Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei apua, miehenpukemisasiaa

Vierailija
22.09.2009 |

Viime keväänä täällä keskusteltiin miesten kevätpuvuista, mutta mun mies oli silloin vasta vihitty, niin kai jotain nuoruuttaan/arkuuttaan pisti kiltisti mun hankkiman kevätpuvun päälle. Nyt kesän grillikauden ja terassikeikkojen jälkeen sen kinnaa masun kohdalta ja pitäisi ostaa uusi. Ongelmana on, ettei mies enää uostu laittamaan kokopukua vaan pitäisi olla kaksiosainen TAI joku sellainen missä on jotain kuvioita koska kuulemma sählyjoukkueen kavereillakin on sellaiset, eikä se mun mielestä vaikuta kovin järkevältä hankinnalta. On lisäksi kallis (ja mistä sen tietää, sopiiko enää keväällä päälle?).

Miten te ootte ratkaisseet nämä ongelmat, saako mies pukeutua miten haluaa vai`?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tykkää kimi räikkösestä, pitäisköhän sen räikkösen kantaa yhteiskuntavastuunsa ja laittaa itsestään kuvia lehtiin, missä se juoksee, niin sais miehetkin ulos:D

Vierailija
22/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tykkää kimi räikkösestä, pitäisköhän sen räikkösen kantaa yhteiskuntavastuunsa ja laittaa itsestään kuvia lehtiin, missä se juoksee, niin sais miehetkin ulos:D

Ja sitten kehut miestä että "sä juokset yhtä lujaa kuin Kimi ajaa autolla"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt lenkillä, seinällä olevaan paperiin liimataan tarra. Kun niitä on kymmenen, saa jotain kivaa. Tällä kerralla tavoitteena on ikioma jousipyssy!

Vierailija
24/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain jänistarralla... näemmä shortsin alkanu kinnata kesän jäliltä. Pitäs vissiin siirtyä jo johonkin välikausihaalariin. Tahtos kaiken metsästyskuvioisena, eikä usko että hänen metsästysaikansa on jo ollu ja menny ;)

Vierailija
25/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle on ikävä tapa repiä kynsiään ja heitellä niitä ympäri kämppää. Nenääkin kaivaa eikä usko, kun kieltää. ampuu vaan räkänöölejä. ei sitä kehtaa kyläänkään viedä , kun saattaa pieraista kesken kaiken. Oon sanonu, ettei saa lauantaipiparia, jos ei käyttäydy kunnolla. auttaisko joku häpeänurkkaus tai muu vastaava, vai millä rangaistuksella sen sais oppii, kun ei se hyvällä usko. mutta tuohon pukuongelmaan sanoisin, että meillä se menee niin, että oisin iloinen kun se pistäs mitä vaan päällensä ulos lähtiessään, mutta jos se lähtee ulkoilee ilman valvovaa silmää, niin ei muista sukkia, takkia eikä ees pitkähihasta laittaa syyskylmilläkään. ja sitte käy itkettää kun paleltaa.

Vierailija
26/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli raivarit tulee heti jos kieltää menemästä peliin tms..? silloin on ihan mahoton...

tuntuu ette en jaksa enää tuon kanssa, kaikki keinot on kokeiltu , jäähyt sun muut. Vinkkejä?

Vierailija
27/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun meillä mies itkeä tihrusti aina kun haalaria puettiin päälle ja valitti, että kaikki kaverit nauraa sille töissä. Sitten älysin huomauttaa miehelle, että kaikilla formulakuskeillakin on haalarit aina päällä. Se kun niin ihailee Kimi Räikköstä. Nyt tuo meidän Seppo pukee haalarit ihan innossaan päälle ja päristelee samalla kuin rallikuski konsanaan. Sellainen ylimääräinen meno tuosta kyllä seurasi, että minun piti ostaa sille puurolautaseksi sellainen lautanen, jossa on pohjassa ralliauton kuva. Sepon saa aina syömään ongelmitta lautasen tyhjäksi kun se haluaa saada auton sieltä puuron alta esiin. Puuroa meillä kyllä kuluu nykyään viiden litran kattilallinen päivässä. Pitäisiköhän sitä vähän rajoittaa, ettei mies ihan heti kasvaisi haalaristaan ulos?

TOSIN sun miehes syö onneksi puuroa! Meillä tosiaan noi keväthaalarit jäi pieneksi kun mies sai kesällä grillailla kavereidensa kanssa. Puuroa tosin kyllä syö (jos ehdin aamulla laittaa lautaselle ennenkuin on jo itse ottanut muroja) mutta salaattia en saa syömään millään. Tartteekin kokeilla tota formulalautasideaa, mies kun tykkää kovasti autourheilusta=)

ap

Vierailija
28/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tosi kätsy kun sen pingottaa massun päälle,sieltä on niin helppo kaivaa nessuliina ja käsidesi....tärkeitä juttuja sikalenssukauden aikana.

Vierailija
29/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sinun.:) Jokainen tietysti valitsee itse itselleen vaatteet! Aikuiset siis.

En ole koskaan ostanut miehelleni vaatteita. Kehunut kyllä olen hänen ostoksiaan.:)

Vierailija
30/56 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sinun.:) Jokainen tietysti valitsee itse itselleen vaatteet! Aikuiset siis. En ole koskaan ostanut miehelleni vaatteita. Kehunut kyllä olen hänen ostoksiaan.:)

tsekkaa sanakirjasta, jos et tiiä:D

Vierailija
31/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkee sitten kännykät tms. taskuihin eikä usko, kun sanon että voivat tippua! Niinpä vaan viime viikolla oli pyöräillessä kännykkä tippunut asfalttiin! Nyt olen kieltänyt, ettei saa enää ajaa pyörällä kännykkä taskussa mutta toisaalta, jonkin lainen seurantaväline on hyvä olla olemassa. Mun mies ei ainakaan muista tulla ajoissa kotiin, jos ei soittele perään....

Vierailija
32/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kevätpukuketju oli kyllä hyvä. Ärsyttää, että se on kadonnut. Mulla on peräkammarinpojan adoptointiprosessi vielä kesken, mutta mielenkiinnolla luen näitä vinkkejä, mies pukeutuu aina vain verkkareihin, joten jotain tarttis tehdä sitten kun olen virallinen huoltaja.

Vierailija
33/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kyseli että kannammeko miehistämme vastuuta. Pysäyttävä kysymys. Lapsistamme me molemmat kannamme vastuuta, mutta kyllä mieheni aikuisena vastaa itse itsestään ja omista teoistaan. Se EI tarkoita sitä, että eläisimme kämppiksinä. Kyse on enemmän välittämisestä ja rakastamisesta kuin toisen tekemisistä vastaamisesta.

Vierailija
34/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kevätpukuketju oli kyllä hyvä. Ärsyttää, että se on kadonnut. Mulla on peräkammarinpojan adoptointiprosessi vielä kesken, mutta mielenkiinnolla luen näitä vinkkejä, mies pukeutuu aina vain verkkareihin, joten jotain tarttis tehdä sitten kun olen virallinen huoltaja.

kannattaa ottaa jämäkkä ote heti alkuun. Mun mielestä miehiä pitää kasvattaa niinku ajokoiria; olla alusta asti tiukka ja johdonmukainen. Jos annat aluksi löysää, kadut myöhemmin.

Vierailija
35/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoruokintaan? Voi ei, ei tunnu kyllä kivalta... Toisaalta meidän ajokoira on viime aikoina ollut yksinäinen, kun toinen koiramme lähti autuaammille metsästysmaille.

Vierailija
36/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa sen peräkammarinpojan ulkoruokintaan, mutta sitten mua alkoi hävettää, että mitä naapuritkin ajattelee, kun se kolme päivää istui tuossa portailla ja joi jopa kaljaa. Nehän ajattelee, etten mä välitä sen terveydestä ollenkaan, ja tekevät vielä ilmoituksen peräkammarinpoikiensuojeluun.. Tietysti sen voi vielä tässä vaiheessa palauttaa nopeasti äidille, jospa se siellä miettii tekosiaan.

Vierailija
37/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ongelmaa noiden pitkien kalsarien kanssa? Mies ei millään suostuisi talvella niitä pukemaan viriketyövaatteiden alle, nehän vois vaikka ottaa siellä päiväpaikassa alta pois, jos tulee sisällä liian kuuma.

Ja pipot ja hanskat on aina hukassa...

Vierailija
38/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sen sijaan hakea sen koirankin sisälle. Samallahan sitä siivoaa kahdet pissilätäköt.

Vierailija
39/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut ongelmaa noiden pitkien kalsarien kanssa? Mies ei millään suostuisi talvella niitä pukemaan viriketyövaatteiden alle, nehän vois vaikka ottaa siellä päiväpaikassa alta pois, jos tulee sisällä liian kuuma.

Ja pipot ja hanskat on aina hukassa...

Mies kun on niin laiska, että töissä sitten vaan ottaa päälihousut pois ja on niillä kalsareillaan koko päivän. Hävettää vähän sellainen minua. Pomokaan ei huomauta tuosta, vaan antaa vaan olla. Minun mielestä kyllä olisi pomon tehtävä vahtia että mies ottaa ne kalsarit pois ja housut tilalle sisällä. Osaa kyllä itse pukea kunhan joku vähän vahtii.

Hanskojen häviäminen väheni selvästi kun hommasin sellaiset nipsut, joilla ovat kiinni takissa.

Vierailija
40/56 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen käyttämään kypärämyssyä talvella sillä verukkeella, että formulakuskeillakin on sellanen kypärän alle. Nyt ei vain suostu ottamaan sitä kesälläkään pois. Mutta hyvähän se vain on, on kun miehellä on taipumusta poskiontelotulehduksiin ja muihinkin infektioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä