Voisitko rakastua linnakundiin?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tinder, lol
Voi vttu 🤣
Olen jo rakastunut, mies on nytkin vankilassa.
Syyttömänä istuneeseen voisin, tai poliittiseen vankiin joka on ajanut rohkeasti yhteisiä yhteiskunnallisia asioita. Muuten en. Hätävarjelun liioittelusta istuneen kohdalla riippuisi tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo rakastunut, mies on nytkin vankilassa.
Itse olen rakastunut Bouananeen ja Ramin Azimiin.
Eipä tulisi mieleenkään. Kyllä rikollisille löytyy muita rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Syyttömänä istuneeseen voisin, tai poliittiseen vankiin joka on ajanut rohkeasti yhteisiä yhteiskunnallisia asioita. Muuten en. Hätävarjelun liioittelusta istuneen kohdalla riippuisi tilanteesta.
Sama juttu, mutta en tekisi asialle mitään, en alkaisi seurustella tms.
Mikä on tuomion syy? Kauanko siitä on? Kuinka on muuttanut elämänsä suuntaa? Ei ole ihan yksiselitteistä, mutta epäilen, että en voisi.
Lähtisin kalppimaan asian paljastuessa, toisaalta niin lähtisi linnakundikin vastaavasti.
No... en sano, ei. Jos joku on sanavapausrikoksesta istunut linnassa esimerkiksi.
En ole varma, paljonko pystyn kontrolloimaan rakastumisen tunnetta itsessäni, joten todennäköisesti voisin rakastua keneen tahansa taustasta riippumatta. Se, aloittaisinko suhdetta linnakundin tai ammattirikollisen kanssa, on toinen kysymys. En aloittaisi, vaikka olisin kuinka rakastunut. Minusta ei ole sellaiseen, haluan elää turvallista, mutkatonta ja rauhallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
No... en sano, ei. Jos joku on sanavapausrikoksesta istunut linnassa esimerkiksi.
Ei Suomessa sellaisesta linnaan joudu.
En