Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan saanut Oulun kaupungilta vapautusta pikkukoulun kk-maksuista?
24.09.2009 |
Harkitsen että vaihdanko lapsen ilmaisen virikehoitopaikan päiväkodissa maksulliseen pikkukoulupaikkaan. Kuukausimaksu on 60€/kk ja se tuntuu todella kovalta maksulta pienellä äitiyspäivärahalla kituuttavalle. Sossua en elämiseen nyt tarvitse, mutta jos pikkukoulusta pitäisi maksaa, pitäis hakea toimeentulotukea.
Millä perusteella sait vapautuksen maksuista?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla