Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita pääkaupunkiseutu?

Vierailija
25.09.2009 |

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti. Koko Suomen elämä tuntuu keskittyvän sinne. siellä tapahtuu joju pikku juttu niin heti nousee hirveä haloo asiasta, jolle muuallla suomessa vain nauretaan. siellä valitetaan autoilusta...... ku voi käyttää yleisiä kulkuneuvoja, esim: pohjois-suomessa tähän ei ole mahdollisuutta.

Ja muutenkin kehäkolmosella tunnutaan elävän kaikkitännemulleheti elämää.

Niin itsekästä ja kateellista sakkia, ettei oo tosikaan. Heti jos joku saa jotai ekstraa jossain niin kasapäin on kyllä kateellisia ihmoisiä. Kyllä vaan maalla on mukavaa! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on, että pääkaupunkiseudun tapahtumat udrin vaikuttavat koko Suomeen.

Vierailija
2/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne käyttää Hesa-sanaa vaikka ap ei sitä käytäkään). Mutta tosiasia on se, ettei elämästä täällä tiedä yhtään mitään ennen kuin täällä asuu. Juuri tämä "siellä tunnutaan tekevän sitä sun tätä". Yleistystä tuntematta tosiasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, että elämästä ei mitään tiedä jos ei ole Helsingissä asunut. Taidanpa muuttaa Lontoosta sit sinne niin tajuan elämän merkityksen ja muut hienoudet.

Tuon nyt on just tuommoista umpimielistä ajattelua, joka suomalaisilla tuntuupi olevan..

Vierailija
4/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas provo, mutta vastaanpa.

Kateellisempia ihmisiä löytyy maalta, kuin kaupungeista. Siellä sitä vasta kyttäillään naapureita ja heidän elintasoaan.

Päivittäkää maalaiset tietonne pääkaupunkiseudusta ja tulkaa vaikka joskus käymään niin näette ihan itse, eikä tarvitse toistella muilta kuultuja "huomioita" ja klisheitä joita pääkaupunkiseudusta siellä maalla (kateellisina) vaalitaan.

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti. Koko Suomen elämä tuntuu keskittyvän sinne. siellä tapahtuu joju pikku juttu niin heti nousee hirveä haloo asiasta, jolle muuallla suomessa vain nauretaan. siellä valitetaan autoilusta...... ku voi käyttää yleisiä kulkuneuvoja, esim: pohjois-suomessa tähän ei ole mahdollisuutta.

Ja muutenkin kehäkolmosella tunnutaan elävän kaikkitännemulleheti elämää.

Niin itsekästä ja kateellista sakkia, ettei oo tosikaan. Heti jos joku saa jotai ekstraa jossain niin kasapäin on kyllä kateellisia ihmoisiä. Kyllä vaan maalla on mukavaa! :)

Vierailija
5/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi aika pikku juttu asuttuani nyt 10 vuotta pääkaupunkiseudulla.

En ole mistään pieneltä paikkakunnalta kotoisin, vaikkakaan en pääkaupunkiseudulta. Silti, aina miehen vanhemmat ja työkaverit (jotka kaikki muuten asuvat helsingissä) kysyvät kun olen lähdössä käymään kotikaupungissani, että menenkö maalle?????? voi että mua ärsyttää tollanen. Ei mun ystävät siellä "maalla" kotikaupungissani kysy että lähdenkö kaupunkiin vaan että ihan kyllä osataan puhua paikkakuntien nimillä.

No joo...ei toi mun elämää kaada mutta välillä vaan pistää ärsyttämään kun se ei oo vaan yksi tai kaksi ihmistä mun lähipiiristä jotka noin aina kysyy.....

Jotenkin anopin sanomana se on kaikista ärsyttävintä :D

Vierailija
6/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen syntynyt Helsingissä ja asunut siellä päälle parikymppiseksi. Olen siis paljasjalkainen stadilainen ja sihauttelen ässääkin kroonisesti ja puhun laiskasti. Ja nautin kun ihmisiä vituttaa :D

No eivaan. Mutta se on pakko sanoa tuohon alla olevaan lainaukseen, että jos kotikaupunkisi ei ole Turku, Tampere tai Oulu, niin kyllä, silloin menet landelle. Suomessa on paljon landea, pari pikkukaupunkia, ja yksi oikea kaupunki. Sen nimi on Helsinki (ja helsinkiläisiähän ovat tosiasiassa myös espoolaiset, vantaalaiset ja pari keravalaistakin).

yksi aika pikku juttu asuttuani nyt 10 vuotta pääkaupunkiseudulla.

En ole mistään pieneltä paikkakunnalta kotoisin, vaikkakaan en pääkaupunkiseudulta. Silti, aina miehen vanhemmat ja työkaverit (jotka kaikki muuten asuvat helsingissä) kysyvät kun olen lähdössä käymään kotikaupungissani, että menenkö maalle?????? voi että mua ärsyttää tollanen. Ei mun ystävät siellä "maalla" kotikaupungissani kysy että lähdenkö kaupunkiin vaan että ihan kyllä osataan puhua paikkakuntien nimillä.

No joo...ei toi mun elämää kaada mutta välillä vaan pistää ärsyttämään kun se ei oo vaan yksi tai kaksi ihmistä mun lähipiiristä jotka noin aina kysyy.....

Jotenkin anopin sanomana se on kaikista ärsyttävintä :D

Vierailija
7/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen syntynyt Helsingissä ja asunut siellä päälle parikymppiseksi. Olen siis paljasjalkainen stadilainen ja sihauttelen ässääkin kroonisesti ja puhun laiskasti. Ja nautin kun ihmisiä vituttaa :D No eivaan. Mutta se on pakko sanoa tuohon alla olevaan lainaukseen, että jos kotikaupunkisi ei ole Turku, Tampere tai Oulu, niin kyllä, silloin menet landelle. Suomessa on paljon landea, pari pikkukaupunkia, ja yksi oikea kaupunki. Sen nimi on Helsinki (ja helsinkiläisiähän ovat tosiasiassa myös espoolaiset, vantaalaiset ja pari keravalaistakin).

yksi aika pikku juttu asuttuani nyt 10 vuotta pääkaupunkiseudulla. En ole mistään pieneltä paikkakunnalta kotoisin, vaikkakaan en pääkaupunkiseudulta. Silti, aina miehen vanhemmat ja työkaverit (jotka kaikki muuten asuvat helsingissä) kysyvät kun olen lähdössä käymään kotikaupungissani, että menenkö maalle?????? voi että mua ärsyttää tollanen. Ei mun ystävät siellä "maalla" kotikaupungissani kysy että lähdenkö kaupunkiin vaan että ihan kyllä osataan puhua paikkakuntien nimillä. No joo...ei toi mun elämää kaada mutta välillä vaan pistää ärsyttämään kun se ei oo vaan yksi tai kaksi ihmistä mun lähipiiristä jotka noin aina kysyy..... Jotenkin anopin sanomana se on kaikista ärsyttävintä :D

Vierailija
8/8 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ei ole mukavaa, koska kaikki HYVÄT työpaikat on etelässä.

Akateemisena ihmisenä ei ole toivoakaan saada järkevää työpaikkaa esim. Itä-Suomessa koska 60-vuotiaat ovat viroissaan ja uutta verta ei oteta.

Isot ikäluokat tekisivät palveluksen lamatalkoisiin (lapsilleen) jos antaivat työtä nuoremmilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme