Olisipa viikonlopun jälkeen VAPAApäiviä...
5 päivää menee töissä, ilman että muuta elämää edes on. Viikonloppuisin yrittää sitten ehtiä elää ( = pestä pyykkiä, siivota, laittaa puutarhaa, urheilla, tehdä lasten kanssa jotain, tavata sukulaisia, pitää yhteyttä kavereihin, käydä kaupoissa, siivota ja järjestää nurkkia, katsoa telkkaria, jutella miehen kanssa)
Ja lopputulos on että sunnuntai-iltana olen aivan puhki ja haluan vain vapaapäivän. Mutta ei huomenna taas töihin kiireellä, töissä kiire, hakemaan lapsia hoidosta kiireellä, ruokaa kiireellä, harrastuksiin kiireellä, rästihommia kiireellä ja pakollista kodinhoitoa kiireellä ja liian myöhään nukkumaan viisi päivää putkeen kunnessa on taas perjantai, ja viikonloppu KIIRE.
Mä en jaksa!
Olen nyt muutaman viikon tehnyt nelipäiväistä viikkoa eli perjantait vapaat ja eron tosiaan huomaa! Meillä lapset 6v eskarilainen ja 5v.
Ehdin jo torstai-illan ja perjantain aikana hoidella viikkosiivoukset ja pyykinpesut yms. Koko viikonloppu jää sitten perheelle yhteisen ajan viettoon. Voin suositella lämpimästi, rahalla ei saa kaikkea ja ainakin meille tuo ylimääräinen vapaa-aika antaa enemmän kuin menetetty palkka :)