi muille sanoa vaikka eivät välttämättä yllätyksiä olisikaan.
Esim.
-Olen varastanut työpaikaltani. Klemmareita.
-Ajattelen että olen älykkäämpi kuin vanhempani.
-Olen hävennyt vanhempiani (murkkuna).
-Olen tempaissut lastani kädestä turhan voimakkaasti.
-Olen mielestäni kauniimpi kuin paras ystäväni.
-Olen ajanut moottoriajoneuvoa humalassa. (Mopoa 15-vuotiaana 10 metriä.)
jne.
Löytyyhän noita.
mutta ilkeästi muotoillut kysymykset asiayhteydestä irrotettuna voisivat antaa todella huonon kuvan. Mikä raha on sen arvoista?
neuroottinen olen, sen tietää ilman ohjelmaakin
en niinkään välitä miltä näytän muiden silmissä, mutta. Tuo summa on naurettavan pieni, nolla perään niin vois harkita jos ei ois miestä ja lapsia.
Historiassa kun on
-seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa
-pettämisiä
-päihteiden väärinkäyttöä
-irtosuhteita
-maksullista seksiä
-strippausta
-ihme vääntöjä miehen parhaan kaverin kans
-valheita
-varastelua
-mt-ongelmia
ja niin pois päin. Kaikki tuo on takana, mies on tietoinen kaikesta mutten halua hänen perheensä tietävän enkä myöskään lasteni joutuvan menneisyyteni kanssa tällä tavoin kohdakkain, ei tuo ole mun juttu. Vaikka parasta kaikessa kai on, ettei musta kukaan nykyään usko, että olen ollut 'tuollainen'.
-varastanut teininä vaatteita kaupasta
-käynyt baareissa väärennetyillä henkkareilla
-kokeillut huumeita
-ajanut autolla humalassa ja huumeiden vaikutuksen alaisena
Nyt olen akateemisesti koulutettu siveellinen perheenäiti :D
ihan sairasta.