Jos lapsesi on päiväkodissa, paljonko maksat päivähoitomaksuja kuussa?
Kommentit (45)
ja safkat tuodaan itse. ulkomailla ollaan. vahan ihmeissani katson suomimammojen itkua siita etta joutuu maksamaan 100-200 kuukaudessa kokopaivahoidosta, johon kuuluu lounas, aamiainen ja valipala...
Perhekokokon vaikuttaa, eli 2 aikuista, 1 lapsi, maksimit menee kun yhteenlasketut tulot ovat noin 3800-3900 e, Vantaalla.
Onko näissä hinnoissa eroja kaupunkien välillä? Minkälaisilla tuloilla joutuu maksaamaan suurimman mahdollisen maksun, entä pienimmän?
Maksan joka kuukausi 990e. Yksityisessä päiväkodissa 3 lasta, jokaisen lasku yksityisen hoidon tuen ja kuntalisän jälkeen 330e. Lisäksi lounas on tuotava mukana itse.
Joka euron arvoista, mutta silti haaveilen jo ajasta kun kaikki ovat koulussa ja saavat siellä lounaan....
maksamme 272 e
Viime kesäkuussa maksoimme kahdesta lapsesta 518 e.
Edessäni on yhteys- ja tulotietojen tarkistaminen -kaavake.
Pitänee huomenna lähettää se ja odottaa tuomiota.
Joutuvat kyllä muutamaan kertaan mulkkaamaan summaa, koska elokuussa asuin yksin, syyskuussa muutin avokkini luokse ja lokakuussa syntyy uusi perheenjäsen.
päivähoidossa ja maksimit maksetaan, vaikkemme mitään kovin suurituloisia...
"Missä maassa 3 asuu? "
Suomessa.
"Missä maassa 3 asuu? "
Suomessa.
"Missä maassa 3 asuu? " Suomessa.
Yksityisessä päiväkodissa.
jälkeisestä ip-hoidosta 139,80 /kk. Yksi lapsi.
ja mies tienaa juuri sen verran että kahdesta maksetaan maksimi määrä. Harmittaa mutta minkäs tett kun lapsille on suositeltu kokopäivähoitoa:(
Olisko ollut 86e. En ole varma. Olen opiskelija ja vain miehen tulot lasketaan siis.
Eskarin jälkeinen ip-hoito, 10 pvää kuussa. Mies töissä, minä ositt. hoitovapaalla, käyn töissä n. 2 pvä/vko.
Siis onko kyseessä yhden lapsen hoitomaksu? Mikä yksityinen on noin tyyris? Tutullani on lapsi yksiyisessaä ja se maksaa 320€ kuukaudessa.
per lapsi hinnoistahan tässä on kyse.
41,60, huh vähällä selviän, tosin lapsi on vain osa-aikahoidossa.