Hassua kun hoikat naiset luulevat, että lihavien perään ei miehet kuolaa!
Itse painan n. 100 kiloa, mutta muutoin pidän itsestäni huolta (eli minulla on pitkät, hoidetut, kauniit hiukset, meikkaan, pukeudun tyylikkäästi).
En näytä "kasalta", vaan painoni jakautuu mielestäni ihan kauniisti, ja minulla on todella isot rinnat.
Kun menen baariin, saan aina huomiota miehiltä. Myös varatuilta, ja niiltä joiden se oma kuivakka kapakala-vaimo on käymässä vessassa ; )).
Kommentit (84)
kiinnostuneet ylipainoisista. Ihmettelin, kuinka naapurin lihavalla naisella jatkuvasti kävi flaksi. Ajattelin, että on varmaan orja sängyssä.
Nyt olen itse lihonut lähemmäs parikymmentä kiloa eikä miesten huomio ole vähentynyt mihinkään. Olen aivan äimänä. Siis ihan oikeasti, en provoile tai muuta.
Osa äijistä vaan näyttää tykkäävän lihavista naisista. Itse en viihdy nykyisissä mitoissani, mutta positiivinen huomio ei ole onneksi vähentynyt.
siis kaikkihan sen tietää, että läskit saa eniten
huomiota. Se johtuu miesten mukaan siitä, että läskiä kuka tahansa kehtaa ja uskaltaa lähestyä, koska tietää, että läski on ihan mehuissaan kaikista huomionosoituksista ja tietää myös, että läskin kanssa voi toteuttaa kaikki fantasiansa, koska läskille kaikki käy ja kelpaa. Senhän osoittaa tämä aloituskin - ap on ihan mehuissaan, kun "miehet kuolaa".
Jotkut kuolaa kenkiä jne. Ja varmaan moni mies haluaa nussia läskiä ihan kokemuksen takia.
Se nyt on niin, ettei keskivertomies tykkää kankeista läskikasoista, minkä ihan tutkimuksetkin kertovat, läskeille naisille irtoaa vähemmän seksiä:
Liikalihavilla naisilla pula seksikumppaneista:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010061711880106_lz.shtml
Onko tuo jonkun mielestä ihme? Oikeasti, kuka esim. nyt helteillä haluaisi jotakuta, jolla on ylimääräisiä ihopoimuja, joissa hiki muhii ja niin heikko kunto, ettei edes läskejä ole pystynyt karistamaan? Tooooosi kiihottavaa. Näinkin tuossa viikolla rannalla ollessani läskin naisen, joka kumartui edessäni ja hänellä oli tummentuneet ja epämääräisen väriset reisien sisäpinnat, joka sairaanhoitajakaverini mukaan johtuu läskien jatkuvasta hankauksesta ja paineesta. Kuulemma yleistä ylipainoisilla. Uskomattoman ällöttävää, kyseessä oli vieläpä kohtuullisen nuori, ehkä kolmikymppinen nainen.
jos ap:n asiat olisivat kuten viestissä kerrotaan, tuskin siitä tarvitsisi avautua av-palstalla.
Satakiloinen ei muuten ole tyylikäs koskaan. Olet läski. Huomiota saat miehiltä vain siksi, että ovat helpon pillun perään - eihän tuollaista läskikasaa kukaan normaalisti huoli.
Edellisestä linkistä: "Tutkijat uskovat, että liikalihavien seksuaalisuuten vaikuttavat fyysisten ongelmien sekä huonon itsetunnon ja sosiaalisten paineiden yhdistelmä.
Lihavuus altistaa diabetekselle, masennukselle ja virtsankarkailulle. Kaikki nämä taas voivat haitata seksiä. Äärimmäisen lihavalla ihmisellä voi olla ongelmia myös lihaksissa ja luustossa, mikä voi tehdä seksin haastavaksi."
Tosi viehättäviä noi lihavat ihmiset ;)
Mä en ymmärrä tätä sun aloitusta ap.
Mä olen aina ottanut itsestäänselvyytenä sen, että baarissa miehet lähestyy, kehuu kauniiksi ja ihanaksi. Jokainen nainen, joka ei jollain lailla pelota miehiä, saa varmasti kuulla samat tähtisilmä-kommentit, ja mielestäni nainen, joka jaksaa meuhkata niistä vielä seuraavana aamunakin, on jollain lailla joko vähän
yksinkertainen tai sitten epävarma itsestään.En tunnusta itseäni yksinkertaiseksi, mutta mulle on kohteliasuudet niin harvinaisia, että muistan ne vuosienkin päästä vielä.
ei läskejä kuolaa (tosin osa ehkä kännissä muttei selvinpäin) myöskään suurin osa ei tykkää mistään luut kolisevista poikavartaloista.
Mutta aina löytyy sitten se pieni osa jolla fetissi suuntaan tai toiseen.
Tosiasia kuitenkin on että suurin osa tykkää/ihailee kanista sopusuhtaista naisen vartaloa. Ei lihavaa eikä liian laihaa. Timmiä ja naisellista.
Mutta hienoa jos ylipainoiset saavat jollain kapakka reissuilla pönkitettyä itsetuntoaan.
Ihan oman hyvinvoinnin kannalta kannataisi kuitenkin pyrkiä siihen normaalipainon painoindeksiin ja varsinkin saada se vyötärön omenalihavuus pois.
Siis eipä täällä näy ketjuja, joissa joku normaalipainoinen kehuisi, että "ooh, miehet siis tsiigaa mua ihan oikeesti baarissa"! Kuka aikuinen ihminen tuollaista edes ajattelee? Kai jokainen nainen nyt jo aikuisikään mennnessä on sen huomannut, että miehille kelpaa (erityisesti baareissa) aivan minkä tahansa näköinen nainen! Siis miesten ihastelua jos pitää minkään viehättävyyden mittana, niin kannattaisi vaikka joskus seurata sivusilmällä miekkosten yritelmiä baariympäristössä - kaikki käy! Itse pidän tästä syystä naisten kommentteja enemmän arvossaan, niissä on yleensä jotain todenperäisyyttä, miehillä sitävastoin kieli notkistuu naisen kuin naisen kohdalla.
Mä saan huomiota joka puolella mihin menenkin, välillä se alkaa käydä hermoille. Olen hoikka isorintainen nainen.
minä en ole noin muodokas mutta 162cm ja 70kg kurveja löytyy. liivikoko 75f ja kapea vyötärö ja lantio sama kuin rinnanympärys.
ja kyllä vaikka olen ylipainoinen minä saan enemmän katseita kuin kaverini joka on pitkä ja treenattu.
molemmat omaamme kauniit kasvonpiirteet ja ollaan muutekin huoliteltuja..
ehkä sitten ilman vaatteita kaveri menee mun edelle :)
minä taas muistan tutkimuksen, jonka mukaan eniten miehiä miellyttää n. BMI 26, kurvikas naisvartalo (isot tissit ja peppu)
Kun niin moni muukin asia vaikuttaa.
Itse olen kyllä liikunnallinen, vaikkei mitään kauheita lihaksia olekaan. Olen ollut siinä painossa joskus, että bmi oli 26 ja ei se kyllä kaunis näky ollut kun oli makkaraa vyötäröllä vaikka kuinka. Olihan sitä tissiä ja pyllyäkin, mutta suht samanlaisena ne on pysyneet vaikka paino onkin pienempi.
hoikka enkä pulska:o ja silloin vasta miehet perään kuolaskin. Mulla oli todella hyvänmallinen vartalo, ja reidet ja jalat hoikat. Vähän ylimääräistä oli vaan lähinnä mahan seudulla.
ja vientiä olisi ollut mielettömästi. Mieheni oikein ihaili minua tuolloin. Nyt sitten muutama vuosi myöhemmin painan pulskan 65kg eikä kukaan, ei oma mieskään ole enää kiinnostunut. Olen urheillut ja kiinteyttänyt vimmalla mutta kilot eivät vaan katoa. Mies muistelee haikeana kuinka upea ja seksikäs olin ennen lapsen syntymää. Minulla on kokemusta sekä hoikasta että pulskasta vartalosta ja todellakaan en ole jälkimmäiseen tyytyväinen, eikä ole miehetkään!!
ylipainoisen aloitus.
Mulla juuri ylipainoiset ystävät usein kehuskelevat, kuinka miehet kiinnostuvat heidän tisseistään ja tykkäävät heidän muodoistaan.
Väistämättä tulee mieleen, että näillä naisilla on jokin läskien aiheuttama alemmuuskompleksi, kun niiden "muotojen" vaikutuksia pitää niin kovasti mainostaa.
mutta kuitenkaan en saa kiksejä, että haukun hoikkia ihmisiä.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen arvolla kantaa kilonsa (olipa niitä vähän tai paljon)
"Hassua kun hoikat miehet luulevat, että lihavien perään eivät naiset kuolaa!
Itse painan n. 120 kiloa, mutta muutoin pidän itsestäni huolta (eli mulla on hyvin hoidetut komeat hiukset ja pukeudun tyylikkäästi). En näytä kasalta, vaan painoni jakautuu mielestäni ihan komeasti, ja minulla on todella iso kalu. Kun menen baariin, saan aina huomiota naisilta. Myös varatuilta, ja niiltä joiden se oma kuivakka kapakalamies on käymässä vessassa;)).
Tuo miehiin vertaaminen oli hyvä kommentti, on se niiiin järkyttävää ja surullista, että aikuinen nainen tarvitsee miesten huomiota ja vieläpä aloittaa ketjun kertoakseen asiasta. Vaikuttaa todella hyvältä näitten läskien itseluottamus.
Kuvottavaa muuten nyt helteillä, kun lihavat ihmiset haisevat niin kovasti hielle ja puuskuttavat ihan kävellessäänkin. Uskoisi, että löytyisi motivaatiota kuntoremonttiin, jos jo kevyt liikunta saa hien valumaan noroina ja hengityksen vinkumaan. Mutta kaikkihan tietää, että lihavat ovat huonokuntoisia, sairastuvat helpommin, eivät jaksa sängyssä, haisevat ja heillä on yleensä iho-ongelmia hautumisen ja hankauksen vuoksi. Ja ilmeisesti (tuon uutisen mukaan) vielä virtsankarkailuakin! Siis ketä tervettä miestä oikeasti kiinnostaa tuollainen? Miten sen pimpsankaan löytää, jos siitä pitää ensin tuupata vatsanröllykkää pois tieltä, ja mitkä aromit sieltä varmaan pelmahtavatkaan. Kaikki tietävät, miltä läskit haisevat esim. julkisissa liikennevälineissä - kuka sellaisen enää sänkyynsä haluaisi? Ja lihavat vieläpä kuorsaavat ja ja ovat velttoja päivisin. Siarastahan se on, mutta kun ihmisiä ei voi opettaa enää aikuisina syömään vain sen verran kuin kuluttaa. Ilmeisen vaikeaa noille läskeille ymmärtää ihan perusfysiologiaa.
Ja miksi läskeillä naisilla on niin usein olematon itseluottamus? Mikä sen aiheuttaa? Ei se ainakaan viehättävämmäksi tee, jos on itseluottamusta kuin kuppaisella hiirellä, mutta kokoa kuin mammutilla.
minun mieheni ei kuolaa lihavien perään. Hän ei urheilullisena ihmisenä tykkää plösöistä.
Minua ei tämä hänen mielipiteensä haittaa. Mutta se kyllä jo haittaa, kun meille muutti uudet naapurit: pariskunta, jotka olivat tosi lihavia. Mies totesi, ettei hän halua plösöjä naapureiksi...
itse olen normaali painoinen mutta minua ärsyttää kun ne laihat ihmiset tulevat 4-5 lapsen ja rattaiden kanssa kauppoihin ja sitten ne näkevät jonkun tutun ja jäävät keskelle käytävää sisoskelemaan ja päivittelemään, ja ajattele vielä niin suurikauppa kuin veljekset keskinen jossa tilaa on mutta, sen täyttää rattaat tai muut henkilöt. minulla on kaveri joka on lihava mutta enpä häntä ole vielä hitaana nähnyt. voin vannoa säkin kun seuraat itseäsi voin vannoa että huomaat ettet itsekään ole muutaman centin väylällä mikää tila-ihme.