Olen vihainen ja katkera :( Ihana mies lemppasi mut kun "ei ollut valmis sitoutumaan" ja
nyt on uusi kulta kainalossa ja vauva tulossa, häät suunnitteilla. Olen niin kiukkuinen siitä kun erotessa sanoi että "tykkää musta tosi paljon, raskastaakin, mutta nyt ei ole oikea aika". Siitä kului ehkä 1 kk niin tapasi tuon uuden, jonka kanssa asiat on edenneet nopsaan.
Valitettavasti joudun tuota exää töiden puitteissa näkemään ja kuulen myös kuulumisiaan sitä kautta. Hän kovasti vakuutteli firman pippaloissa, että minä olen ihana nainen, mutta tapasi tuon toisen otollisempana hetkenä. En ymmärrä... >(
Kommentit (10)
Olisi paljon helpompaa niin. Mutta vakuuttelee oikein uskottavasti, että olen ihana, mutta hän ei silloin ollut valmis jne jne.
ap
mutta sä et ollut sille tosiaankaan se OIKEA. Hän ei varmaan halunnut suoraan sanoa ja loukata ja siksi "selitteli/selittelee".
Jostain syystä jotkut miehet luulevat, että tuo on kohteliaampaa, kuin sanoa suoraan, että et ole se oikea. Vaikka sinä voisit päästä asiasta nopeammin yli, kun et jäisi jossittelemaan.
Tai, että et vastaa naisihannettani tms.
Unohda tyyppi, yksipuolisesta rakkaudesta ei tule mitään, joten tämä nyt vain oli sinun kohtalosi tässä suhteessa.
Löydät kyllä vielä sen, joka haluaa juuri sinut.
Ei vika ole sussa vaan mussa. Niin se meinaa että vika on nimenonmaan SUSSA.
tuo on semmoinen kohtelias tapa laittaa bänks. Jotain pitää sanoa.
Olisi paljon helpompaa niin. Mutta vakuuttelee oikein uskottavasti, että olen ihana, mutta hän ei silloin ollut valmis jne jne. ap
ei se häntä takaisin tuo. kannattaa siirtyä elämässä eteenpäin, uusille vesille
Se on niin tylyä sanoa, et en vaan halua olla sun kanssa. Sit tulee tn kysymys miksi. Niin ei ole kiva sit sanoa et totuutta. Esim. et seksi sun kans on niin tylsää, et ole tarpeeks kivan näköinen tms. joka ei ole niin kypsää
SE EI HALUNNUT SUA.
ei ollut mitään otollista hetkeä, eikä mitään ymmärrettävää, tää sattuu mut se ei halunnut sua.
älä siis haikaile sen perään, ette sopineet toisillenne, eikä se olisi sua tehnyt onnelliseksi.
löydät jonkun joka haluaa sut!