Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voitteko te oikeesti olla 3pv käymättä suihkussa? Aikuiset naiset?

Vierailija
21.09.2009 |

Kaverin kanssa puhuttiin meikkaamisesta, sanoi että on 3pv vanhat meikit naamassa, kun ei ollut sitten tänään ehtinyt suihkuun! Ja oli vielä krapulassa! Kuka voi olla menemättä suihkuun krapulassa, hyi saattans!

Nuorempana lainailin tän frendin vaatteita ja niissä oli kainaloissa esim. niin pistävä haju, et meinas taju lähtee jos nuuhkas. Se haju tarttui myös siitä paidasta omaan kainaloon (tiedän, koska vaikka hikoilen normaalisti, mun kainalohiki ei haise).

Eli gallup: Eikö kaikki oikeesti peseydy joka päivä??!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin pesen vain meikit pois jos niitä on ja hampaat.

Nopeammin ja siistimmin suihkussa käy kuin että lotraisi kainaloitaan lavuaarin päällä ja alapäänsä pytyn päällä. Samantien suihkauttaa koko kehon varpaatkin tulee huuhdeltua.

Vierailija
62/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla salilla ne huomaa jo hajusta, jotka "eivät koskaan hikoile" eivätkä käy suihkussa edes treenien jälkeen. Ei ole kauhean hauskaa olla parina sellaiselle dunkkikselle joka haisee koko ajan. Ja kun kyse on kamppailulajista, niin treeneissä todella tulee hiki. Ja joo, puhun siis myös naisista.

Töissä on myös näitä äitejä, jotka käyvät suihkussa pari kertaa viikossa. En sano muuta kun että yök. Puhdas ihminen kyllä haistaa ne jo ennenkuin näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn joka päivä: hampaat, kasvot, kainalot, alapesu, kädet lukemattomia kertoja ja jalkoterät tarvittaessa. En todellakaan käy suihkussa joka päivä: iho ei kestäisi vaan saisi koko ajan olla rasvaamassa tai voitelemassa ja hiuksetkaan ei tarvitse jokapäiväistä pesua, minulta kun on tuo pahin murrosikä mennyt jo parikyt vuotta sitten ohi :-D

Vierailija
64/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoista suihkuväleistä. Oon luullu et kaikki käy vähintään kerran päivässä suihkussa. Mä käyn iltasin ja suihkautan lapsetkin samalla. Helpompaa kun nostella altaalle pyllynpesuille. Eikä siihen mene paljon aikaa eikä vettä kun vaan pesee eikä jää lotraan. Aamulla pesen alapään ,kasvot ja kainalot ja tukan. Tarvittaessa käyn vaikka suihkussakin ja menen kyllä illallakin vaikka oisin aamulla käynyt. En osaa mennä nukkumaan "likaisena". Ja ite en ainakaan haluais esim.suuseksiä ilman pesuja ottaa tai antaa. Eli kyllä pestään ennen seksiä. Harvinaisen harvoin käy suihkussa av-mammat. Mutta kukin tyylillään. Mä tykkään että puhtaus on puoli ruokaa:)

Vierailija
65/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ottaa rennosti, ja toiset puleeraa itseään joka päivä. Tohon meinasin vaan kommentoida, että käykö teitä monikin suihkussa ennen ja jälkeen seksin? Vaatii aikamoista suunnitelmallisuutta se seksielämä sitten...

Itse taidan kuulua tähän rennonpaan kastiin. Joskus käyn päivittäin, joskus saattaa jäädä päivä välistä. Eikä haittaa kun täällä kotona suurimman osan ajasta vietän lasten kanssa. Kunhan työelämään palaan, täytyy työnkuvasta johtuen käydä joka päivä suihkussa. Mun iho ainakin voi paremmin, kun ei niin usein peseydy.

Vierailija
66/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi sairastaa tänä vuonna jo 11 kerran flunssaa, eikö juuri ollut Hesarissa siitä että suihku voi olla todellinen bakteeripesä.

Vierailija
67/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä karppisuuntaiset paleosyöjät (?) eli haluavat syödä kuin esi-isät luolamiesten aikaan. Miten ajattelitte, että siihen aikaan pestiin itseä joka päivä? Kyllä tämä peseminen on mennyt ylihysteeriseksi nykyajan yhteiskunnassa ja tosiaan suojaavat bakteerikerroksetkin jynssätään pois, mikä on huono asia. Mieluummin suihku 2-3 krt viikossa kuin 2 krt päivässä, on terveempää sekä omalle kropalle, terveydelle että luonnolle.

Vierailija
68/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käyty aina joka päivä saunassa ja luonnollisesti suihkussa, ei meillä lapset sairasta juuri mitään. Ovat olleet päiväkodissa jne.

ja lapsi sairastaa tänä vuonna jo 11 kerran flunssaa, eikö juuri ollut Hesarissa siitä että suihku voi olla todellinen bakteeripesä.

Vierailija
69/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedellä lotraamaan. Minä käyn suihkussa kerran viikossa ja se riittää aivan hyvin. Tietty panohommien jälkeen pitää pimppi pestä pideessä. Tällaisilla vedenhinnoilla, jotka meilläkin on ei h20:ta kannata paljon valutella.

Vierailija
70/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen seksin, mutta pesen kyllä alapääni käsisuihkulla vähintään. Meillä seksiin kuuluu lähes aina suuseksiä, eikä tulisi mieleenkään antaa miehen nuolla pesemätöntä värkkiä. Ja jos en jälkeenpäin käy pesulla, niin hiivatulehdus kyllä iskee, enkä halua muutenkaan viettää päiviäni/öitäni märissä pöksyissä. Ja suunnitelmallisuuttahan tämä seksielämä muutenkin lapsiperheessä vaatii, joten lasten nukkumaanmenoa odotellessa voi hyvinkin käydä alapesulla...

Tohon meinasin vaan kommentoida, että käykö teitä monikin suihkussa ennen ja jälkeen seksin? Vaatii aikamoista suunnitelmallisuutta se seksielämä sitten...

Vierailija
71/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyn jumpassa joka päivä, niin siksikin.

Vierailija
72/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppipuhelimella

IIIIKKK, mä kuolen nauruun... :D

Vierailija
73/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeesti kamalaa kun HAISTAA et treenikaverilla on menkat... Yöks.

Ite käyn suihkussa joka päivä, on pakko koska kyllä ihan "normaalipäivänäkin" tulee hiki ja plääh ja sen lisäks treenaan 3-4 krt viikossa.

Puhtaus kunniaan...

Vierailija
74/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaihtelee. Tiettyyn aikaan kuukaudesta voin käydäkin vaikka parikin kertaa jos siltä tuntuu (mun hiki haisee vaan menkojen aikaan). Tai jos laiskottelen, silloin likaannun ja rasvotun helpommin. Paljon ulkoillessa pysyn raikkaampana, vaikka kuljenkin päivittäin n.30 kilsaa pyörällä. Normaalisti käyn suihkussa 2-3 päivän välein. Kainalot pyyhin pyörälenkin jälkeen, varmuuden vuoksi.

Synnytyksen jälkeen hormonitoiminta jylläsi niin, että kävin vähintään kerran päivässä suihkussa ja haisin silti! Onneksi palauduin parissa vuodessa ennalleen.