Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ekaluokkalaisen tulee osata käyttäytyä?

Vierailija
23.09.2009 |

Olen hieman yllättynyt ekaluokkalaisen lapseni opettajan kommenteista. Pari viikkoa oli käyty koulua, niin heti kuuli jos jonkinlaisia kommentteja lapseni käytöksestä. Miten pienistä asioista opettajat oikein alkavat soittelemaan vanhemmille? Jos lapsi ei heti yhdestä sanasta tottele opettajaa? Eikö opettajat jaksa enää edes komentaa oppilaita. Nyt tuntuu, että opettaja on ottanut lapseni silmätikukseen. Ja siitäpä onkin hankala päästä eroon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin katsoisin itse peiliin jos koulusta otetaan yhteyttä..ei ne turhaan soittele.

Vierailija
22/22 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset lapset kiusaavat lasta niin oiva ratkaisu asiaan onkin se, että lapsi saa sanoa vastaavasti vastaan aikuisille. Tällähän ne ongelmat selviävät eikös?

Kiusaaminen on vakava asia, siihen pitää puuttua. Kiusattua ei millään tavoin auta se, että hän saa vanhempiensa puolesta sanoa opettajalle vastaan/ei tarvitse totella opettajaa.

Vanhempien tehtävä on suojella lasta, opettaa lasta selviytymään tässä maailmassa - ikävä kyllä ap teet vanhempana aivan jotain muuta =( Ja toiminnastasi kärsii viime kädessä oma lapsesi. Häpeisit edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla