Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska aviomies.... pitäisikö erota

Vierailija
25.09.2009 |

mä en enää kohta jaksa. Mies yksityisyrittäjä, tulee töistä milloin kerkee ja minusta tuntuu että se käyttää sitä työtä hyväksi, ettei tarvitsisi kotona mitään tehdä. Meillä on lapsi 9v.... nyt kun ajattelen vähän taaksepäin, hän ei koskaan tehnyt kotona oikeastaan mitään. Kun lapsemme oli vauva, en muista yhtä ainutta kertaa, jolloin hän olisi noussut yöllä syöttämään vauvaa tai antamaan tuttia. Aina se olin minä. Minä tyhmä olen elänyt vuosikaudet (kohta 15 vuotta) tällaisessa suhteessa, jossa mies tekee vain työtä ja mä teen kaiken muun, plus tietenkin itse olen töissä ihan kokopäiväisesti. Hän aina sanoo, että on yrittäjä ja on paljon kaikenlaista, mutta minkä takia minun pitäisi tehdä kotona kaiken? Eikö riitä että oon itsekin 8 t päivässä töissä? Hänen mielestä mun työ ei varmaan ole niin tärkeä kuin hänen, tulen kotiin säännöllisesti 16:30, hän joutuu joskus olla paljon pidempään, joskus taas tulee aikaisemmin. Kun hän tulee kotiin, makaa sohvalla ja katsoo uutiset ja kaikki typerät urheilukanavat, minä taas heti kun tulen kotiin, käyn lapsemme kanssa läksyt läpi, sitten pitää tehdä ruokaa, pistää pyykit koneeseen, syödä, sivota pöydän, laittaa astiat tiskikoneeseen, riipustaa pyykit... voh perkele onko se reilu, että toinen tulee vain syömään valmiiseen pöytään ja sitten se makaa sohvalla vaikka kuinka kauan telkkaria katsellen? Ei se koskaan edes kysy, tarvitsisinko apua... Se on niin vitun laiska että kohta otan eron ja sillä siisti. Miten ja minkä takia olen näin kauan kestänyt? Sen takia, ettei lapsellamme olisi eroneita vanhempia? Mä en tiedä itsekään :( Kun aloitetiin seurustelun mieheni kanssa, hän oli huomaavainen, teki ruokaa ja pesi pyykit yhtä paljon kuin minäkin. Mutta lapsen syntymän jälkeen, hän ei koskenut enää mihinkään. Luuli varmaan että kun on äitiysLOMALLA (heh), niin voi ja jaksaa tehdä kaiken... Sinne se vain jäi, se ei auta enää mitään. Käyn aina itse kaupassa, aina itse tiskaan ja pyykkään ja siivoan, se sika ei auta MITÄÄN enää :( Muuten se on peruskiltti mies, ei ryyppää ym., mutta mistä tämä laiskuus on peräisin, en voi olla niin laiska vain sen takia, että on yrittäjä eikä jaksa kotona tehdä mitään. No nyt helpotti vähän kun sain tänne purkkaa, mutta mitä olis järkevä tehdä tästä eteenpäin? Oon yrittänyt keskustalla hänen kanssa, mutta kun sille ei mene perille :( Pitäisikö vain erota 15 v. liiton jälkeen sen takia, että se on niin sikalaiska... En jaksa enää tätä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaaaaaaaaaaah mikä provo

Vierailija
2/9 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäsi orja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heeeeeeeeeeeeeeeh neloselle hyppii rivit :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vierailija
4/9 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, en voi muuta sanoa. Patalaiska on miehesi, mutta myös hyvään tottunut. Mitä jos vaan jonain päivänä et tuliskaan kotiin, oisit vaikka viikon jossain lomalla yksin. Vois mies vähän ihmetellä ja herätä.

Vierailija
5/9 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

FUKIDUKI

Vierailija
6/9 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jodijadoooooooooooooooooooooooodijoooooooooooooooooooooooooodijoooooooooooooooooooooooo jodijajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jodijajoooooooooooooooooooooooooooooooooooodijooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodijooooooooooooooooooooooooooooo

Vierailija
7/9 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi raukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Vierailija
8/9 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

godzila ja trolliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

troliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilililiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii oletko trolli ....................................etkö ole trolli jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodije

Vierailija
9/9 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se heti kun vielä voit lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä