Missä iässä itse lopetit barbeilla leikkimisen? Entä tyttösi (jos on jo "isoja" tyttöjä)?
Kommentit (7)
Noin 11-12 vuotiaana. Ikää tällä hetkellä reilu 30 vuotta. Omat lapset eivät vielä leiki berbeilla.
Nykylapsiin verrattuna taisin leikkiä aika pitkään.
että aikuiset ihmiset "leikkivät" barbeilla. Tuttu rouva kertoi kerran, että häntä huvitti kovasti, kun hänen aikuinen tyttärensä ja miniänsä puuhasivat barbien kanssa. Toinen ompeli barbeille vaatteita ja toinen teki kampauksia.
En kyllä oikeastaan edes tykännyt Barbeista, serkun kanssa niillä leikittiin.
Itse tykkäsin enempi vauvanukke leikeistä ja hoidinkin omaa "vauvaa" vielä 13 vuotiaana.
Omat tytöt on vielä alle kouluikäisiä.
En ollut aika pitkään aikaan niillä leikkinyt, sitten yllättäen kaivoin ne esiin kun 6. lk loppui ja kesäloma alkoi, ja tuona kesänä (ennen yläastetta), oli vikat barbileikit...
Minä leikin barbeilla vielä yläasteiässä nuoremman siskoni kanssa. Se tuntui kuitenkin jotenkin nololta, enkä ikinä maininnut kelleen kaverilleni, että leikin vielä :D Jossakin vaiheessa vain sitten tuli sellainen tunne, ettei enää "osannut" leikkiä eikä se kiinnostanut pätkääkään. Toivon, että omakin tyttäreni mieluummin leikkii barbeilla tuossa iässä kuin poikien kanssa... Lapsen pitää saada olla lapsi niin pitkään kuin tarve vaatii. Niin, olen nyt 26-vuotias.
kun lopetin omien samanikäisten kavereiden kanssa barbeilla leikkimisen. Pikkusiskojen kanssa olen leikkinyt pitkään sen jälkeenkin, viimeksi taidettiin innostua kun oli 25...:D. Tietty ne leikit alkoi siinä 12 vuotiaana olla jo aika rajuja, ei kehtaa edes kertoa...
Minulla ei ole tyttöjä, mutta se käsitys on, ettei barbit taida olla ihan nykytyttöjen suosiossa, liian nössökö? Tietäisivätpä vaan...;)
Leikin pikkuautoilla ja rymysin poikien kanssa ympäri kyliä.