Oletko parhaillaan kesälomalla?
Monesko lomaviikko menossa, milloin alkaa työt, tuntuuko, että loma-aikasi on ns riittävä?
Kommentit (12)
Kyllä, toinen, pidän 4,5 vkoa lomaa, on riittävä.
No on mulla täs ny 3 päivää vapaata, että tavallaan 😄
En ole vaan tämä ja ensi viikko sairauslomaa. Sitten alkaa loma.
Potkut tuli marraskuussa ja siitä lähtien työttömänä eli ns lomalla ollut. Kyllä nautin kun viimeksi saanut ”lomailla” näin pitkään putkeen yli 30 vuotta sitten 6-vuotiaana ennen kouluun menoa.
Toinen ja viimeinen lomaviikko menossa. Ei ollut työpaikan vaihdoksen takia täysiä lomia vielä. Ensi vuonna sitten 38 päivää.
Olen eläkkeellä. Ei ole lomaa ikinä!
Hyvin riittävä on. Olemme juuri jääneet eläkkeelle! Elämä on yhtä lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen ja viimeinen lomaviikko menossa. Ei ollut työpaikan vaihdoksen takia täysiä lomia vielä. Ensi vuonna sitten 38 päivää.
Ja sekö on sun täysi loma? Mulla on 45 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen ylimielinen ja vähättelevä asenne? Etkö tosiaan tiedä, että sulla on harvinaisen paljon lomaa? Suurimmalla osalla ei myöskään ole 38 päivää lomaa vaan vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen ylimielinen ja vähättelevä asenne? Etkö tosiaan tiedä, että sulla on harvinaisen paljon lomaa? Suurimmalla osalla ei myöskään ole 38 päivää lomaa vaan vähemmän.
Minulla ei ole virallisia lomia ollenkaan, vaikka teen kokopäiväisesti hommaa. Lomat tulee rahana, kiitos vuokratyön. Tasan ei mene nallekarkit. Sellaista tämä nykytyöelämä on. -eri
Toinen viikko menossa, jatkuu kuun loppuun. Ensimmäinen viikko meni pienessä koomassa ja pikkuhiljaa alkaa tuntumaan lomalta.