Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana asunto (valkeakoskella), vai mitä pidätte ?

Vierailija
25.09.2009 |

Tämä tekisi mieli ostaa, mutta antakaa arvovaltainen mielipiteeni.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä viljelen itsesarkasmia ja luulen olevani älykäs. Väittämättä sitä kuitenkaan ihan tosissani.

Mullakin enemmän sitä kieroutunutta siinä määrin, että välillä oikein nolottaa.

14

Vierailija
22/28 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sitä huumoria tajua muut kuin samanlaisen huumorintajun omaavat. Sitä saa usein hihitellä itsekseen ja selittää vitsejä tyhmimmille. Siinä oot kyllä oikeassa, että paikallisista suurin osa ei tajua :-D

mä viljelen itsesarkasmia ja luulen olevani älykäs. Väittämättä sitä kuitenkaan ihan tosissani.

Mullakin enemmän sitä kieroutunutta siinä määrin, että välillä oikein nolottaa.

14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olen omanlaiseni. Pikkuhiljaa osaan sen jo hyväksyäkin. Toiset tykkää, toiset enemmän.

14

Vierailija
24/28 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain Valkeakoskelta omakotitaloa?

Vierailija
25/28 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun taloissa on ikkunaremontin aika! Paljolti ikkunarempat on niissä jo tehty, mutta jos ei vielä ole, niin se on pian edessä. Ja melkoisen kallis remontti.

Vierailija
26/28 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset tykkää toiset ei.

Minä en ainakaan halua kuluttaa omaa aikaani kädet mullassa tai lumikolassa kiinni. Omakotiasuminen ei vastaa nykypäivän trendeihin, joka on jäänne agraariyhteiskunnasta. Aivan älytyn idea koko omakotitaloasuminen. Se olisi kiellettyjen listalla, ellei sillä olisi niin pitkät perinteet. Vähän samoin kuin urheilulajeista nyrkkeily. Nyrkkeilykin olisi varmasti kielletty vaarallisena urheilulajina, jos sillä ei olisi historiaa takanaan. Onhan se älytöntä löydä toista tarkoituksella päähän.

Samasta on kyse omakotitaloasumisessa, aivan älytöntä puuhaa. No toisaalta, elämässä ei monessa muussakaan asiassa ole järkeä, joten siitä vaan jos tekee mieli.

jostain Valkeakoskelta omakotitaloa?

Vierailija
27/28 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta paikkaa löytyisi niin kai sitä tuollaisessa melko tavanomaisessa kerrostaloasunnossa voisi asuakin, mutta ei kyllä Rekitiellä!

Vierailija
28/28 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

putket tulossa lähivuosina, ton hintaan tulee siitä 30 % lisää.

Ymmärrän, että jonkun on pakko asua tuossa, mutta en sitä että joku haluaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän