Perheelliset äidit, kuinka usein käytte kavereiden kanssa bilettämässä ravintoloissa?
Vedättekö kännit päälle vai juhlitteko sivistyneesti?
Kommentit (94)
Minä en sinänsä paheksu bilettämistä, sillä omaa aikaa tarvitsee itse kukin (paitsi viiden alle 5-vuotiaan av-mammaäidit..) ja itse tykkään käydä kaveriporukalla syömässä, mutta bilettäminen siinä merkityksessä kuin minä sen ymmärrän, ei enää kiinnosta. Minä kävin aikoinaan baareissa miehiä (tai poikiahan ne parikymppiset olivat...) iskemässä, ja motivaatio baarireissuihin laski aika nopeasti sen jälkeen, kun vakiinnuin. Niinä harvoina kertoina, kun olen viime vuosina eksynyt baariin (lähinnä firman juhlien jatkoilla), olen nopeasti todennut, että en jaksa siinä metelissä istua. Tykkään höpöttää ystävieni kanssa, minkä baarien melutaso yleensä estää. Tanssiminen ei taas voisi vähempää kiinnostaa...
jotka laitetaan hoitoon baarireissun ajaksi ja jotka katselevat krapulaista vanhempaa seuraavana päivänä?
vaan lapset tulisi asettaa etusijalle. Kun lapset ovat lähteneet pesästä niin voi taas liidellä omaan napaan tuijottaen ihan miten haluaa - jos näin haluaa.
Tosin pubi menee jo puoli yhdeltä kiinni, joten eipä siellä yömyöhään hillutakaan. Aamulla jaksaa siis ihan hyvin olla normaalisti lasten kanssa, varsinkin, jos on minun vuoroni jäädä nukkumaan...
Minä käyn noin kaksi kertaa kuussa pubissa, kerran miehen kanssa ja kerran jonkun muun porukan kanssa. Käymme myös lasten kanssa usein pubeissa syömässä ja ottamassa pari drinksua muiden naapureiden kanssa. Lasten kanssa ei tietenkään tule kännejä otettua, muuten olen sellasessa mukavassa pienessä "seurustelukännissä", puhe luistaa ja tanssimaankin uskaltaa mennä, jos sattuu olemaan bändi-ilta.
tervejärkisen oloinen viesti tuli tältä Irlannissa asuvalta!
Just noin sen pitääkin mennä, täällä Suomessa vaan ovat kukkahatut valloillaan ja mammat kyttää ku hyeenat kuka käy, missä käy ja kenen kanssa ja montako meni :D
Vastaus kysymykseen: Käyn kerran kuussa, usein omien kavereideni kanssa, silloin tällöin miehen kanssa. Ja alkoa kuluu, mutta ihan kohtuuden rajoissa :)
niin ja 3 lasta.
kavereiden kanssa tapaillaan ihan muuten
ainoa kerta esikoisen aikana. Kuopuksen tultua en ole käynyt kertaakaan.
toisina kuukausina en sitten käy lainkaan. Riippuu vähän siitä, onko kavereilla vapaata töistä ja onko porukka lähdössä.. yleensä kokoonnutaan jonkun kaverin luokse, otetaan olutta/siideriä ja parannetaan maailmaa... osa porukasta lähtee baariin osa jää istumaan iltaa/yötä aloituspaikkaan :)..
Lapsia kolme, itse olen 27v.
.. lapsi oli 1 v. 4 kk. Piti saada vierotettua rinnasta. Se oli syy. Ei bailaushalut.
Nyt en kyllä ole kohta vuoteen missään käynyt raskauden ja pienen vauvan takia :)
Alkoin vain miettimään että millä tavalla tosiaankin on keskenkasvuinen jos haluaa joskus käydä vaikka tanssimassa ja ottaa siinä sitten muutaman? :) Aivan kuin äidillä ei saisi olla mitään menoa ilman lapsia :)
kavereiden kanssa. pari kertaa vuodessa miehen kanssa.
viimeksi kävin viikko sitten lauantaina. join ennen baaria pullon viiniä ja siiderin. baarissa tequila, siideri ja lonkero. eli kunnon kännit:) mutten sammu enkä ole seuraavana päivänä krapulassa.
ja sekoiltiin enemmän ja vähemmän mutta hauskaa oli.
nyt kun on 30v ei tarvi enää hävetä itseään vaan voi olla ja tehdä niinkuin itse haluaa.
naimisissa ja 3 lasta
mutta asiaan: 1-2 krt vuodessa, tänä vuonna saattaa tulla enkka: 3xvuodessa, kun muutamakin kaveri viettää täysiä kymppejä...
En tiedä, mikä on sivistynyttä, mutta alkoholia otetaan, nauretaan ja tanssitaan, mutta ei oksenella, riidellä ja aina oon löytänyt omaan kotiini yöksi. Ja aamulla ylösnousu on muun perheen tahtiin.
Muuta se perässä tullut moralisointi. ikäänkuin normaali aikuinen ihminen, jolla on lapsia, ei voisi hyvällä omallatunnolla käydä joskus baarissa, ilman että leimataan keskenkasvuiseksi jne. Outoa. Mun 85v mummonikin laukkasi vielä pari vuotta sitten tansseissa, olisiko sen pitänyt vielä aikuistua?