Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä olette mieltä nimestä Veela?

Vierailija
26.05.2008 |

"Keksin" sen jokin aika sitten ja nyt kävin katsomassa, mitä sillä löytyy väestörekisteristä ja hei: sitä on oikeasti annettu useammallekin lapselle! Mitä mieltä siis olette, jos tytöstä tulisi Veela Katriina --- ? (En viitsi kolmatta nimeä pistää, kun tutut tunnistaisivat heti ja "yllätys" menisi pieleen.) ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen rakastui aikanaan "nimeen" Satriina. Silloin sitä ei ainakaan vielä ollut väestörekisterissä, vaikka se mielestäni kuulostaa ihan nimeltä. Meidän peippari on Satriina Roosa... ;-) Ja nykyään Satriina kuulostaa mielestäni ihan nimelle.

Terveisiä tutuille :-D

Vierailija
2/6 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ärrävikainen Veera.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Veela on naisolento, joka kykenee lumoamaan miespuolisen henkilön. Veela näyttää kauniilta, sillä sen iho on kuunkirkas ja sen kullanvaaleat hiukset hulmuavat, vaikkei tuulisikaan. Veelan suuttuessa sen kasvot venyvät teräviksi, julmanokkaisiksi linnunkasvoiksi, ja sille kasvaa hartioihin pitkät suomuiset siivet."

Lainattu Viistokujalta.

Vierailija
4/6 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa jotenkin aaveelta.

Vierailija
5/6 |
26.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moneen muuhun verraten ei lähellekään pahimmasta päästä. Kuulostaa kuitenkin ihan nätille.

Mieleen tulee nimenomaan ärrävikainen Veera, Harry Potterin veelat ja vanhempien erikoisuudentavoittelu.

Jos itseäsi oikeasti viehättää, niin laita vain. On niitä pahempiakin keksitty.

Vierailija
6/6 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle tulee siitä mieleen ne aggressiiivisesti äitejä ja lapsia haukkuvat velat (vapaaehtoisesti lapsettomat) joita itse satun ikäväkseni tuntemaan, joten itse en voisi harkitakaan tuollaista nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi