Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tykkäätkö sä oikeasti punaviinistä vai esitätkö vaan parempaa kuin ootkaan?"

Vierailija
20.09.2009 |

Näin kysyi multa eilen tuttava baarissa, kun tilasin lasin punkkua.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni viini on lähes ainoa alkoholijuoma, josta pidän. Mulla myös on yksi kaveri, joka on sitä mieltä, että viinilasin tilaaminen barissa on hienostelua??!?

En minäkään pidä vaikkapa viskistä, mutta ymmärrän hyvin, jos joku haluaa sitä juoda, enkä pidä sitä minään erityisenä hienosteluna...

Vierailija
2/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupunki on kuin yksi Helsingin kaupunginosista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis itse keksinyt yhtä hyvää. Ja täytyy siis munkin sanoa, että punaviinit maistuu kamalalle. Jos minä sitä joisin, niin kyllä kyse olisi juuri tuosta tilanteesta, että esittäisin olevani jotain ihan muuta mitä olen. Sillä ihan vapaaehtoisesti hyvillä mielin en punaviiniä tilaisi.

Vierailija
4/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis itse keksinyt yhtä hyvää. Ja täytyy siis munkin sanoa, että punaviinit maistuu kamalalle. Jos minä sitä joisin, niin kyllä kyse olisi juuri tuosta tilanteesta, että esittäisin olevani jotain ihan muuta mitä olen. Sillä ihan vapaaehtoisesti hyvillä mielin en punaviiniä tilaisi.

ympärillä, et voi kuvitellakaan jonkun muun punkusta tykkäävän, niinhän?

Vierailija
5/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työporukan virkistyspäivänä ravintolassa yksi naisista olisi halunnut ruuan kanssa makeaa valkkaria, ja kun sitä ei ollut saatavilla, päätyi mansikkasiideriin... Ikää naisella lähes 30 v ja paikkakunta Helsinki...

Vierailija
6/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään baaritiskidrinkki.

Vierailija
7/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään baaritiskidrinkki.

Vierailija
8/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on sellainen itsestäänselvyys, jonka sanominen ei pitäisi olla edes tarpeellista. Mutta pitihän se muistaa, että aina löytyy sinunlaisia jänkääjiä, joille kaikki pitää vääntää vaijerista.

Vierailija
9/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työporukan virkistyspäivänä ravintolassa yksi naisista olisi halunnut ruuan kanssa makeaa valkkaria, ja kun sitä ei ollut saatavilla, päätyi mansikkasiideriin... Ikää naisella lähes 30 v ja paikkakunta Helsinki...

Ei vaikuta siltä, että sieltä ravintolasta juuri muuta juotavaa löytyi kuin tuo siideri.

Vierailija
10/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella? Mulle on ihan sama juoko porukka vaikka tiskivettä, jokainen huolehtikoon omista juomistaan.

Vierailija
11/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi miesystäväni, kun tilaan vuohenjuustosalaattia, tykkään artisokasta ja oliiveista. kaikesta mikä hänen mielestään outoa ja erikoista. Että tykkäätkö oikeasti noista vai haluatko olla hienompi kuin olet? ;-)

Vierailija
12/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät suklaasta, mutta et punkusta, niin kokeilepa sinä makean siiderinkin ystävä tätä yhdistelmää! Esim edullinen Flinca Flicman -punkku.

Vierailija
13/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä pitäisi nauttia pöydän ääressä, ei baaritiskillä. Mutta junttejahan me kaikki ollaan, joten who cares.

Vierailija
14/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä pitäisi nauttia pöydän ääressä, ei baaritiskillä. Mutta junttejahan me kaikki ollaan, joten who cares.

Vierailija
15/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä kertookan ravintoloidemme tasosta se, että ainoa paikka tehdä tilaus on baaritiski? Surullista.

Vierailija
16/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama helottaa kirkkaanpunaisena jo yhden siemauksen jälkeen.. harmi.

Mitä siinä on miettimistä toinen tykkää punkusta toinen oluesta.

Vierailija
17/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teillä muilla värjäännyt hampaat ja huulet siitä?? Kiva olla sitten ravintolassa sinihuulisena ja -hampaisena :/. Mutta, erittäin hassu kommentti kyllä ap:n kaverilta ;).

Vierailija
18/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä saisi kysyä?

Vierailija
19/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, jos porukka vähän naureskeli.

Vierailija
20/45 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelin taannoin asiantuntijatehtävissä vakuutusyhtiössä ja erään vahinkoasian yhteydessä korvauskäsittelijä päivitteli asiakkaan lähettämiä valokuvia tauluistaan ym. arvoesineistään, että "eihän kenelläkään ole tällaisia kotona." No, minusta ne olivat ihan tavanomaista koti-irtaimistoa, jota itselläni sekä tuttavillani on. Tapaus avasi kuitenkin silmiä sen suhteen, että se, mikä toiselle on ihan arkipäivää, voi toisen mielestä olla aivan tavatonta ja erikoista ja hienosteluakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan