G: Paras näkemäsi teksti t-paidassa?
Kommentit (148)
Aaltoja vittu ja I hate people
Molemmat löytyy ja molempia tämä itä-suomen juntti käyttää
mistä kulmasta katsoo.. mutta luulen että yllättyisit jos näkisit.. tai sitten et=)
t.40
Mental wearin paidoista tykkään muutenkin melkein kaikista.
"Murra valta mammonan". En edes ole mitenkään antimaterialistinen tai antikapitalistinen ihminen, mutta tuo oli mielestäni jotenkin osuva teksti silti.
Olimme USA:ssa "Outletparatiisissa" 2½-vuotiaan, sinisilmäisen ja surffitukkaisen blondipoikamme kanssa. Olin sattumalta pukenut hänelle päälle No Added Sugarin "Lock up your daughters" -paidan. Ihmiset ottivat valokuvia ja nauroivat. Ralph Laurenin liikkeen myyjä otti nettikaupan osoitteen ylös, jotta voisi tilata samanlaisen pojalleen :) Eli taisi kolahtaa!
"Jeesus tulee"-"Jeesus menee" -paita.
Toinen suosikki: "Väkivalta lopettaa vittuilun."
Tai vittu vitunvitunvittu.
Tää slogan tuntuu vetoavan ainakin mualla.
"vittuile vaan saunan takana on vielä tilaa"
silmät ammollaan ja teksti "you eat WHAT???"
"Mama's boy". Ja hauska oli siksi, että takin kantaja oli ihan järjettömän isokokoinen, lihaksikas ja pitkä tummaihoinen mies. Painoi varmaan 200 kiloa...
"olen isäni näköinen, mutta silti onnellinen"
jossa luki englanniksi:
Näyttääkö peppuni isolta näissä vaipoissa?
Meidän perheen tajuntaan tämä upposi :)
jossa tissien kohdalla oli kämmenien kuvat ja niiden alla luki "talk to the hands".
pitkätukka tatuoidulla ja lävistetyllä hevimiehellä
jossa luki englanniksi:
Näyttääkö peppuni isolta näissä vaipoissa?
Meidän perheen tajuntaan tämä upposi :)
ne Fast Show'n "Does my bum look big in this" -sketsit.
Musta vauvan päällä mitkään tekstibodyt ei oo hauskoja vaan jotenkin noloja (äiti on muka hauska ku pukee vauvansa sellaseen). Mutta mä oonki tällanen tosikko.
mielenterveys-sarjan t-paidasta, jossa luki
"Aina saa kärsiä ja hävetä".
En edes oikein osaa selittää miksi.
Muuten t-paitatekstit jotenkin kyllästyttää, kun niissä on melkein aina yliyritystä...