Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet isorintaiset käyttävät huonoja, löysiä

Vierailija
20.09.2009 |

rintaliivejä? Tissit roikkuvat navassa asti, vaikka hyvin tukevilla liiveillä saisi rinnat ryhdikkäästi paikoilleen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

70D kokoisia liivejä edullisesti, ei vaan oikein löydy. Usein kuvitellaan, että jos on kapea selkä, niin tissitkään ei voi olla isot(: Ja jos liiveissä on ympärys 75, niin pyörivät päälläni.Ystäväni ehdotti treenaamista, vaikka itse asiassa olen koko elämäni liikuntaa harrastanut ja selkälihaksetkin ovat kunnossa:)

Vierailija
42/50 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ratkaissut tuon ongelman niin että ei käytä liivejä enää ollenkaan. Näyttää aivan kauhealta kun rinnat roikkuu navassa asti ja kai sen täytyy sattuakin jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: oletko varma, että ongelma on tekokuiduissa? Itselläni hajustetut pesuaineet aiheuttavat ongelmaa kun painautuu ihoa vasten ja iho hikoaa, jolloin sitä helposti syyttää juuri rintaliivejä ja pikkuhousujen kuminauhoja. Kokeilepa jotain allergia- ja astmaliitoin suosittelemaa pesuainetta.

Vierailija
44/50 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kivannäköisiä. Mutta sen lisäksi, että rintani ovat isot (75F), ne ovat myös "leveät" eivätkä suinkaan keskellä rintaa, vaan lähempänä kainaloita. On vaikea ostaa rintaliivejä, sillä ne puristavat rinnat jotenkin epäluonnolliseen asentoon ja aiheuttavat "lisätissin" ;)

Olen siis minäkin tyytynyt arkielämässä urheiluliiveihin, niissä on vähän tilaakin liikkua sivulle ja keskellekin tarvittaessa...

Ikävä kyllä eivät nekään kovin tukevia ole ja rinnat todella roikkuvat, mutta kivempi niin, kuin että sattuisi.

Vierailija
45/50 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siellä mun DD/E-85 kuppikoosta tulikin yhdessä "yössä"(päivässä) G 70....osaavan neuvonnan ja ohjaamisen ansiosta! (Nyt raskaana ollessa 75 H)

Liivit eivät maksa maltaita, ja siellä on monesti puolihintapäivät.

Ryhti on parantunut ja ei ole sellaista "lihavuusvaikutelmaa"...

Yhdyn täysin tähän!

70 F Ja liivit kyllä kestävät ihan yhtä kauan kuin muillakin.

Vierailija
46/50 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ostaa rintaliivejä, sillä ne puristavat rinnat jotenkin epäluonnolliseen asentoon ja aiheuttavat "lisätissin" ;)

Lisä tisit yleensä johtuvat liian pienestä kuppikoosta. Oletko käynyt alan liikkeessä jossa myyjät auttavat? Kunnon liivit tukevat myös selkää.

Vierailija
47/50 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin just ihan samaa kuin ap. Vastaan tuli noin 50-vuotias rouva, jolla rinnat heilahteli oikealta vasemmalle ja päinvastoin kävellessä.

Itselläni on G65 rinnat ja käytän todella napakoita liivejä. En todellakaan halua höllyä edestakaisin kävellessäni. Harmillista, kun mulla ei ole oikein edes mitään laihdutettavaa, että noi rinnat mahdollisesti pienenisi. Olen ajatellut, että kunhan olen saanut toisenkin lapsen niin mahdollisesti pienennytän yläosa. Pienirintaisena on varmasti helpompi elää.

Vierailija
48/50 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isot, hyvänlaatuiset rintaliivit maksavat julmetun paljon ja niitä on hankala löytää.

Ostin juuri Changesta kahdet liivit. Leveät olkaimet ja tukevat. 25 € kappale, en pidä pahana hintana. Kokoni on 70F, enkä löydä liivejä kuin kunnon liikkeist.

Vierailija
49/50 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerran ostin vahingossa "liian pienet" ritsikat ja aluksi ne tuntuivatkin ikäviltä, mutta pian tajusin niiden olevankin juuri semmoiset mitä pitää rintsikoiden olla -> tukevat, ryhdikkäät + saa rinnat näyttämään kiinteiltä ja uhkeilta :)

Nyt jos joskus vahingossa sovittaa liian suuria (etenkin kun ympärysmitta on liian suuri), ei voi edes ymmärtää miten semmoisia on voinut joskus pitää!

Vierailija
50/50 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tekokuituongelmaa se ei poista,

myös sukkahousut ovat kidutusväline.

Tekstistäni sai kuvan, että olkaimet vain kiristää,

mutta minua ahdistaa se, että rinnanympärys on tiukka, ensin tuntuu hyvältä, kävellessä ja päivän mittaan alkaa ahdistaa.

t. 21