Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, miten olette järjestäneet opinnot ja vauvan?

Vierailija
20.09.2009 |

Vanhempainvapaalla ollaan, ja varmaan hetkinen myös hoitovapaallakin. Tarkoituksena hyödyntää aikaa tekemällä vihdoin gradu. Opintoja puuttuu myös muutenkin, joten jonkin verran pitäisi kuluttaa koulunpenkkiä. Minne ipana hoitoon tuolloin? Onko sula mahdottomuus vääntää esseitä ja opiskella hyvin ja olla vanhempainvapaalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ehtii hyvin.

Vierailija
2/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tosin myöntää etä helpompi olisi jos saisi hoitoon. itse en halunnut ja siksi päätin tehdä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voi sanoa että ehtii hyvin. Tosin mulla isompiakin lapsia, enkä ole vielä graduvaiheessa, jossa myös pakollista läsnäoloa jonkin verran. Silloin isovanhemmat lasten kanssa.

Vierailija
4/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liekö kasvatusalan opinnot myös paikka jossa asenne aika myönteinen... luennot vauvan kanssa sujuivat hyvin, yli 1v:n saakin sitten jo lapsiparkkiin jos ei muuta hoitoa keksi..

Vierailija
5/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kummatkin lapset opiskeluaikana. Omistin

äitysloman ja vanhempainvapaan täysin lapsille. Aloin opiskella kummankin lapsen kohdalla heidän ollessaan 10-11 kk.

Mies meni tarvittaessa lapsen/lasten kanssa mummolaan päiväksi viikonloppuna, jolloin krijoitin esseita. Otin iltakursseja avoimesta yliopistosta, jolloin mies pystyi hoitamaan lasta. Lisäksi hoitovapaalla oleva ystäväni otti lapsia muutamaksi tunniksi kerrallaan luentojen ajaksi, maksoin tästä pientä korvausta.

Vierailija
6/6 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se nyt vain on onneksi meidän koulussa mahdollista.

Kolmen alle 5-vuotiaan kanssa on opiskeltu ihan järkyttviä määriä, enkä nyt sanoisi että ihan ilman stressiä se on mennyt.

Mutta kyllä nyt vielä yhden vauvan kanssa varmasti menee helpommin kun kolmen pienen.

Se miten selviät selviää vain sillä että kokeilet miltä opiskelu tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän