Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi yh käy gynellä?
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Useimmat kasvaimet varmasti oireilevat jollain lailla. Aivokasvain päänsäryllä, suolistokasvain häiriintyneenä suolen toimintana jne.
Kyllä se mieli gynellä käymisestä varmasti muuttuu kun ensimmäinen kasvain löytyy ja saa pelätä onko se syöpää vai ei ja odottaa leikkaukseen pääsya.
Ja toisaalta, oletteko koskaan kuulleet kontrollikäynneistä? Niitä kun ihan suositellaan tilanteen tarkkailemikseksi ja siinä on yks paskan hailee onko yh vai ei.