Ihana asunto (valkeakoskella), vai mitä pidätte ?
Tämä tekisi mieli ostaa, mutta antakaa arvovaltainen mielipiteeni.
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
Kommentit (28)
oikea keittiö, halpa (en tosin tiedä vkosken hintatasoa) , ei maan tasossa, läpitalon huoneisto (saa tuuletettua kunnolla)
70-luvun pommi, ei putkia ees tarkastettu.
on putket "hyvässä kunnossa", mitä ikinä tarkoittaakaan. Ei kuulemma tarvetta mihinkään toimenpiteisiin.
ap
siistin ja mukavan näköinen asunto. Jäi mietityttämään, kuinka ylettäisin käyttää mikroa. Tuolin kanssa kait sitten. Pesuhuone oli jotenkin ahtaan näköinen, kun vessa, suihku ja pyykinpesu samassa.
Rekikuja oli minun lapsuudessani pahamaineinen katu. Siellä asui kaikki häiriköt ja olettaisin että asunnot olivat enimmäkseen kaupungin vuokra-asuntoja.
Siksi tuo lienee halpakin, sillä vaikka olen kuullut Rekikujan muuttuneen rauhallisemmaksi, niin koskilaisille se on aina sama kuin Hervanta tamperelaisille.
Varmistaisin isännöitsijältä, että putkiremontti on tehty, eikä putket vain "hyvässä kunnossa". Samoin julkisivu ja kattoremppa kannattaa tsekata tuon ikäisessä asunnossa. Mitäs niitä muita onkaan?
Siellähän oli mainittu katto ja julkisivurempat.
Tuo putkiremppa lienee kyllä edessä, koska siitä ei mitään mainintaa.
Kämppä itsessään näytti siistiltä, mutta kuten todettu tuo maine jättäisi minun kohdallani ainakin tarjouksen tekemättä.
Jos teet tarjouksen, aloita niin alhaalta kuin kehtaat. 69000€ voisi olla hyvä aloitustarjous. Vetoat siihen että putkiremppaa ei tehty. En usko että Rekikujan kämpät menevät kovin nopeasti. Koskissa hintataso on selvästi alempana kuin Tampereella.
siistin ja mukavan näköinen asunto. Jäi mietityttämään, kuinka ylettäisin käyttää mikroa. Tuolin kanssa kait sitten. Pesuhuone oli jotenkin ahtaan näköinen, kun vessa, suihku ja pyykinpesu samassa.
Toi mikro oli tosiaan hupaisa. Joko niillä käytetään sitä tosi harvoin tai asukkaat ovat todella pitkiä :)
Mut ei toi ole varmaan ongelma, saahan sen mikron sit vaikka noille tyätasoille.
Tosin, jos olet oikeesti ostamassa niin ei varmasti ole suurin kriteeri eli helposti vaihdettavissa jonnekin muualle. Itsellä pisti silmään aika railakas värimaailma, joten "pienti pintaremonttia" kaipaa
Suihkukaappi on tonne erinomainen ratkasu. Sekään ei pienimmästä päästä ollu.
Pikkasen suhteellista tuo huonous. Keksin Koskilta kyllä muutamankin "huonomman alueen", joskin niillä on hintataso vieläkin matalampi.
Rekikuja lienee yksi eniten asumismukavuutta nostaneista alueista tällä vuosituhannella. Siksihän mekin tuonne "lähialueelle" muutimme muutama vuosi sitten. Asuntojen hinnannousupotentiaali (arvostus) lienee edelleen suurempi, kuin Koskilla keskimäärin.
tutustupa lähialueeseen... :/
Mun on pakko paljasjalkalaisena koskilaisena pakko oikoa, kun johonkin toiseenki ketjuun kirjoitit että asut koskilla.
Koskilaiset käyttää muotoja: Koskissa, Koskista, Koskiin ei koskaan Koskilla, Koskilta, Koskille. Sen sijaan valtakadulle mennessä käytetään: "kylille" - muotoa.
kun en oo paljasjalkainen, niin teen kuten tykkään... ;)
14
Siis ettet ole paljasjalkainen. Mutta jos haluat soluttautua, käytä ennemmin -ssa päätettä. Jos haluat erottua joukosta, niin sillon toi -lla on hyvä :-)
kun en oo paljasjalkainen, niin teen kuten tykkään... ;)
14
Ja jos avaan suuni (se kun ei täällä onnistu) niin soluttautumisyritykset ovat tuhoon tuomittuja ;), murra kun paljastaa aina ja kaikkialla, sanovat täällä koskissa.
14
koskia vääntävien kanssa, mutta avaa silti se suus :-D Täällä on liikaa tuppisuita.
Ja jos avaan suuni (se kun ei täällä onnistu) niin soluttautumisyritykset ovat tuhoon tuomittuja ;), murra kun paljastaa aina ja kaikkialla, sanovat täällä koskissa.
14
tuppisuu.
Puhun kai vähän liikaakin, mutta se on sukuvika, eli saanen "synninpäästön".
Enemmänkin mua huolestuttaa mun omituinen huumorintajuni, joka hetkittäin.... hmmm vaatii kuulijalta jotain.
14
Kivan kokoinen parveke ja hyvä, että oli 2 vaatehuonetta- koska tällöin huoneissa ei tarvita vaatekaappeja ja jää oikeasti enemmän käyttötilaa.
jotenkin kieroutunut ja sarkastinen huumorintaju ja osalla taas sitten niin sellanen tehdashuumori, että kaiken pitää olla alapääjuttua ennen kun naurattaa. Osa ei tajua muita kun Vintiöt/Kummelit juttuja.
Ite kuulun tohon kieroutuneen huumorin luokitukseen :-D
tuppisuu.
Puhun kai vähän liikaakin, mutta se on sukuvika, eli saanen "synninpäästön".
Enemmänkin mua huolestuttaa mun omituinen huumorintajuni, joka hetkittäin.... hmmm vaatii kuulijalta jotain.
14
Opettele laittamaan ne lyhyet linkit. Löytyy etuovesta sieltä sivun alalaidasta:
http://www.etuovi.com/kohde/447470