Minusta on tulossa kotiäitifoobikko
en voi sille mitään, mutta tämän palstan riehukit ovat tekemässä minusta sellaisen. ks. esim. subjektiivinen päivähoitoketjut.
Kommentit (69)
Luepa tekstisi uudelleen. Sinä olet juuri hyvä esimerkki siitä, mikä kotiäitfobiaa aiheuttaa. Etkö viimeisessä lauseessasi juuri sano, että duuniäidit eivät ole montaa juttua elämästä ymmärtäneet? Sinäkö olet?
jotka eivät ymmärrä mitä ovat menettäneet, eivät mielestäni ole oivaltaneet jotain olennaista elämästä.
Se on vain mun oma - kamala ja täysin tuomittava tietysti - mielipide, sallinet sellaiset myös minulle, nöyrälle kotiäidille.
Onneksi joku muu ehti jo sanomaan. Juuri tuollaiset raivonpurkaukset sitä kotiäitifobiaa aiheuttavat. Kirjoitat ylemmyydentuntoisesti, tuomitsevasti ja aggressiivisesti.
Onneksi joku muu ehti jo sanomaan. Juuri tuollaiset raivonpurkaukset sitä kotiäitifobiaa aiheuttavat. Kirjoitat ylemmyydentuntoisesti, tuomitsevasti ja aggressiivisesti.
eikös tässä ole vain suoraa jatkoa teille. Mutta olen koittanut pysyä asiassa, eli en lähde moittimaan ketään esim. ääliöksi, sivistymättömäksi, päästään pehmenneeksi. Ts. ainoastaan sillä perusteella moitin sivistymättömäksi ja asiattomaksi, että OIKEASTI kirjoittaa jotain täysin asiatonta. Kuten vaikka ,että kotiäidit huoraa. Juuri tässä taannoin luin täältä sellaisen kommentin. No, se oli aika tyypillinen kotiäitivastainen kirjoitus täällä, ja kirjoittajana ilmeisesti "ura"äiti.
En leimaa kirjoittajaa sivistymättömäksi sillä perusteella, että hän ajattelee asioista eri tavalla kuin minä, mutta silloin leimaan, jos hän menee ohi asian, sille asiattomalle linjalle.
Rouva on hyvä, ja lukee nuo aiemmat viestit.
Oletatko, että kotiäitien pitäisi tuollaisten viestien jälkeen vain hymistellä (niinkuin tuo yksi tuolla teki. "minun ystäväni ovat kaikki työssäkäyviä, antakaa anteeksi, en minä ole paha kotiäiti")?
kun kotiäidit suuna päänä haukkuivat työssä käyviä äitejä la-su kahdessa hyvin pitkässä ketjussa.
toivon toki että heidän enemmistönsä ei oikeasti ole sellaisia.
ap.
siitä että subjektiivisesta päivähoidosta puhutaan täällä AINOASTAAN niin että lasten kotona hoitaminen tai hoitamtta jättäminen on äidin vastuulla (eli äidin työelämästä poisjättäytymisen hinnalla).
Missä ihmeessä on miesten vastuu?! Minun ajatuksissani kun se on 50-prosenttinen.
Muutama päivä sitten itsekin mietin, että heijasteleeko tämä oikeasti ihmisten asenteita, vai vääristääkö tämän tyyppinen media keskustelun niin, että vähemmistöä ja enemmistöä on vaikea erottaa. Oli enemmän kuin masentavaa lukea niitä ketjuja.
Täällä oli kaksi pitkää ketjua siitä, miten lääkäriäiti oli tökännyt yksivuotiaan päiväkotiin.
Se oli kaikkien mielestä pöyristyttävää. Ei siellä minun mielestäni kirjoittajien kuittauksissa edes kerrottu, oliko kirjoittaja kotiäiti vai työäiti.
Mistä ketjuista sinä siis puhut?
Luepa tekstisi uudelleen. Sinä olet juuri hyvä esimerkki siitä, mikä kotiäitfobiaa aiheuttaa. Etkö viimeisessä lauseessasi juuri sano, että duuniäidit eivät ole montaa juttua elämästä ymmärtäneet? Sinäkö olet?