Ihana asunto (valkeakoskella), vai mitä pidätte ?
Tämä tekisi mieli ostaa, mutta antakaa arvovaltainen mielipiteeni.
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
Kommentit (28)
Kun ei sitä huumoria tajua muut kuin samanlaisen huumorintajun omaavat. Sitä saa usein hihitellä itsekseen ja selittää vitsejä tyhmimmille. Siinä oot kyllä oikeassa, että paikallisista suurin osa ei tajua :-D
mä viljelen itsesarkasmia ja luulen olevani älykäs. Väittämättä sitä kuitenkaan ihan tosissani.
Mullakin enemmän sitä kieroutunutta siinä määrin, että välillä oikein nolottaa.
14
Ainakin olen omanlaiseni. Pikkuhiljaa osaan sen jo hyväksyäkin. Toiset tykkää, toiset enemmän.
14
jostain Valkeakoskelta omakotitaloa?
70-luvun taloissa on ikkunaremontin aika! Paljolti ikkunarempat on niissä jo tehty, mutta jos ei vielä ole, niin se on pian edessä. Ja melkoisen kallis remontti.
toiset tykkää toiset ei.
Minä en ainakaan halua kuluttaa omaa aikaani kädet mullassa tai lumikolassa kiinni. Omakotiasuminen ei vastaa nykypäivän trendeihin, joka on jäänne agraariyhteiskunnasta. Aivan älytyn idea koko omakotitaloasuminen. Se olisi kiellettyjen listalla, ellei sillä olisi niin pitkät perinteet. Vähän samoin kuin urheilulajeista nyrkkeily. Nyrkkeilykin olisi varmasti kielletty vaarallisena urheilulajina, jos sillä ei olisi historiaa takanaan. Onhan se älytöntä löydä toista tarkoituksella päähän.
Samasta on kyse omakotitaloasumisessa, aivan älytöntä puuhaa. No toisaalta, elämässä ei monessa muussakaan asiassa ole järkeä, joten siitä vaan jos tekee mieli.
jostain Valkeakoskelta omakotitaloa?
Jos ei muuta paikkaa löytyisi niin kai sitä tuollaisessa melko tavanomaisessa kerrostaloasunnossa voisi asuakin, mutta ei kyllä Rekitiellä!
putket tulossa lähivuosina, ton hintaan tulee siitä 30 % lisää.
Ymmärrän, että jonkun on pakko asua tuossa, mutta en sitä että joku haluaa??
mä viljelen itsesarkasmia ja luulen olevani älykäs. Väittämättä sitä kuitenkaan ihan tosissani.
Mullakin enemmän sitä kieroutunutta siinä määrin, että välillä oikein nolottaa.
14