Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei apua, miehenpukemisasiaa

Vierailija
22.09.2009 |

Viime keväänä täällä keskusteltiin miesten kevätpuvuista, mutta mun mies oli silloin vasta vihitty, niin kai jotain nuoruuttaan/arkuuttaan pisti kiltisti mun hankkiman kevätpuvun päälle. Nyt kesän grillikauden ja terassikeikkojen jälkeen sen kinnaa masun kohdalta ja pitäisi ostaa uusi. Ongelmana on, ettei mies enää uostu laittamaan kokopukua vaan pitäisi olla kaksiosainen TAI joku sellainen missä on jotain kuvioita koska kuulemma sählyjoukkueen kavereillakin on sellaiset, eikä se mun mielestä vaikuta kovin järkevältä hankinnalta. On lisäksi kallis (ja mistä sen tietää, sopiiko enää keväällä päälle?).

Miten te ootte ratkaisseet nämä ongelmat, saako mies pukeutua miten haluaa vai`?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ongelma on enemmän sinussa kuin miehessä.

Vierailija
2/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katot vaan, että lahkeissa on ne lenksut, muuten puntit nousee ikävästi miehen kykkiessä vaikka autonkorjauhommissa. Ja joo, noita kuvioita meilläkin kinutaan. Sanot vaan tiukasti, että ei aina tartte olla samanlainen kuin kavereilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi akat, eikö teillä ole yhtään huumorintajua?

Vierailija
4/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalari on kätevä välillä kyykkiessä, ei peppu vilku. 2-osaista voi käyttää ihmisten illmoilla. Vaatteet ovat yksivärisiä (mies ei ole kauheasti kuviota vinkunutkaan) ja piristystä niihin tuovat värikkäät asusteet, eli pipo ja huomioliivi. Onneksi mies ei ole kasvanut vuosiin, joten samat vaatteet ovat mahtuneet pitkään. :)

Vierailija
5/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etkö sinä vaimona ota miehestäsi vastuuta? Kyllä meillä ainakin on niin ettei mies voi tehdä tuollaisia päätöksiä itse! Mitä ne siellä viriketyöpaikallakin (niin, vien miehen viriketöihin kun en uskalla jättää häntä yksin koko päiväksi) ajattelee, jos mies tulee sinne jossain spiderman-paidassa??

Hei, kiitos vihjeestä noista kumilenksuista. Kevätpuvussa ne onkin ja on osoittautuneet kyllä hyviksi, kun mies tykkää kyykkiä ton moottoripyöränsä parissa....

ap

Vierailija
6/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen lehtikuviointi. Kankaassa on kuin pieniä, puunlehden kokoisia läiskiä, vihreän ja ruskean sävyisiä. Ne ovat kuulemma nyt ihan must, ja kyllä minäkin sellaisen puvun miehelleni ostin!

Puvussa on myös kosteussuoja - se on hirveän kätevä nytkin kun syksy tulee ja mies kuitenkin möyrii mielellään aamukostessa metsässä.

Taidan pukea päälle vielä tuon huomioliivin (kiitos muistutuksesta!), sillä viimeksi kun huutelin miestä pois metsästä, hän olikin mennyt piiloon enkä meinannut millään löytää häntä!

Vierailija
7/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, pitääkö niiden välikausivaatteiden välttämättä olla tec-vaatteita vai suostuuko teidän miehet vetämään kuravaatteet päälle sitten kun syksy kunnolla alkaa? Meillä on se ainainen vänkääminen varsinkin kurahousujen kanssa...

Vierailija
8/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumisaapashousuja, joista mieheni yllättäen tykkäsikin oikein kovasti! Niitä taidettiin myydä kahluuhousujen nimellä.

Vierailija
9/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumisaapashousuja, joista mieheni yllättäen tykkäsikin oikein kovasti! Niitä taidettiin myydä kahluuhousujen nimellä.

Tässä olikin mainio idea, täytyy muistaa kertoa että kaikilla muillakin tulee olemaan sellaset, sillä saan miehen yleensä ylipuhuttua :)

Vierailija
10/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettu ohje, että tumma kokopuku on paras. Harmittaa vaan, kun kaikilla on samanlainen puku, niin entäs jos joku toinen ottaa saunaillan jälkeen mun miehen kalliin puvuntakin muka vahingossa mukaansa? Mä kun olen tarkka maineestani, niin en suostu miehelle mitään Dresman-pukua laittamaan! Saiskohan huutiksesta halvalla jonkun hyvän puvun?

Vierailija
11/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, ei ole pakko olla tumma. Olemme silti muiden työpaikan vaimojen kanssa sopineet, että jokainen laittaa saunailtavaatteisiin nimikirjaimet, esim kauluksen sisäpuolelle tai pesuohjemerkintälappuun ja sitten kun mies tulee kotiin, niin katsotaan heti onko omat vaatteet mukana ja sitten tarvittaessa vaihdetaan.

Vapaa-ajalle olen kanssa hankkinut haalarin, mun mies tykkää liikkua ulkona (huomioliivin kanssa tietty) niin on kätevä.

Kuravaatteista väännetään meillä nyt kovasti, mies on sitä mieltä ettei voi pitää niitä liikkueessa kun kaikki nauraa.

Vierailija
12/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma huivi. Miehesi voi opetella laittamaan huivin saunan ajaksi takkinsa hihaan ja siitä helposti tunnistaa omat vaatteensa. Miestenvaatekaupoissa on ihan omat isot hyllynsä täynnä sopivia huiveja, sellaisia aika kapeita ja pitkänmallisia.

Vierailija
13/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

henskelihousuill ja mieluiten sellainen malli jota myydään kaksilla housuilla niin on aina laittaa puhdasta päälle.Yksivärinen on parempi kuin kirjava saahan asusteilla väriä,meidän miäs halusi sellaisen värikkään isotupsuisen pipon.

Vierailija
14/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun meillä mies itkeä tihrusti aina kun haalaria puettiin päälle ja valitti, että kaikki kaverit nauraa sille töissä. Sitten älysin huomauttaa miehelle, että kaikilla formulakuskeillakin on haalarit aina päällä. Se kun niin ihailee Kimi Räikköstä.

Nyt tuo meidän Seppo pukee haalarit ihan innossaan päälle ja päristelee samalla kuin rallikuski konsanaan.

Sellainen ylimääräinen meno tuosta kyllä seurasi, että minun piti ostaa sille puurolautaseksi sellainen lautanen, jossa on pohjassa ralliauton kuva. Sepon saa aina syömään ongelmitta lautasen tyhjäksi kun se haluaa saada auton sieltä puuron alta esiin. Puuroa meillä kyllä kuluu nykyään viiden litran kattilallinen päivässä. Pitäisiköhän sitä vähän rajoittaa, ettei mies ihan heti kasvaisi haalaristaan ulos?

Vierailija
15/56 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kotikutsut ens kuussa täällä Vantaan Kartanonkoskella. Tervetuloa mukaan ihan uuteen juttuun Suomessa. Esittelen monenlaisia miestenvaatteita niin työhön kuin vapaa-aikaankin. Erotumme muista miestenvaatemerkeistä värikkäillä retrokuvioilla ja luomupuuvillalla. Jokainen osallistuja saa kotiinvimeimisiksi pikku yllätyksen miehelleen kiitokseksi siitä, että päästi teidän osallistumaan kutsuille.

Mä ainakin tuun! Siistii!

Vierailija
16/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te puuttunut miehenne kaverisuhteisiin? Mä en millään haluaisi meidän Keijon leikkivän naapurin Pirjon kanssa. Pirjolla on mun mielestä vähän huono vaikutus meidän Keijoon. Usein he karkaavat esim. baariin, ja Keijo on monta kertaa myöhästynyt kotiintuloajasta, kun on unohtunut Pirjon luokse leikkimään kotista tai lääkäriä.

Vierailija
17/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin, että pistät miehen nyt kuntosalille ja pururadalle puhkumaan ja käytte marraskuussa ostamassa oikein KUNNON ALEHINNOIN ensi kesäkaudelle sekä puvun että yhdistelmäpuvun.

Iloa asuun saat solmioilla ja paidoilla. Rintataskuun liina ja a vot! Oikein kun olette hurlum hei -tuulella voi liina olla vaikka kukallinen. Mutta San Franciscon matkalla varokaa: siellä puppelipojat viestittelevät jos vaikka mitä taskuliinoillaan.

Rapujuhlat ovat siitä veikeitä, että voi oikein luvan kanssa laittaa ruokalapun miehen kaulaan! Meillä ovatkin useimmat ilta-ateriat raputeemalla. Laitan pöytään kumisia leikkirapuja ja musiikkina on erityyppisä rapu rapu rallaa -lauleloita. Nemo pyörii taustalla jos en muuta keksi.

Kyllä (kesä)puvut tekevät miehen. Muistathan vielä nimikoida kummankin osan. Ja kalsarit myös. Mikään ei ole niin noloa, kun soitella miehen kalsareiden perään sählyillan jälkeen. Viimeksi mies oli vielä antanut väärän numeron: sieltä vastasi jonkun sählykaverin äiti. Nolona sitten selitin, että kun oli vaihtunut meidän kalsarit kaverin kanssa. Ja me haluttaisiin meidän kalsarit takaisin, kun ovat kuitenkin 100% polyesteriä. Tämä äiti sitten lähetti ne meidän kalsarit ja minä laitoin tämän äidin pitsistringit matkaan. Kaikkea noloa sitä sattuukin!

Vierailija
18/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausikortit Ilveksen peleihin,vuoroviikoin ollaan niitä sinne kuskattu,hyvin on sujunut jätetään vaan oven eteen,hyvin ovat siellä kaksin pärjänneet,10 e taskurahaa niin saavat väliajalla kaljan ja makkaran (ei tarvi kotonakaan enää iltapalaa) Se on niin kiva kun pojilla on yhteinen harrastus,ja saahan siinä itsekkin vähän hengähtää. Ei kai se ole liikaa kun pelejä on kaks kertaa viikossa,käyköhän liian rankaksi?

Olen kuullut, että näissä tapahtumissa on monen moisia namupersoonia. Voivat esim. näyttää kuvaa mirristä ja sanoa, että pitäisi autta löytämään se. Moni poika on joutunut todelliseen hankaluuksiin!

Me katsottiin sellainen opetusvideo ja vielä puhuttiin asiasta. Nyt osaa olla mies tarkkana!

Vierailija
19/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa kotileikin jälkeen=)

Mut siis oikeesti, miten te ootte saaneet miehenne lenkille? Kun siis musta toi miesten ylipaino on nykyään iso ongelma, niin mitenhän ton ukon sais liikkumaan? Ettei aina tarttis ostaa uusia pukuja?

ap

Ehdottaisin, että pistät miehen nyt kuntosalille ja pururadalle puhkumaan ja käytte marraskuussa ostamassa oikein KUNNON ALEHINNOIN ensi kesäkaudelle sekä puvun että yhdistelmäpuvun. Iloa asuun saat solmioilla ja paidoilla. Rintataskuun liina ja a vot! Oikein kun olette hurlum hei -tuulella voi liina olla vaikka kukallinen. Mutta San Franciscon matkalla varokaa: siellä puppelipojat viestittelevät jos vaikka mitä taskuliinoillaan. Rapujuhlat ovat siitä veikeitä, että voi oikein luvan kanssa laittaa ruokalapun miehen kaulaan! Meillä ovatkin useimmat ilta-ateriat raputeemalla. Laitan pöytään kumisia leikkirapuja ja musiikkina on erityyppisä rapu rapu rallaa -lauleloita. Nemo pyörii taustalla jos en muuta keksi. Kyllä (kesä)puvut tekevät miehen. Muistathan vielä nimikoida kummankin osan. Ja kalsarit myös. Mikään ei ole niin noloa, kun soitella miehen kalsareiden perään sählyillan jälkeen. Viimeksi mies oli vielä antanut väärän numeron: sieltä vastasi jonkun sählykaverin äiti. Nolona sitten selitin, että kun oli vaihtunut meidän kalsarit kaverin kanssa. Ja me haluttaisiin meidän kalsarit takaisin, kun ovat kuitenkin 100% polyesteriä. Tämä äiti sitten lähetti ne meidän kalsarit ja minä laitoin tämän äidin pitsistringit matkaan. Kaikkea noloa sitä sattuukin!

Vierailija
20/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa kotileikin jälkeen=)

Mut siis oikeesti, miten te ootte saaneet miehenne lenkille? Kun siis musta toi miesten ylipaino on nykyään iso ongelma, niin mitenhän ton ukon sais liikkumaan? Ettei aina tarttis ostaa uusia pukuja?

ap

Tähän voi soveltaa kanssa sitä urheilijajuttua, eli muistuta että kaikki jääkiekkoilijat treenaa myös lenkkeilemällä ja jos juoksee oikein kovaa, voi nähdä vaikka sm-liigan pelaajia siellä pururadalla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän