Jehovantodistajat taas riesana - eivät välitä kielloista
Kirjoitin tänne muutama kk takaperin ja kyselin neuvoja, miten jehovantodistajista pääsisi eroon, kun eivät usko ystävällistä "Ei kiitos" -kommenttia. Sain tuolloin täältä ohjeet lähettää heidän aluetoimistoonsa kaavakkeen, jossa kielletään ovelle tulo ja materiaalin levittäminen meille. Näin tein.
Noh, tänään oli taas pudotettu Vartiotorni postiluukusta. Mitä tässä voi tehdä? Ei kai tämä nyt hyvät hyssykät poliisiasia sentään ole? En siedä tällaista ja aion saada sen loppumaan ihan ehdottomasti, mutta kenen puoleen voin kääntyä. Jehovantodistajien aluetoimiston puhelinnumeroa tms. en ole löytänyt.
Kommentit (37)
.. loppupeleissä meni (olin ihan viimeisilläni raskaana) niin hermot, että huusin niille ihan täpöillä, että ensi kerralla, kun tulette.. soitan poliisit. soitin niiden pääpaikkaan ja sanoin saman myös "jostajalle" ja ramppaaminen loppui siihen. muuteman päivän päästä oli ruusuja ja anteeksipyyntö oven takana. mutta piinaaminen loppui todellakin siihen. ei mua ne lehden niin haittaa.. menee samantien paperinkeräykseen muiden turhien joukossa.
niin kannattaisko kirjoittaa myös lappu "EI JEESUSTELUA (, sieluani ei voi pelastaa)" Tai sit isket vaihtoehtoisesti viisi tai kuusi sakaraisen tähden oveen kiinni...Myös risti väärinpäin vois toimia. :D huumoria huumoria!
joiden kokevat olevan heikoilla tai jotka keskustelevat.
hehän saavat pisteitä jokaisesta käännytetystä ja se auttaa heitä portaita ylöspäin taivaaseen. Jos ei tule käännytettyjä tai lehtiä ei osteta, yhteisö nuhtelee heitä ja painostaa.
Eli heidän on pakko rampata ovilla ja yrittää väkisin saada lehtiä kaupaksi ja käännynnäisiä. Näin he pääsevät aina portaan ylemmäs omaan taivaspaikkaansa.
He panevat vihkoonsa ylös sellaiset osoitteet, missä oltiin heille ystävällisiä. Jos he pääsevät useammin kahville ja keskustelemaan, he saavat siitä pisteitä.
Eli älkää ostako lehtiä ja sanokaa tylysti, että ei kiinnosta.
Toisaalta säälittää jehovantodistajat. Ovat sellaisessa aivopesussa ja painostuksessa, ettei uskoisikaan.
Ei mainoksia eikä elämänkatsomuksia.
ja saat häneltä kaiken matskun :)
Minä sanoin että saan kaiken serkuilta (jotka on kyllä oikeasti JT mutta eivät kyllä ole ikinä antaneet yhtä ainoaa lehdykkää minulle), eikä sen jälkeen (7v) ole käynyt ketään ovella ;)
Jehovan todistajat kävivät( useampi henkilö samasta taloyhtiöstä joss asun-yksin) 3 lauantaina soittelemassa ja koputtivat viimein ovelle, kysyin viimeisellä kerralla:mitä on asiaa, Ottaisit sinäkin jeesuksen elämääsi. Vastasin: unohda koko juttu, äläkä enää soittele ovikelloa. Eipä ole soitellut-haluan olla rauhassa ja valita uskoni itse-tytär on ev lut.yksi sisar ortodoksi, toinen sisar kuuluu vapaakirkkoon, työkaveri helluntaihin, on siinä valinnanvaraa.....
Jehovan todistajat kävivät( useampi henkilö samasta taloyhtiöstä joss asun-yksin) 3 lauantaina soittelemassa ja koputtivat viimein ovelle, kysyin viimeisellä kerralla:mitä on asiaa, Ottaisit sinäkin jeesuksen elämääsi. Vastasin: unohda koko juttu, äläkä enää soittele ovikelloa. Eipä ole soitellut-haluan olla rauhassa ja valita uskoni itse-tytär on ev lut.yksi sisar ortodoksi, toinen sisar kuuluu vapaakirkkoon, työkaveri helluntaihin, on siinä valinnanvaraa.....
tuntuu oudolta, ei ne yleensä luukuista lehtiä pudottele. Ne ojennetaan järjestön ohjeiden mukaan suoraan asiasta kiinnostuneelle henkilölle, ei tiputeta luukusta. Tiedän kun koko sukuni on JT:itä. Minä en vielä ainakaan ole.
tuntuu oudolta, ei ne yleensä luukuista lehtiä pudottele. Ne ojennetaan järjestön ohjeiden mukaan suoraan asiasta kiinnostuneelle henkilölle, ei tiputeta luukusta. Tiedän kun koko sukuni on JT:itä. Minä en vielä ainakaan ole.
Ottaisit sinäkin jeesuksen elämääsi. .....
Ilmeisesti kyseessä oli helluntalaiset, ei Jehovan Todistajat.
joiden kokevat olevan heikoilla tai jotka keskustelevat. hehän saavat pisteitä jokaisesta käännytetystä ja se auttaa heitä portaita ylöspäin taivaaseen. Jos ei tule käännytettyjä tai lehtiä ei osteta, yhteisö nuhtelee heitä ja painostaa. Eli heidän on pakko rampata ovilla ja yrittää väkisin saada lehtiä kaupaksi ja käännynnäisiä. Näin he pääsevät aina portaan ylemmäs omaan taivaspaikkaansa. He panevat vihkoonsa ylös sellaiset osoitteet, missä oltiin heille ystävällisiä. Jos he pääsevät useammin kahville ja keskustelemaan, he saavat siitä pisteitä. Eli älkää ostako lehtiä ja sanokaa tylysti, että ei kiinnosta. Toisaalta säälittää jehovantodistajat. Ovat sellaisessa aivopesussa ja painostuksessa, ettei uskoisikaan.
JT eivät nimittäin usko pääsevänsä taivaaseen, he uskovat että ihminen on luotu elämään maanpäällä. He eivät saa mitään pisteytyksiä siitä että monelleko saavat asiansa esitettyä.
Ehkä sittenkin kannattaisi edes kysäistä että mihin te oikein uskotte, kun tuntuu olevan noin vääriä käsityksiä.
Eivätkä he hae heikkoja ihmisiä, JT eivät ole heikkojen uskonto, vaatii sisua olla erilainen tälläisessä maailmassa. Siihen ei LIITYTÄ noin vaan, siihen päästään JOS päästään.
-se jonka sukulaiset ovat Jehovan Todistajia.
.. loppupeleissä meni (olin ihan viimeisilläni raskaana) niin hermot, että huusin niille ihan täpöillä, että ensi kerralla, kun tulette.. soitan poliisit. soitin niiden pääpaikkaan ja sanoin saman myös "jostajalle" ja ramppaaminen loppui siihen. muuteman päivän päästä oli ruusuja ja anteeksipyyntö oven takana. mutta piinaaminen loppui todellakin siihen. ei mua ne lehden niin haittaa.. menee samantien paperinkeräykseen muiden turhien joukossa.
he eivät todellakaan lähettele kellekkään ruusuja eikä muitakaan kukkia. Jos selvästi osaa kieltää niin eivät varmasti he toiste tule, mutta kukkia on sun turha odotella. :D))
Epäilen että kiellot ei tehoa jehovan todistajiin, pitkään oli ettei niitä käynyt kun tehostettiin kieltoa poliisilla, kun niitä oli häiriöksi asti ja sen jälkeen ei näkynyt pitkään aikaan. Viime kuun puolella jälleen kävi, mutta nyt ei ole näkynyt kun kielsin tulemasta ja toivoisin vaan että joku laittaisi alulle nettiadressin lakialoitteesta jehovan todistajien ovella kulku kiellettävä, nimiä kyllä liikenee tarpeeksi paljon siihen nähden mitä lukenut netistä keskustelua aiheesta.
Itsehän ne aiheuttaa sen ettei heille olla ystävällisiä kun ei kiellot mene jakeluun. Sanoin jehovan todistajalle kannattavani verensiirtoa ja elinsiirtoja niin loppui ovellani juoksentelu. Enkä muuten valehdellut.
Oikeasti ihan turhasta ärsyyntymistä, jos joskus joku paperin palanen laitetaan postiluukusta sisään.
Jehovan todistajista pääsee eroon kun lähettää kirjekuoressa kieltolomakkeen lomakkeessa annettuun osoitteeseen kirjoittamalla osoite kirjekuoreen ja lomake löytyy netistä hakusanalla jehovan todistajat kieltolomake sivulta 1 ensimmäistä linkkiä klikkaamalla ja kopioimalla lomakkeen paperille. Minun ovella kävi viimeksi ja toivottavasti viimeisen kerran viime joulun aikoina jehovan todistajat ja lähetin kieltolomakkeen kirjekuoressa viime tammikuuun puolella, ei ole näkynyt lomakkeen lähettämisen jälkeen jehovan todistajia. Lomakkeeseen ei pidä kirjoittaa missään tapauksessa puhelinnumeroa eikä sähköpostiosoitetta, silloin ei tule niiltä ei toivottua yhteyden ottoa kos itse jätin yhteystiedot pois lomakkeesta, nimi ja osoite pelkästään riittää kiellon osoittamiseen kyseiseen osoitteeseen.
heidän Jumalassaan se syy on. "Jumala tekee kaiken (jes45)