Vastatkaa rehellisesti, sattuuko kierukan laitto?
Olen miettinyt hormonikierukan laittoa runsaiden vuotojen vuoksi. Mietityttää sattuuko asettaminen, onko Mirena oikeasti hyvä, että kannattaa sellainen hankkia?
Kommentit (44)
Sattui niin sairaasti, että meinasin pyörtyä. Ensimmäinen lääkäri ei edes onnistunut koko hommassa, joten sain uuden ajan erityisen taitavalle gynelle, joka sitten sai vempeleen paikalleen. Laitto ei kuitenkaan kestänyt kauaa, ja illalla jo tanssin eikä tuntunut missään. En ole synnyttänyt.
Nro. 11 tässä vielä: sain kohdunkaulaa rentouttavan lääkkeen ja särkylääkkeitä alle, ja silti sattui. Tunne oli samanlainen kuin pahoissa menkkakivuissa, jotka myös on mulla joskus niin kivuliaat, että olen pari kertaa pyörtynyt niihin. Olen kuitenkin tosi tyytyväinen kuparikierukkaani. Kannatti.
Sattui todella paljon, eikä lääkärin epäammattimainen käytös auttanut ollenkaan. Etukäteen kysytty toimenpiteestä ja jos mies olisi saanut tulla henkiseksi tueksi. Ei kuulemma satu ja ei saanut tulla... Siinä sitten yksin makasin kyyneleet silmissä lääkärin paheksuttavana. :(
Paikalleen laittoa lukuunottamatta olen kuitenkin ollut tyytyväinen, joten ei kannata sen takia olla ottamatta. Ja kuten joku jo sanoikin, kannattaa ehkä vaatia sitä puudutusta. Voi kun olisin sen tajunnut...
Kyllä sattui. Auts! Lekuri meinasi jo luovuttaa, kun ei tahtonyt saada kierukkaa asetettua. Mutta voi mikä ihanuus. Ei kipuja ei vuotoja. Ja minulla oli tosi runsaat, pitkä ja kivuliaat menkat. Ainoa miinuspuoli on ja oli mielialan vaihtelut. Olin aluksi hieman itkuinen...
Mutta kyllä sattui.