Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voitteko te oikeesti olla 3pv käymättä suihkussa? Aikuiset naiset?

Vierailija
21.09.2009 |

Kaverin kanssa puhuttiin meikkaamisesta, sanoi että on 3pv vanhat meikit naamassa, kun ei ollut sitten tänään ehtinyt suihkuun! Ja oli vielä krapulassa! Kuka voi olla menemättä suihkuun krapulassa, hyi saattans!

Nuorempana lainailin tän frendin vaatteita ja niissä oli kainaloissa esim. niin pistävä haju, et meinas taju lähtee jos nuuhkas. Se haju tarttui myös siitä paidasta omaan kainaloon (tiedän, koska vaikka hikoilen normaalisti, mun kainalohiki ei haise).

Eli gallup: Eikö kaikki oikeesti peseydy joka päivä??!

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin sitten käyn uimassa kerran viikossa,jolloin käyn suihkussa, mutta en pese hiuksia. Meikit pesen pois joka ilta. Eli hiukset pesen ton 2x vkossa. Useammin ei voi, päänahka palaa karrelle, kun hiusten kestää kuivua useamman tunnin ja päänahka ei oikein tykkää siitä kosteudesta.

Vierailija
42/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suihkussa - tietenkin!

Viis veisaan maapallon vesivaroista! Kyllä sitä vettä riittää! Ja kun meillä täällä Suomessa vettä riittää, niin mikkäs siinä lorotella ihanan lämpöistä (=45-50 asteista) vettä niskaansa ja pestä päivän pölyt ja hiet pois!!!

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät pidä huolta itsetään! Mielestäni itseänsä ja läheisiänsä pitää kunnioittaa sen verran, että pitää itsensä puhtaana ja raikkaana! Pukeudutaanhan juhliinkin mennessä siististi ja juhlavaatteisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivää samalla naamalla ja varmaankin viikon samoilla vaatteilla peseytymättä välillä. Puhdasta tukkaa en hänellä muista nähneeni ainakaan vuoteen. Haju on välillä lähes sietämätön. Mutta mites sanot loukkaamatta? Ja varmaan hänkin kuvittelee olevansa raikas tai ainakin välttävästi siisti, kun konttoriin tulee ko. kunnossa...

Vierailija
44/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä et jotkut ei käy iltaisin pesulla, vain aamulla. miten VOI ihminen mennä nukkumaan käymättä suihkussa?????????? on kyllä lakanatkin sitten täysin paskaiset jo yhden yön jälkeen. ja kyllä meidän perheen naisilla ainakin alkaa värkit haista iltaa kohden eli jokailtainen pesu on kyllä tarpeen.

Vierailija
45/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liialla suihkuttelulla, mutta jos en aamulla käy suihkussa, niin kyllä on nuhjuinen ja tukala olo koko päivän! Hikoilen paljon öisin (nukumme miehen kanssa lähekkäin), joten olo on aamuisin aika nahkea. Ihoani en kuitenkaan ole suihkussa pilannut, se kuivuu ainoastaan talvipakkasilla ja silloinkin lähinnä käsistä ja sääristä.

Ja sille, joka peräänkuulutti spontaania seksiä ilman etukäteispesuja, kerrottakoon, että lapsiperheessä seksin spontaanius on muutenkin haave vain, joten siinä jälkikasvun nukahtamista odotellessa voi varsin mainiosti pesaista välineet...

Vierailija
46/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymättä suihkussa, eikä haisisi sittenkään millekään. Mulla on nimittäin kans atooppinen ja kuiva iho, eikä mun hiki haise miltään. En tarvitse edes deodoranttia.Itseasiassa en edes hikoile juurikaan, en juurikaan edes saunassa.

Käyn kyllä suihkussa joka toinen päivä, mutta en siksi, että haisisin hielle, vaan lähinnä sen takia, et hiukset täytyy pestä ja alaosasto...

Vierailija
47/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä et jotkut ei käy iltaisin pesulla, vain aamulla. miten VOI ihminen mennä nukkumaan käymättä suihkussa?????????? on kyllä lakanatkin sitten täysin paskaiset jo yhden yön jälkeen. ja kyllä meidän perheen naisilla ainakin alkaa värkit haista iltaa kohden eli jokailtainen pesu on kyllä tarpeen.

Millaisia haisuleita ja likapesiä teidän ylä- ja alapäät oikein on, kun te alatte jo päivässä noin haista? Mulle riittää ihan takuulla yksi suihku/päivä. Nukun alushousut jalassa eikä kyllä lakanat haise. Mieluummin käyn suihkussa aamulla, tulee raikas ja herännyt olo. Normaalin päivän aikana en todellakaan ala haista ja tarpeeseen löytyy sitten vaikka käsisuihku.

