Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheelliset äidit, kuinka usein käytte kavereiden kanssa bilettämässä ravintoloissa?

Vierailija
22.09.2009 |

Vedättekö kännit päälle vai juhlitteko sivistyneesti?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsutaan vieraita ja laitetaan hyvä illallinen ja otetaan pullo hyvää viiniä.

t. 10

Vierailija
42/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsutaan vieraita ja laitetaan hyvä illallinen ja otetaan pullo hyvää viiniä. t. 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan vetää kännitkin mutta harvemmin nykyään enää jaksan. Kivempi on käydä pyörähtämässä, ottaa muutama ja tulla ajoissa kotiin.

Vierailija
44/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

per nokka vai? kutsutaan vieraita ja laitetaan hyvä illallinen ja otetaan pullo hyvää viiniä. t. 10

Jos oikein innostutaan, otetaan pullo alkuruokien kanssa ja toinen pääruokien ja juustojen kanssa :)

Vierailija
45/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten nähdään kavereiden kanssa (ja jokaisella 1-5 lasta) vähintään kerran viikossa, välillä jopa neljä kertaa viikossa.

Vierailija
46/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin väitetään, että ei koskaan ja seuraavassqa lauseessa sanotaan muuta :D

Vierailija
47/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökerhossa kaveriporukan kanssa. Perseitä ei vedetä, muutaman tuopin juon. Seuraavana aamupäivänä on kuitenkin oltava iskukunnossa lasten kanssa.

Sitten pari kertaa vuodessa tulee kavereita meille illanistujaisiin, joissa lähinnä tissutetaan.

Vierailija
48/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

per nokka vai? kutsutaan vieraita ja laitetaan hyvä illallinen ja otetaan pullo hyvää viiniä. t. 10

Jos oikein innostutaan, otetaan pullo alkuruokien kanssa ja toinen pääruokien ja juustojen kanssa :)

tuohan on jo vieraiden epäkunnioittamista!

Vierailija
49/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oliskin vain muutamalle menossa.

Vierailija
50/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta töiden jälkeen tavataan ehkä kerran 2 kk:ssa, istutaan tunti, pari ja kivaa on. Miehen kanssa käydään yhdessä keikoilla ja kylässä ja kutsutan ystäviä kylään, lapsilla ja ilman. Eli mä en tosiaankaan biletä koskaan!

Vierailija
51/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta töiden jälkeen tavataan ehkä kerran 2 kk:ssa, istutaan tunti, pari ja kivaa on. Miehen kanssa käydään yhdessä keikoilla ja kylässä ja kutsutan ystäviä kylään, lapsilla ja ilman. Eli mä en tosiaankaan biletä koskaan!

miksi täällä paistaa näistä vastauksista läpi, että bilettämässä käyminen on jotenkin epäsuotavaaa? Ikäänkuin olisi parempi ihminen kun ei käy ikinä koskaan missään nimessä bilettämässä...

Vierailija
52/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItten töiden yhteydessä on iltatilaisuuksia, jotka yleensä päätyvät ravintolaan, ehkä parin kk välein. Kavereilla käydään silloin tällin, ja sama toisinpäin.

Humalatila vaihtelee kunnon tuiskeesta siihen, että otan ajokunnon rajoissa tai en ota mitään. Fiilispohjalta ja tilanteen/tilaisuuden ja seuraavan päivän touhujen mukaan.

Vierailija
53/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Ystäviä tapaamme usein meillä tai ystävien luona, miehen kanssa käydään muutaman kerran vuodessa ulkona syömässä. Alkoholia käytämme todella vähän.

Vierailija
54/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päättelet, että bilettämässä käyminen on epäsuotavaa? Jos ei vaan koskaan itse käy, niin ei käy, kai sen saa sanoa.

Vierailija
55/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päättelet, että bilettämässä käyminen on epäsuotavaa? Jos ei vaan koskaan itse käy, niin ei käy, kai sen saa sanoa.

Vierailija
56/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten, eikä oikeastaan edes kiinnosta, kun olin 10vuotta ravintolassa töissäkin.

Vierailija
57/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi täällä paistaa näistä vastauksista läpi, että bilettämässä käyminen on jotenkin epäsuotavaaa? Ikäänkuin olisi parempi ihminen kun ei käy ikinä koskaan missään nimessä bilettämässä...

Mä ainakin totesin, että itse en biletä, mutta ei se tarkoita, etteikö niin saisi tehdä, jos haluaa. Mua se ei enää kiinnosta, eikä mun miestä, ehdittiin bilettää ennen perheen perustamista reilusti ja riittävästi. Vietän aikaani mieluummin niin, että lapsetkin voivat osallistua siihen. Mutta ei kaikkien tarvitse ajatella samalla tavalla. Ja en koe olevani jotenkin parempi kuin muutaman kerran vuodessa kunnolla baarissa bilettävä hlö.

Vierailija
58/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis juhlimassa oikein kunnolla. Ehkä kerran vuodessa parhaan kaverin kanssa viettämässä iltaa pitkän kaavan mukaan ja kerran pari vuodessa työkavereiden kanssa risteilyllä (jolloin siis juhlitaan aamuun saakka). Kyllä sitä tulee noina kertoina otettua tosi paljon, mutta ei se miksikään sikailuksi mene.

Vierailija
59/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, menkööt ne jotka haluavat.

Vierailija
60/94 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin totesin, että itse en biletä, mutta ei se tarkoita, etteikö niin saisi tehdä, jos haluaa. Mua se ei enää kiinnosta, eikä mun miestä, ehdittiin bilettää ennen perheen perustamista reilusti ja riittävästi. Vietän aikaani mieluummin niin, että lapsetkin voivat osallistua siihen. Mutta ei kaikkien tarvitse ajatella samalla tavalla. Ja en koe olevani jotenkin parempi kuin muutaman kerran vuodessa kunnolla baarissa bilettävä hlö.

ikäänkuin bilettämässä käyvä äiti ei olisi sitä saanut aikaisemmin tehdä; eli pidetään heitä pentuina tms. Uskomatonta soopaa! Myöskään lasten kanssa ei tarvitse 24/7/265 olla, vaan meillä lapset kyläilevät mummoalssa, kummeilla jne