Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tykkäätkö sä oikeasti punaviinistä vai esitätkö vaan parempaa kuin ootkaan?"

Vierailija
20.09.2009 |

Näin kysyi multa eilen tuttava baarissa, kun tilasin lasin punkkua.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi elämä, miten vaikeaksi se vetää perussuomalaisen ihmisen!! :D Siinä missä itse kuittaan tarjoilutilanteen pyytämällä jotain alkoholitonta tai peräti vettä, muut alkavat kyselemään että kuinkas se x ei juo alkoholia. "Et sitten tykkää oluesta?", "Vai pelkkää vettä otit! Oletko pieniin päin, hehheh?", "Kai nyt sivistynyt nainen viiniä voi lasillisen juoda?" jne. Kaiken tuon jälkeen jos selitän lyhyesti että olen allerginen alkoholille, kukaan ei usko.

Kaiken huippu oli kun entisessä työpaikassani minulle tarjottiin viinassa uitettua "tiramisua" juhlissa. Ensimmäinen haarukallinen paljasti tuon ja kiireesti syljin mössön suustani lautasliinaan. Seurueen muilla jäsenillä oli hauskaa; "hahhah, saatiinpas neiti ottamaan vähän tukevampaa, hehe"!! :O Järkyttyneenä itsekseni mietin että tosiaanko "kepponen" oli sen arvoista että saattaisin joutua lähtemään sairaalaan loppuillaksi...

Vierailija
22/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä alkoholia erään sairauden vuoksi, josta en halua puhua. Ja aina joutuu kehittelemään kaikenlaista tekosyytä typerille ihmettelijöille!!! Jokainen huolehtikoon omista juomistaan, kuten täällä joku osuvasti kirjoitti. Miksi se on monelle niin vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi elämä, miten vaikeaksi se vetää perussuomalaisen ihmisen!! :D Siinä missä itse kuittaan tarjoilutilanteen pyytämällä jotain alkoholitonta tai peräti vettä, muut alkavat kyselemään että kuinkas se x ei juo alkoholia. "Et sitten tykkää oluesta?", "Vai pelkkää vettä otit! Oletko pieniin päin, hehheh?", "Kai nyt sivistynyt nainen viiniä voi lasillisen juoda?" jne. Kaiken tuon jälkeen jos selitän lyhyesti että olen allerginen alkoholille, kukaan ei usko. Kaiken huippu oli kun entisessä työpaikassani minulle tarjottiin viinassa uitettua "tiramisua" juhlissa.

Ensimmäinen haarukallinen paljasti tuon ja kiireesti syljin mössön suustani lautasliinaan. Seurueen muilla jäsenillä oli hauskaa; "hahhah, saatiinpas neiti ottamaan vähän tukevampaa, hehe"!! :O Järkyttyneenä itsekseni mietin että tosiaanko "kepponen" oli sen arvoista että saattaisin joutua lähtemään sairaalaan loppuillaksi...

että jos ei juo alkoholia on raskaana/ tylsä/ uskovainen/ huonoa seuraa. Itsekään en aina ota kun muut ottavat ja sitten saa kuulla näitä kommentteja... Kuitenkaan en valita vaikka muut juovat.

Tulen alkoholistiperheestä ja suhtaudun humalahakuiseen juomiseen vähän nihkeästi. Seurusteluun totta kai voin juoda lasin tai pari viiniä tai jonkun drinkin.

Vierailija
24/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleksä jotenkin olevinas, kun et ota mitään?

Vierailija
25/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, arvostaa sua todella.

Vierailija
26/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää mitä?

Punkku on hyvää.

Vierailija
27/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä hyvän päälle.

Vierailija
28/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilata punaviini :D

Vierailija
29/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tilasit. Pyysitkö vain punkkua vai tilasitko jotain tiettyä punkkua?

Vierailija
30/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tilasit. Pyysitkö vain punkkua vai tilasitko jotain tiettyä punkkua?

Hei, mä ottaisin yhden lasin talon punaviiniä.

Tuttavani tilasti yhden makean päärynäsiiderin.

ap

ps. Aluksi oli ihan sanaton ja sitten mua alkoi naurattaa ihan kauheasti. Tänäänkin olen naureskellut asialle.

Vierailija
31/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain ihan landella? Missään muualla ei kyllä ole mahdollista pitää viinilasillista brassailuna :DDD

Vierailija
32/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä ainakin olisin ymmärtänyt. Jos siis hän ei itse pidä punaviinistä eikä voi ymmärtää että joku siitä pitää.

Vierailija
33/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain ihan landella? Missään muualla ei kyllä ole mahdollista pitää viinilasillista brassailuna :DDD

Jossain Loimaalla tai Somerolla kenties?

Hyvät naurut sain kyllä...

Vierailija
34/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kuvitella lohkaisevani jotain tuollaista jos olisin itse just tilannut megatuopin olutta ja toinen sitten tilaisi perään pienen lasin viiniä - en siis tarkoittaisi sillä että viinin juominen olisi oikeasti mitenkään hienostelua, vaan ihan vain nauraisin sille miten erityyppiset tilaukset olivat.

Vierailija
35/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä hyvän päälle.

olen maistanut kalliitakin punkkuja ja kun se on pahaa niin se on pahaa... Viskeissä kyllä huomaan eron... ;)

Vierailija
36/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui Tampereella ja kysyjä oli paljasjalkainen tamperelainen.

Ja tilanteen kokeneena ja tuttavan tuntien juttu ei ollut vitsi.

ap

Vierailija
37/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti pidän joistakin punaviineistä, en kaikista ja niitähän en sitten juo, vaan lasiin jäävät.

Vierailija
38/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät oli kutsuttu tupaantulijaisiin OPM-periaattella. Viinipullomme (alle kympin maksanut viini) sai suunnatonta huomiota muiden olut- ja siideripullojen joukossa. Talosta ei edes löytynyt korkinavaajaa.

Tuli kyllä selväksi että "olemme kasvaneet erilleen" vanhasta kaveriporukasta, kun muiden mielestä viini oli hienostelua ja esittämistä.

(Mä kyllä join jo 15-vuotiaana viiniä, sitä halvinta mitä Alkosta löytyi. Olivat kaverit varmaan unohtaneet sen.)

Vierailija
39/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät oli kutsuttu tupaantulijaisiin OPM-periaattella. Viinipullomme (alle kympin maksanut viini) sai suunnatonta huomiota muiden olut- ja siideripullojen joukossa. Talosta ei edes löytynyt korkinavaajaa. Tuli kyllä selväksi että "olemme kasvaneet erilleen" vanhasta kaveriporukasta, kun muiden mielestä viini oli hienostelua ja esittämistä. (Mä kyllä join jo 15-vuotiaana viiniä, sitä halvinta mitä Alkosta löytyi. Olivat kaverit varmaan unohtaneet sen.)

MISTÄ tuollaisia ihmisiä löytyy? Oikeesti.

Vierailija
40/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka luulee ettei Loimaalla voi juoda punkkua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän