Onpas kiva idea toi Ifolorin valokuvakirja! (ev)
Kommentit (8)
olen tehnyt yhtä vähän, tarkoituksena saada valmiiksi jouluun menneksi ja antaa mummoille lahjaksi.
vasta väsäilen vauvakirjaa. Ajattelin tehdä jokaisesta vuodesta yhden kirjan. Tyhmä vaan, että kun nyt teen 0-1v. -kirjaa, saan sen vasta sitten joskus. Toivottavasti vielä tekevät niitä vuoden päästä :) Ja sitten koko lapsen lapsuusiän. Jälki on varmasti hyvä, sitä en edes osannut epäillä. -ap vauvahuuruissa
sen edullisimmasta päästä olevan, mut en lähettäny vielä..saako niihin kaikkiin tekstit?
tai oikeastaan teetin silloin samaan syssyyn, kun oli saikulla (jalka poikki), molemmista lapsista omat albumit 1 v asti, lomamatkoista omansa, ja vielä viimeisen viiden vuoden digikuvista omansa. Lisäksi molemmille isovanhemmille joululahjaksi omat albumit. Olen niihin tosi tyytyväinen, samoin lahjan saavat.
Tokihan niihin saa laitettua aikaa, kun valitsee kuvia ja rajaa niitä, poistaa punaiset silmät yms. Ja sitten vielä asettelee jotenkin kivoihin ryhmiin, valitsee taustan ja jos vielä haluaa, niin tekstin, mutta oli mielestäni vaivan arvoista. Ja hommaahan ei tartte tehdä kerralla loppuun, vaan albumia voi jatkaa aina kun luppoaikaa tulee. Ohjelma oli tosi helppo käyttää. Suosittelen muillekin. Varmaan on muitakin ohjelmia, mutta itse tykästyin juuri tuohon Ifoloriin. Albumi tuli noin viikossa.
Olen tehnyt muutamista reissuista, lapsen kastejuhlasta tms. Jälki on Ifolorilla todella hyvää ja ohjelma helppokäyttöinen.
Mua ärsyttää, kun teetettyjä kuvia ei tuu ikinä laitettua kansioihin. Niinpä nämä kuvakirjat on musta oiva ratkaisu :)
Ifolorilla kuvakirjan. Sellaisen kovakantisen, muistaakseni 34 sivua tai jotain sinnepäin.
Aika helppo oli tehdä, varsinkin kun olen ammatiltani toimittaja ja sivutaitto on tuttua.
Mutta kuvien rajausta en ainakaan kertayrittämällä osannut muuttaa. Eli se ei taitto-ohjelmassa ollut ainakaan kovin selvästi esillä. Onneksi kuvat olivat valmiiksi aika hyvin rajattuja...
Oliko jälki hyvää? Tein yhden valmiiksi, en oo vielä uskaltanut lähettää :)