Vierailija
48/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli te, jotka ette viikonkaan pesulakon jälkeen omasta mielestänne haise, voitte kyllä kärytä muiden nenään!!

Vierailija
49/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupesut teen joka päivä. Mä en hikoile ollenkaan, en yöllä, lenkkeillessä, saunassa enkä synnytyksissä. Ei ole mitään pestävää, paitsi meikit naamasta.

Vierailija
50/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole 1 viirupää, joka kirjailee monia viestejä, ettei kävisi vähintään kerran päivässa suihkussa! HYI!

Itselläni on atopia, ja senkin takia on käytävä joka päivä suihkussa - ihon rasvaamisen jälkeen rasva härskiintyy ja haisee. Ihotautilääkäri suositteli samaa atoopikkolapsillenikin. Tunnen tosin yhden naisen, joka ei peseydy joka päivä, silloin on pakko tuulettaa kunnolla, kun hän lähtee!

Vierailija
51/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on ikäihminen, joka ei muista käydä suihkussa, ellei häntä patisteta siihen. Ennen kuin me läheiset hoksasimme tämän, hänellä oli melkoisen pitkät suihkuvälit. Viikossa ihminen ei ala vielä haista niin että sen huomaisi, ei kahdessakaan, mutta kolmannella viikolla tuntuu jo tuoksua nenään.

Eli kyllä se mitataan viikoissa, ei päivissä!

Vierailija
52/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on pestä erikseen lavuaarissa kasvot, kainalot ja alapää wc-pöntöllä sekä varpaat ties missä. Kun iltasuihkun ottaminen koko vartalolle vie vain pari minuuttia?!

Sitä paitsi perusvoiteet on keksitty, jos iho kaipaa kosteutusta suihkun jälkeen.

Jotenkin aika uskomatonta, että ihmiset kuvittelevat olevansa puhtaita ja raikkaita useamman päivän pesuvälillä. Mä olenkin ihmetellyt, kun joidenkin jälkeen wc haisee ihan silkalta pesemättömältä perseeltä.

Vierailija
53/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä sitten mielelläni markkinamiesten uhri, koska rakastan puhtaan ihon tutua ja sitä oloa, kun tulee suihkusta tai saunasta! Ja sitten lotraan rauhassa vielä voiteiden kanssa jälkeenpäin. Ihanaa! : )

Minä myös harrastan jonkinlaista liikuntaa päivittäin, vähintään teen reippaan vaunulenkin. Kyllä siinä aina pikku hiki tulee ja käyn sitten illalla suihkussa.

Vierailija
54/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin joka toinen-joka kolmas päivä. Hiukseni eivät rasvotu eikä hiki haise, niin että joka päivä pitäisi käydä suihkussa. Kasvot tietysti puhdistan joka aamu-ilta. En näe mitään syytä käydä joka päivä suihkussa. Juoksulenkin jälkeen tietysti käyn suihkussa.

Vierailija
55/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, käyn suihkussa joka toinen pvä. En hikoile, eikä ihoni kestä suihkua 2 krt päivässä. Urheilun jälkeen tietenkin suihkuun.

Joka pvä pesen hampaat (2 krt), alapään (joskus montakin krt) ja kainalon. En ole haisuliini. Meikit putsaan tietenkin ja puhdistusmaitoa käytän aamuin illoin. En todellakaan haise.

Kaksi krt suihkussa käyvä a) tuhlaa energiaa ja maapallon vähiä vesivaroja - haloo! ja b) painii samassa sarjassa siivousfriikkien kanssa (jotain likaista on tapahtunut lapsuudessa ja siksi pitää hinkata ja hinkata).

Hiukset pesen noin 3 krt viikossa. Eivät rasvoitu. Työelämässä ollessani kävin joka aamu suihkussa. Hiukset pesin noin joka toinen pvä. Kampaajat eivät suosittele turhan tiheää hiustenpesua.

Vierailija
56/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka usein käyn suihkussa. Esim. sinkkuaikana kun saatoin olla vaikka viikon yksin kotona näkemättä yhtään ihmistä niin miksi olisin suihkussa käynyt jos en lenkkeillytkään tms. Eipä niitä kainailoita tarvinnut kenenkään haistella ja kärsiä siitä :D

Nyt käyn suihkussa aina liikunnan jälkeen, ja muulloin tarvittaessa, eli joskus kerran päivässä ja joskus joka toinen päivä, harvemmin joka kolmas päivä. Hiuksia en ihan joka kerta pese. Ja joka päivä pesen kasvot vedellä aamuin illoin, pesuaineella jos laitan meikkiä (harvoin laitan).

Seksiä ennen ei tarvitse pesulla käydä, sillä alapää ei niin likaiseksi pääse menemään ettenkö kehtaisi seksiä harrastaa eikä ole mieskään valittanut. Seksin jälkeen käyn joskus pesulla jos on liukkaria ja spermaa levinnyt sinne tänne, muuten kuivailen vaan paperilla enimmät pois.

Hampaat pesen aamuin illoin, enkä mielestäni näytä likaiselle. Esim. hiukset rasvaisina en koskaan lähde mihinkään (paitsi lääkäriin jos olen todella sairas, eli hyvin harvoin). Tarkistan aina etten haise hielle jos olen jonnekin menossa enkä sinä päivänä ole käynyt suihkussa, eipä ole kukaan hajuista valittanut.

Mieskään ei käy joka päivä suihkussa. Aina liikunnan jälkeen ja muuten tarpeen vaatiessa, enkä ole koskaan huomannut hänen haisevan pahalle. Peniskään ei haise koskaan pahalle tai millekään muulle, joten ei ole hänenkään tarvetta käydä ennen seksiä pesulla.

Vierailija
57/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin et kaikki käy suihkussa joka päivä ainakin useimmiten! En mäkään hikoile ellen käy lenkillä tms. mut kyl mä nyt suihkussa käyn joka päivä. Mul on pitkät hiukset ja niiden pesu/hoito/selvitys on hieman isompi homma joten sen jätän joskus tekemättä jos ne on todella puhtaat ja mä oon tosi väsyny. Sit pesen ne aamulla, jos en oo illalla pessyt.

Menkää nyt hyvät ihmiset suihkuun, onhan se nyt kanssaihmisillekki mukavampi niin... Varsinki niille puolisoille!

Vierailija
58/74 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa leireilyjä ja vaeltamista saattaa pesut jäädä pidemmäksikin aikaan , kun niitä suihkuja vaan ei ole. Oikeassakin elämässä käyn n. 1-2 viikossa, koska ihmoni kuivuu sairaasti ja joudun silloinkin peseytymään perusvoiteilla.

Alapäänkin huuhtelen vain joka toinenpäivä paitsi kuukautisten aikaan, sinnekkäänensiis saippuaa laita.

Vierailija
59/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin et kaikki käy suihkussa joka päivä ainakin useimmiten! En mäkään hikoile ellen käy lenkillä tms. mut kyl mä nyt suihkussa käyn joka päivä. Mul on pitkät hiukset ja niiden pesu/hoito/selvitys on hieman isompi homma joten sen jätän joskus tekemättä jos ne on todella puhtaat ja mä oon tosi väsyny. Sit pesen ne aamulla, jos en oo illalla pessyt. Menkää nyt hyvät ihmiset suihkuun, onhan se nyt kanssaihmisillekki mukavampi niin... Varsinki niille puolisoille!

Ei oo mies huomautellu. Ja meillä kyllä avoimesti kettuillaan toisen puutteista jos tarvis. Ei oo myöskään karvoista huomautellut. Hän itse käy päivittäin suihkussa. Seksielämä on tyytdyttävä.

Miehen ainoa meikäläistä koskeva toivomus olisi etten kökkisi täällä aaveella, kun hermostun näistä kaikkitietävistä usein saagim-mikkos-tyyppisistä jutuista. Ei siis pesuja niin kyttää. Jos hän huomauttaa että haisen, lähen tottakai pesulle.

Minua huolestuttaa enemmän ehtyvät vesivarannot kuin lievähkö inhimmillisen ihmisen haju, joka leijailee jonkun pirppanokan nypityn ja puunatun sieraimen onkaloihin.

Ps. se on ihan totta että liika peseminen ei oo hyvä...tärkeät ihoa suojaavat bakteerikannat jynssäätte pois ja sitten ihmettelette kun haisette niin nopeasti...

T. 1-3 krt viikossa suihkutteleva

Vierailija
60/74 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ihon allergisia oireita. Että sillä tavalla. Ajatelkaa ihan perus maalaisjärjellä, onko ihmisen tarkoitus pestä itseään joka päivä? Iho ei siitä nimittäin tykkää. Iholla on luonnollinen tasapaino, eikä se pidä siitä, että sitä jatkuvasti joillain vahvoilla pesuaineilla lotrataan ja hangataan. Päivitäin riittää alapesut, kainalopesut, kasvopesut, käsipesut norm ihmisellä.

Tottakai jos jokapäivä tekee hikistä ja likaista työtä tai sitten harrastaa hikiliikuntaa niin silloin on hyvä käydä kokovartalosuihkussa päivittäin.

On myös sellaisia ihmisiä, jotka luonnostaan tuoksuvat voimakkaalle tai hiukset ravoittuvat tosi helposti. Mutta jos ei mitään näistä, niin ei tarvitse joka ikinen päivä kokovartalo suihkussa lutrautua minun mielestäni.